تعمیر انواع تجهیزات نظافتی توسط متخصصین فنی شرکت ابراهیم

تعمیر انواع تجهیزات نظافتی توسط متخصصین فنی شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم فعالیت خود را در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی از سال ۱۳۷۰ آغاز نمود. این شرکت پیشرو در زمینه تامین و عرضه تجهیزات نظافتی مکانیزه مانند زمین شوی صنعتی و سوییپر فعالیت داشته و این تجهیزات را از برند های معتبر اروپا و همچنین تجهیزات نظافتی ساخت داخل تامین می نماید. گروه صنعتی ابراهیم در جهت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات و تجهیزات و قطعات به بهترین شکل خدماتی مانند تعمیر دستگاه های نظافتی مانند زمین شوی صنعتی را در برنامه خود دارد. در این بخش انواع تجهیزات نظافتی مکانیزه از جمله محصولات شرکت ابراهیم مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. در ادامه این فعالیت ها با توضیحات بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

دستگاه های نظافتی ابراهیم

بخش مشاهده محصولات و تجهیزات نظافتی شرکت ابراهیم یکی از بخش های مهم در جهت آشنایی مشتریان با محصولات می باشد. در این بخش شرکت به پشتوانه انبار کامل و مجهز قادر است تا بلافاصله بعد از عقد قرارداد با مشتری و تایید او، دستگاه را تحویل دهد. مشتریان با مشاهده تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر، قبل از خرید محصول امکان مراجعه حضوری به انبار محصولات را داشته تا از انتخاب خود مطمئن شوند. همچنین انبار کامل قطعات جانبی و مصرفی تولید شده برای هر محصول، به خوبی جوابگوی نیاز مشتریان می باشد. محصولات و دستگاه های نظافتی ابراهیم با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله به مشتریان ارائه می شوند.

خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم
خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

معرفی بخش تعمیر دستگاه های نظافتی شرکت ابراهیم

تجهیزات نظافتی مکانیزه گروه صنعتی ابراهیم توسط برند های معتبر دنیا تولید شده و از کیفیت بالا و طول عمر قابل توجهی برخوردار هستند. با این وجود، بعضی از قطعات این دستگاه مصرفی بوده و در صورت عدم توجه به تعویض آنها مشکلاتی برای بخش های دیگر تجهیزات نظافتی بوجود می آید. همچنین بکارگیری نادرست دستگاه توسط کاربر و آسیب های احتمالی در اثر کاربری نادرست می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در نتیجه دستگاه های نظافت صنعتی برای تعمیر و تامین قطعات برای بخش تعمیرات شرکت ابراهیم ارسال می شوند. البته مرحله اول تعمیرات و بعد از اعلام مشتری و تماس تلفنی با اعزام تعمیرکاران متخصص به محل انجام می گیرد. در صورت عدم امکان تعمیر در محل، دستگاه به انبار مرکزی شرکت ابراهیم منتقل می شود. بخش مهم خدمات شرکت ابراهیم، به تعمیرات اصولی و حرفه ای تجهیزات نظافتی در انبار مرکزی اختصاص دارد. در این بخش ابتدا تجهیزات نظافتی مکانیزه معیوب یا دارای نقص قطعه به بخش تعمیر دستگاه های نظافتی وارد شده و یک برآورد اولیه از هزینه و قطعات مورد نیاز برای برگشت دستگاه به محل مورد استفاده انجام می گیرد. سپس با تایید مشتری و آگاهی او از قطعات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه، مراحل تعمیر آغاز می شود. در این بخش نیروی فنی زبده به پشتوانه انبار کامل قطعات یدکی، تجهیزات نظافتی صنعتی متنوع و مختلف را تعمیر و مهیای استفاده می نمایند.

تعمیر اسکرابر و سایر دستگاه های نظافتی

در بخش تعمیر دستگاه های نظافتی شرکت ابراهیم بسیاری از تجهیزات نظافتی از جمله تعمیر اسکرابر یا زمین شوی صنعتی ، سوییپر صنعتی ، واترجت یا دستگاه کارواش ، پولیشر و جاروبرقی صنعتی انجام می گیرد. برای تعمیر اسکرابر یا سایر تجهیزات نظافتی بعد از ارزیابی اولیه ممکن است دو وضعیت تعمیر یا تعویض قطعات پیش بیاید. برای تعمیر دستگاه های نظافتی شرکت ابراهیم دارای یک تیم فنی زبده و مجهز است که با نیروی متخصص و استفاده از تجهیزات تعمیرات دستگاه های نظافتی، انواع اسکرابر ها و واترجت ها را به حالت اولیه بر می گردانند. این خدمات برای مدل های مختلف تجهیزات مکانیزه نظافتی ساخته شده توسط برند های مختلف در بخش تعمیرات دستگاه های نظافتی شرکت ابراهیم قابل ارائه است. ضمن اینکه در صورت نیاز٬ انبار بزرگ قطعات یدکی شرکت ابراهیم ، نیاز تعمیرکاران برای تعویض قطعات مصرفی و لوازم یدکی تجهیزات نظافتی را برآورده می کند. از جمله اقدامات و خدمات قابل ارائه بخش خدمات شرکت ابراهیم می توان به مواردی مانند تعمیر پمپ کارواش، تعمیر موتور اسکرابر ، تعمیر نازل کارواش ، تعمیر دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت و بسیاری از امور سرویس و تراشکاری قطعات اشاره نمود.

تعمیر دستگاه های نظافت صنعتی
تعمیر دستگاه های نظافت صنعتی

بخش تراشکاری

تامین قطعات دستگاه های نظافت صنعتی در کنار تهیه این تجهیزات برای ادامه عملکرد ایمن و صحیح آن ها اهمیت دارد. نبود بعضی از قطعات بر روی دستگاه ( در صورت خرابی یا فرسودگی) می تواند باعث شود تا کارایی آن از بین برود. در همین راستا بخش تراشکاری یکی از بخش هایی است که به شرکت ابراهیم اضافه شده است. در این بخش قطعات فلزی تجهیزات نظافتی ابراهیم مانند اسکرابر و نماشوی با استفاده از دستگاه های تراشکاری و فرزکاری شکل دهی و پرداخته می شوند. تامین این قطعات در داخل مجموعه ابراهیم باعث می گردد تا دستگاه های دچار آسیب به سرعت تامین قطعه شوند. در نتیجه دستگاه ها در زمان کم تعمیر و آماده استفاده شده و به سمت مشتری اعزام می گردد. با این کار رضایت مندی مشتری ها افزایش یافته و نیاز آنها برای بازگرداندن دستگاه به محل مورد استفاده سریع تر برآورده می شود.

در ویدئوی زیر نمونه ای از فعالیت و اقدامات خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم در تعمیر دستگاه های نظافتی را مشاهده می کنید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید