انواع کاربرد های دستگاه کارواش صنعتی در محیط خانگی

انواع کاربرد های دستگاه کارواش صنعتی در محیط خانگی

دستگاه کارواش صنعتی یکی از تجهیزات مکانیزه شستشو و نظافت صنعتی مورد استفاده در اکثر صنایع و مجموعه های تجاری است. این شوینده فشار قوی با استفاده از پاشش آب با فشار بالا میتواند انواع آلودگی های سطح را به راحتی از آن جدا نموده و نظافت تجهیزات را تضمین نماید. از دستگاه کارواش صنعتی میتوان در نظافت سطوح مختلف و بخش های گوناگون خانگی، ویلا ها و ساختمان ها نیز استفاده نمود. به کار گیری این دستگاه نظافت در این فرایند ها میتواند باعث سرعت بخشیدن و ارتقا کیفیت نظافت در محیط منازل و خانه ها گردد.

دستگاه کارواش صنعتی با داشتن تنوع در تولید قادر است فشار آب را بین ۱۵۰ تا ۳۰۰۰ بار افزایش داده و از آن در صنایع و شرایط مختلف نظافت استفاده میشود. رده های نیمه صنعتی این دستگاه با  فشار آب پایین میتواند در شستشوی و نظافت های خانگی مورد استفاده قرار گیرد. تجهیزات نظافت مکانیزه مزایای متنوعی برای بهبود کیفیت نظافت برای شما به همراه خواهند داشت.

اهمیت نظافت سطوح خانگی

نظافت سطوح مختلف خانگی جهت حفظ سلامت آنها، بهبود جلوه و زیبایی بخشی، ارتقا بهداشت سطوح و مواردی از این قبیل از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی جهت کسب نتیجه مطلوب از نظافت خانگی، نه تنها برای حظ سلامت سطوح خانگی، بلکه برای ارتقا سطح سلامت افرادی که در آن زندگی میکنند نیز با اهمیت است. استفاده از دستگاه کارواش صنعتی یکی از راهکار های کسب نتیجه مطلوب نظافت سطوح خانگی است. در این مقاله به برخی کاربرد های این دستگاه نظافت مکانیزه صنعتی در شستشوی سطوح خانگی اشاره خواهیم داشت.

شستشوی کف پوش ها با کارواش صنعتی

کاربرد های کارواش صنعتی در نظافت خانگی

برخی از متداول ترین کاربرد های کارواش صنعتی در فرایند نظافت سطوح خانگی شستشوی پنجره ها، زهکشی ها و تمیز کردن ناودان ها در ویلا ها و ساختمان ها، لایروبی و نظافت استخر ها، شستشوی آلودگی های پارکینگ و مسیر های سیمانی داخلی حیاط وسایر فعالیتهای نظافت و نگهداری در فضای باز می باشند.

نظافت سطوح و بخش های مختلف در خانه با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی علاوه بر حفظ سلامت و بهبود کیفیت نظافت در این سطوح، باعث کسب جلوه مطلوب ساختمان شما می گردد و میتواند به میهمانان، همسایه ها و مراجعین ساختمان شما، میزان اهمیت دادن شما به نظافت و سلامت خانه تان را به نمایش بگذارد.

با وجود انواع آلودگی های محیطی که ساختمان شما میتواند دچار آنها شود، استفاده از دستگاهی که بتواند تمام این آلودگی ها را نظافت نماید، راه حلی کارآمد و بهینه در راستای کسب نظافت خواهد بود. دستگاه کارواش صنعتی میتواند با کاهش هزینه های نظافت ساختمان مسکونی، منزل یا ویلا شما دستگاه مطلوب و کارآمدی در جهت حفظ سلامت، بهداشت و نظافت محیط شما باشد.

 

سایر کاربرد های دستگاه کارواش صنعتی در نظافت خانگی

کاربرد کارواش صنعتی در نظافت خانگی میتواند در موارد زیر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نظافت گریل با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی

می توان گریل ها را با استفاده فشار شویی و واترجت صنعتی نظافت نمود. برخی تصور دارند تمیز کردن منقل کباب پز یا گریل ها با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی میتواند به دستگاه آسیب وارد نماید و کیفیت غذایی که در آن میپزید را کاهش دهد. حال آنکه با توجه به برخی نکات ساده میتوانید دستگاه گریل خود را به راحتی با استفاده از کارواش صنعتی نظافت نمایید. اگر نظافت کباب پز با واترجت صنعتی به درستی انجام شود به سیستم برق رسان آن آسیب نمی رسانید و از باقیماندن مواد شوینده در دستگاه جلوگیری میکنید و غذایی با کیفیت و سالم در آن میپزید. شستشوی کباب پز و گریل با کارواش صنعتی فقط ۱۰ دقیقه طول می کشد. جهت استفاده از واترجت و شوینده فشار قوی برای شستشوی گریل قبل از شروع کار حتما ورودی گاز، شلنگ و هر نوع اتصال الکتریکی را از دستگاه جدا کنید.

شستشوی مبلمان فضای باز

استفاده از دستگاه واترجت جهت شستشوی مبلمان فضای باز، یکی دیگر از کاربرد های این دستگاه نظافت است. استفاده از کارواش صنعتی جهت شستشو و تمیز کردن انواع مبلمان و صندلی های چوبی و پلاستیکی در پاسیو به کار رود. این مبلمان خیلی کم نظافت می شوند، از این رو نظافت آنها میتواند بر سلامت و بهداشت افراد تاثیر گذار باشد. شستشوی این تجهیزات با واترجت صنعتی در کوتاه ترین مدت امکان پذیر خواهد بود.

 

شستشوی دستگاه چمن زن، دوچرخه و قایق

شستشوی خودرو با دستگاه کارواش صنعتی

استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه همچون کارواش های صنعتی میتواند در بهبود کیفیت و کارآیی تجهیزات خانگی تاثیر گذار باشد. برطرف نمودن انواع آلودگی ها، باقیمانده چمن، گل و لای و جلبک ها از دیواره تجهیزات، دوچرخه ها و قایق های میتواند به افزایش دوام این تجهیزات کمک کند و در نظافت آنها موثر باشد. استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه همچون واترجت های صنعتی میتواند سرعت و کیفیت نظافت این سطوح را به میزان زیادی ارتقا دهد.

 

شستشوی ماشین با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی

تعجب آور نیست که شستشوی ماشین ها و کامیون ها با استفاده از یک دستگاه کارواش صنعتی در بین کاربرد های این دستگاه نظافت مکانیزه قرار داشته باشد. بسیاری از مردم اغلب ماشین خود را با یک دستگاه واترجت فشار قوی صنعتی تمیز می کنند و به راحتی تمامی بخش های خودرو را با بکارگیری شوینده فشار قوی نظافت می نمایند. شستشوی خودرو درکوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از دستگاه کارواش بعد از یک تفریح در محیط باز میتواند لذت بخش باشد.

 

شستشوی فنس ها و نرده های حیاط و باغ

همه افرادی که در خانه از حصار یا فنس استفاده میکنند برای نظافت آنها به یک دستگاه کارواش یا واترجت صنعتی نیاز خواهند داشت. استفاده از این دستگاه برای نظافت بهینه انواع فنس های چوبی و فلزی امکان پذیر است.

نظافت فضای خارجی خانه

نظافت فضای خارجی منزل

شستشوی پنجره ها و دیوار های منازل، مسکونی ویلا ها و خانه ها میتواند به میزان زیادی در افزایش سلامت و جلوه بصری آنها تاثیر گذار باشد. در بسیاری از موارد حفظ نظافت و تمیزی نمای ساختمان میتواند باعث ایجاد انرژی در مراجعین، میهمانان و یا خریداران ساختمان شما گردد. شستشوی پاسیوی چوبی با استفاده از دستگاه کارواش خانگی یا واترجت صنعتی میتواند باعث حذف آلودگی های باقیمانده در آنها شود و به صورت موثر در افزایش دوام آنها گردد. استفاده از تجهیزات جانبی مناسب و نازل ها در هنگام کاربرد کارواش صنعتی، از بروز آسیب در سطح چوبی پاسیو ها جلوگیری می نماید. از نازل صحیح نازل ۲۵ درجه یا ۴۵ درجه استفاده کنید و آن را در فاصله ۳۰ تا ۵۰ سانتیمتری از سطح نگه دارید تا بهترین کیفیت نظافت را کسب نمایید.

 

نظافت پله های ورودی ساختمان

در هنگام فروش خانه تمیز بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است و جذابیت ساختمان را افزایش خواهد داد. تمیزی و نظافت هیچ چیز به اندازه ورودی جلوی ساختمان اهمیت ندارد. دستگاه کارواش صنعتی می تواند کار نظافت ورودی ساختمان را در عرض ۱۰ دقیقه انجام دهد. شستشوی انواع سطوح سنگ، بتن و کاشی ها با استفاده از دستگاه های نظافت مکانیزه همچون واترجت ها کیفیت و تمیزی خاصی برای آنها فراهم خواهد آورد. از این رو کاربرد کارواش صنعتی در تمیز کردن انواع این سطوح در خانه ها میتواند سرعت و کیفیت نظافت آنها را به میزان زیادی افزایش دهد و از هزینه های اضافی نظافت جلوگیری به عمل آورد.

نظافت پارکینگ با کارواش صنعتی

نظافت پارکینگ ها با کارواش صنعتی

یکی از کاربردی ترین روش های نظافت سطوح پارکینگ ها استفاده از دستگاه واترجت صنعتی است. به کار گیری دستگاه کارواش صنعتی در نظافت پارکینگ ها میتواند انواع آلودگی های چرب و دوده ها را از سطوح پاک نماید و محیطی تمیز و مناسب در پارکینگ خانه فراهم آورد. برطرف نمودن این آلودگی ها در پارکینگ نه تنها تمیزی آن را به همراه دارد، بلکه باعث ارتقا ایمنی سطح پارکینگ نیز میگردد و احتمال سر خوردن خودرو بر روز روغن ریخته شده از آنها را به میزان زیادی کاهش خواهد داد.

 

به کارگیری تجهیزات نظافت مکانیزه در شستشوی سطوح خانگی میتواند به میزان چشمگیری در کاهش زمان، انرژی و هزینه های لازم برای نظافت موثر باشد. از سوی دیگر افزایش سرعت انجام فرایند نظافت و ارتقا کیفیت آن از بزرگ ترین مزایای کاربرد دستگاه کارواش صنعتی در نظافت خانگی محسوب می گردد. استفاده از تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه همچون دستگاه های کارواش صنعتی یکی از روش های بهینه سازی فرایند نظافت و کارآمد نمودن آنها در موارد نظافت خانگی، صنعتی و تجاری می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید