خوشبو کننده محیط با قابلیت های تنظیم پیشرفته

خوشبو کننده محیط با قابلیت های تنظیم پیشرفته

اهمیت بوی خوش و هوای سالم در محیط زندگی بر کسی پوشیده نیست. این امر را می توان یکی از مهمترین نیازهای انسان دانست. به هنگام حضور در محیط های باز و طبیعت، تفاوت هوای خوب و سالم با هوای محیطی بسته نشان دهنده لزوم تنفس هوایی سالم و در عین حال معطر است. استفاده از خوشبوکننده محیط یک راه آسان و در دسترس برای ایجاد فضایی مطلوب و جایگزینی بوی خوش با بوی نامطبوع می باشد. دستگاه خوشبو کننده هوا برای خوشبو کردن فضای مختلف مانند خانه و یا محل کار قابل استفاده است.

لزوم استفاده ایجاد بوی خوش در محیط

سال های طولانی روش هایی برای خوشبو کردن محیط وجود داشت ولی تمام نیاز های مربوط به این مساله با تولید خوشبو کننده محیط رفع شد. از جمله مهم ترین دلایل استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا می توان به موارد زیر  اشاره نمود:

  • جایگزینی بوی مطبوع با بوی نامطبوع

در طول روز و در محیط های گوناگونی بوهای نامطبوعی بوجود می‌آید که همیشه انسان ها به دنبال رفع آنها بوده اند در فصل های مختلف این فضا تغییر می‌کند مثلا در زمستان به دلیل بسته بودن فضا، محیط به  تهویه و خوشبو کننده محیط نیاز دارد.

  • تاثیر بوی خوب بر ذهن افراد

دستگاه رایحه افشان علاوه بر تولید بوی دلنشین در محیط به صورت کاملا مستقیم بر روی سلامت روان فرد تاثیر می‌گذارد و از استرس افراد در محیط خانه و محیط کار می کاهد و آرامش را برای افرادی که در محیط بسته هستند به ارمغان می آورد. خوشبو کننده محیط می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس افراد می شود و کسانی که در برقراری روابط دچار مشکل هستند با استشمام بوی خوش ذهنی آماده برای انجام کار های مختلف را پیدا خواهند کرد.

  • تاثیر بر مشتریان و کارکنان

خوشبو کننده محیط با پراکندن ذرات معطر و خوشبو در هوا می تواند به صورت کاملا مستقیم بر سلول های مغز تاثیر بگذارد. احساس خوشایندی که با استشمام هوای خوب در محیط در ذهن فرد بوجود می آورد در عملکرد افراد تاثیر می گذارد و این مساله در تمام محیط ها صدق می کند مثلا در محیط های کاری مانند اداری و یا تجاری در بهبودی روابط تاثیر خواهد گذاشت و یا در یک مغازه که از خوشبو کننده هوا استفاده می شود گرایش و ماندگاری مشتریان در مغازه افزایش می یابد.

لزوم استفاده ایجاد بوی خوش در محیط
لزوم استفاده ایجاد بوی خوش در محیط

دستگاه خوشبوکننده هوا مناسب

نیاز به دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک با توجه به افزایش تعداد اسپری ها و خوشبو کننده ها که برای معطر کردن محیط استفاده می شود. در واقع با پیشرفت هایی که در تمام زمینه ها در زندگی اتفاق افتاده است طراحی دستگاهی که بتواند به صورت اتوماتیک مواد معطر را در فضای محیط پخش کند صورت گرفته و دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک با داشتن تجهیزات لازم توانسته است در زمان مشخص مواد معطر را در فضا پراکنده کند. برخی از ویژگی های این دستگاه عبارتند است:

  • امکان تنظیم میزان پاشش اسانس

این دستگاه ها قابلیت زمان کارکرد دستگاه و میزان پاشش اسانس را دارا می باشند این امر یک مزیت به ویژه در محیط های بزرگ و پر رفت و آمد است.

  • مخزن قابل شستشو

دستگاه خوشبو کننده محیط دارای مخزنی برای نگه داری اسانس است. امکان شستشوی مخزن موجب می گردد تا درصورتی که کاربر از بوی اسانس رضایت نداشت، به راحتی مخزن را شسته و اسانس دیگری را امتحان می کند.

  • امکان نصب بر دیوار

یکی از موارد مهم به هنگام خرید دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک توجه به ابعاد دستگاه و تناسب آن با مساحت محیط است. عموما دستگا های با امکان نصب بر دیوار برای محیط کوچک انتخاب مناسبی هستند.

  • عدم ایجاد حساسیت تنفسی

خوشبوکننده محیط دارای مدل های مختلفی بوده و از نظر طراحی ظاهری و عملکرد متفاوت می ‌باشند. اما آنچه اهمیت دارد عدم ایجاد  و تنظیمات تایمر آن در دستگاه ها  متفاوت است. اما به هنگام خرید دستگاه رایحه افشان مناسب توجه به عدم ایجاد حساسیت های الرژیک و تنفسی از اهمیت زیادی برخوردار است.

دستگاه خوشبوکننده هوا مناسب
دستگاه خوشبوکننده هوا مناسب

مزایای دستگاه پخش رایحه

خوشبو کردن هوا دیگر به مکان خاصی اختصاص ندارد و مراکز مختلف تجاری و یا مسکونی  و محیط ها داخلی و عمومی  از این دستگاه استفاده می‌کنند. استفاده از این دستگاه ها  دارای مزایای زیادی است مانند:

  • استفاده بهینه از مواد معطر در محیط و جلوگیر ی از هدر رفت اسانس در دستگاه های عطرافشان وجود دارد.
  • وجود سنسور های لازم برای زمانی که محیط به مواد معطر و خوشبو کننده نیاز دارد.
  • فضای وسیعی با استفاده از خوشبو کننده محیط می تواند معطر شود و مانند اسپری دستی فقط فضای اطراف فرد خوشبو نمی گردد.
  • از طریق این دستگاه می توان اسانس های مختلف را امتحان کرد. اسانس های شیمیایی و یا گیاهی که هر کدام دارای ویژگی ها و رایحه های منحصربه فرد هستند.
  • با انتشار بوی خوش در فضا از نظر روانی و تاثیر بر مغز تاثیرات مثبتی در اطرافیان و مشتریان کسب و کار ایجاد می گردد.
  • این دستگاه با داشتن تنظیمات مناسب این امکان را به فرد می دهد تا به صورت روزانه بتواند دستگاه را تنظیم نماید و با توجه به شرایط زمان بندی و میزان انتشار اسانس را تنظیم نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید