آشنایی با دستگاه اسکرابر دستی

آشنایی با دستگاه اسکرابر دستی

نظافت یک بخش مهم از زندگی می باشد. در مکان های عمومی و پر رفت و آمد بیشترین سطوحی که در معرض آلودگی قرار می گیرند کفپوش ها هستند. به همین دلیل تمیز کردن آنها مهم ترین بخش نظافت است قطعا روش های سنتی زمان بر و پر هزینه می باشد،اسکرابر دستی چیست ولی اسکرابر اتوماتیک یا ماشین زمین شوی یک دستگاه پیشرفته نظافت است. از این دستگاه می توان برای شستن و خشک کردن سطوح استفاده کرد و جایگزین خوبی برای تی های سنتی باشد. زمین شوی دستی با سرعت بالای خود باعث تسریع در زمان در نظافت اماکن مختلف می شود. همچنین از دیگر مزایای خرید ماشین اسکرابر دستی، سازگاری ساختار و کاربرد آن با محیط زیست می باشد.

 فرایند کار دستگاه اسکرابر دستی

  • ابتدا برس هایی که داخل این دستگاه تعبیه شده است با سرعت بالا چرخیده و تمام الودگی از زمین جدا می کند.
  • بلافاصله بعد از عملکرد برس آب تمیز با فشار پاشیده می شود.
  • در پشت دستگاه یک تی لاستیکی قرار داده شده، که هم زمان شروع به جمع آوری آب کثیف به وجود آمده می کند.
  • آب کثیف نیز توسط یک موتور مکش قوی از سطح جمع اوری می شود و به داخل مخزن آب کثیف منتقل می گردد.
  • با انجام تمام این فرایند ها زمین کاملا پاک و تمیز می شود.

دستگاه اسکرابر دستی در چه محیط هایی کاربرد دارد؟

دستگاه های کفشوی دستی در مدل های متنوع در تمامی محیط های پزشکی، صنعتی، ورزشی، مسکونی، اداری، تجاری و غیره قابل استفاده هستند. زیرا با تمامی کف پوش ها سازگار می باشد و به هیچ نوع کفپوشی آسیب وارد نمی کند، از طرفی این زمین شوی برقی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. رطوبت یکی از خطرهای جدی است که می تواند به محصولات و کالاهای موجود آسیب وارد نماید. به همین دلیل خرید زمین شوی دستی برای نظافت بخش های با دسترسی کم در این مکان ها بسیار کاربردی است. زیرا زمین شوی صنعتی بلافاصله پس از شستشوی سطوح، آن را خشک می نماید.

استفاده از اسکرابر در شرکت قطعات سازی خودرو

منبع تغذیه اسکرابرهای دستی:

اسکرابرهای دستی از نظر منبع تغذیه به دو مدل کابلی و باتری دار تقسیم می شوند. که تفاوتی بر کیفیت و کارایی آن ندارد، فقط منوط به این است که از این دستگاه در چه فضایی میخواهید استفاده کنید.

  • اسکرابر دستی مدل کابلی

زمین شوی برقی به واسطه استفاده از کابل برق و اتصال به منبع انرژی الکتریکی، توانایی ساعت ها کار مداوم را دارد. (در هر دستگاه اسکرابر دستی اندازه مختلفی از کابل به کار رفته است) تمام اینا منوط به فضایی است که شما میخواهید از این مدل استفاده کنید اگر مشکلی برای دسترسی به پریز برق ندارید این مدل بهترین گزینه می باشد. عدم نیاز به باتری و استفاده از الکترو موتور های ac که بسیار ارزانتر از موتورهای dc می باشند در  اسکرابر کابلی موجب کاهش قیمت اولیه خرید اسکرابر کابلی به نسبت خرید اسکرابر باطری دار می گردد.

  • اسکرابر دستی مدل باتری دار

اسکرابر باتری دار یکی از پرکاربرد ترین نوع این محصولات می باشد که به دلیل قدرت مانور بالا دارای محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان این دستگاه نظافتی می باشد. باتری اسکرابر نیرو مورد نیاز برای دستگاه را تامین می کند، لذا حفظ و نگهداری باتری اسکرابر اهمیت زیادی دارد. انواع مختلفی از باتری برای اسکرابر دستی وجود دارد (مانند: باتری کف شور اسیدی، باتری سلید اسید اسکرابر، باتری ژل اسکرابر)، که باتری ژل بهترین کیفیت و کمترین هزینه نگهداری را دارد.

تصویر نظافت کردن فروشگاه لوازم خانگی با اسکرابر

ساختار صنعتی و مستحکم

استفاده از مواد مناسب و با کیفیت در ساخت دستگاه های کفشوی موجب استقامت بالا و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه می گردد. طراحی ساده و مکانیکی دستگاهای اسکرابر دستی استحکام آن را بالا می برد که باعث می شود خرابی و استهلاک آن بسیار کم باشد.

 

مهم ترین نکاتی که قبل از خرید اسکرابر دستی باید بدانید:

  • آسانی در حمل و جا به جایی
  • قابلیت نظافت بخش های باریک و محدود
  • کنترل و هدایت آسان
  • افزایش کیفیت نظافت
  • نوع منبع تغذیه دستگاه

1 دیدگاه دربارهٔ «آشنایی با دستگاه اسکرابر دستی»

  1. بازتاب: تفاوت دستگاه اسکرابر دستی و سرنشین دار چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید