برگزاری نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۱ با حضور شرکت ابراهیم

برگزاری نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۱ با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه ایران بیوکل رویدادی سالانه است که آخرین روند محصولات زیبایی، مد و سبک زندگی را از کشور های مختلف در سراسر جهان در ضلع غربی استادیوم آزادی، مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی هتل المپیک تهران به نمایش می گذارد. چهارمین دوره این نمایشگاه امسال از ۳ تا ۶ بهمن در مرکز نمایشگاه های بین المللی هتل المپیک با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت و مجموعه فعال در حوزه خدمات آرایشی و بهداشتی برگزار میشود که محصولات و فناوری های خود را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دادند. نمایشگاه ایران بیوکل که یکی از بزرگترین نمایشگاه های زیبایی در ایران به شمار می آید، سالانه در مجموع حدود ۸۰۰۰۰ نفر بازدیدکننده دارد.

هدف برگذاری نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۱

در این نمایشگاه چه به دنبال لوازم آرایش یا مراقبت از پوست باشید، چه روش های نظافتی و بهداشتی، مجموعه ای را پیدا میکنید که بتوانید از خدمات آن برای مجموعه خود استفاده کنید. شرکت های ارائه دهنده محصولات زیبایی، اقلام مراقبت از مو؛ عطرها یا لوازم جانبی و شرکت های ارائه دهنده خدمات بهداشتی و نظافتی، فناوری ها و تجهیزات مختلف خدماتی در نمایشگاه بین المللی ایران بیوکل حضور به هم رسانده اند و بازدیدکنندگان قطعا میتوانند در این نمایشگاه به موارد، اطلاعات و محصولاتی که مد نظر دارند، دست یابند. برگزاری سمینارها و کارگاه های متعدد در این نمایشگاه توسط متخصصان صنعت، بینش ارزشمندی را در مورد روندهای فعلی و همچنین نکاتی در مورد اینکه چگونه بتوانید به بهترین شکل از این محصولات برای خود بهره ببرید، ارائه می دهد.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوکل 1401

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی ایران بیوکل

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوکل امسال با هدف معرفی محصولات و تکنولوژی های ارائه دهنده خدمات نظافت مکانیزه برای مجموعه های صنعتی و تولید کننده های لوازم آرایشی و بهداشتی، فرصتی است تا از محصولات این شرکت ایرانی، برای حفظ و ارتقا سطح بهداشت در مجموعه خود بهره ببرند. شرکت ابراهیم در این نمایشگاه محصولاتی نظیر انواع دستگاه زمین شوی صنعتی، تجهیزات شستشوی سطوح، دستگاه های کارواش صنعتی و جاروبرقی های صنعتی که نیاز نظافتی را در صنایع تولیدی و کارخانجات برطرف می سازند و کاربرد های گسترده ای در فرایند های نظافت صنعتی با کیفیت در بخش های مختلف صنایع دارند را به علاقمندان و بازدیدکنندگان معرفی می کند. حضور شرکت ابراهیم در کنار برند های معتبر تولید کننده و ارائه دهنده محصولات آرایشی بهداشتی و خدمات نظافت، نشان دهنده اهمیت حفظ بهداشت در محیط صنایع تولیدی این حوزه است.

محل و زمان بازدید از نمایشگاه ایران بیوکل

نمایشگاه بین المللی ایران بیوکل از تاریخ ۳ الی ۶ بهمن ماه، در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود. علاقمندان این حوزه می توانند برای بازدید از غرفه مجموعه های شرکت کننده از ساعت ۹ الی ۲۰ حضور داشته باشند. در مجموع می توان گفت که دوره امسال نمایشگاه های زیبایی ایران با توجه به حضور گسترده آن علیرغم برگزاری در سال های گذشته، که عموما به دلیل نگرانی های ایمنی از برگزاری آن با دشواری هایی مواجه بود، موفقیت بیشتری به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید