حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ۱۴۰۱

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ۱۴۰۱

برگزاری نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، یکی از رویدادهای معتبر و تخصصی در این حوزه و صنایع وابسته بهداشتی در تهران است که با حضور فعالان این صنعت و صنایع نظافتی و بهداشتی است. این نمایشگاه تخصصی که جزو سه نمایشگاه معتبر و بزرگ در حوزه به حساب می‌آید، با هدف گردآوری شرکت های تولیدی و صنایع کاشی و سرامیک برای معرفی دستاورد ها و تولیدات خود برگزار می شود. معمولا شرکت هایی از کشورهای مختلف مانند ایران، کره جنوبی، چین، جمهوری چک، بلغارستان، اسپانیا، هلند، آلمان و ایتالیا در بین کمپانی های شرکت کننده در این رویداد هستند که از این نمایشگاه به منظور تبادل اطلاعات و معرفی محصولات خود بهره میگیرند.

شرکت ها و مجموعه ها در این نمایشگاه سعی به عرضه و معرفی جدیدترین تجهیزات، تولیدات و صنایع مرتبط به حوزه کاشی سرامیک و چینی بهداشتی، دارند و از تجربیات سایر شرکت ها در این زمینه بهره میگیرند. حضور هیئت اقتصادی و بازرگانی کشورهای خاورمیانه و صنعتگران و کارشناسان حوزه کاشی و سرامیک در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی، امکان برگزاری کارگاه های علمی و نشست های تخصصی این زمینه را فراهم می کند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

شرکت ابراهیم به عنوان یک شرکت ارائه دهنده تجهیزات نظافت مکانیزه با حضور در نمایشگاه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی، به معرفی راهکار های نظافتی برای انواع این سطوح و کفپوش ها می پردازد. تجهیزات نظافت صنعتی ساخت شرکت ابراهیم، مطابق با استاندارد های بین المللی طراحی و تولید شده اند که امکان نظافت بهینه و با کیفیت انواع سطوح و کفپوش ها را فراهم می سازد. تجهیزاتی نظیر انواع اسکرابر و زمین شوی برقی صنعتی، واترجت یا دستگاه کارواش، ترولی، مواد شوینده و سایر تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی از جمله دستگاه های ارائه شده توسط شرکت ابراهیم هستند که در فرایند های نظافت انواع کاشی و سرامیک و یا چینی بهداشتی، قابل استفاده و کاربردی می باشند.

معرفی اسکرابر صنعتی ابراهیم در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سرامیک تهران

از آنجا که صنعت کاشی و سرامیک کشور یکی از اصلی ترین حوزه های صنعتی و تولیدی برای تولید و صادرات کاشی و سرامیک به کشور های مختلف جهان به حساب می آید، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بهره گیری از موقعیت های کاری و تجربیات سایر شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده در این حوزه است. شرکت ها و افرادی همچون دانشجویان رشته سرامیک، کاربران، معماران، مهندسان، طراحان، انبوه سازان و تجار میتوانند از این فرصت برای آشنایی با جدیدترین دستاورد ها و طرح ها در تولید کاشی و سرامیک استفاده کنند. از طرفی آشنایی با تکنولوژی و تولیدات رقبا و یافتن شرکای تجاری خارجی برای کسب و کارهای مختلف، از مزایای حضور و شرکت در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک است.

به طور کلی اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی موارد زیر را شامل می شود.

  • بررسی نقاط ضعف و موانع موجود در صنعت سرامیک
  • بررسی و برنامه ریزی برای حل مشکلات فعلی و آتی
  • ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان
  • شناسایی نیاز مصرف کننده
  • به وجود آوردن فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی با هدف ارتقا کیفیت تولید
  • فراهم آوردن بستر آشنایی دست اندرکاران با ظرفیت های موجود، نوآوری ها و محصولات
  • ایجاد زمینه لازم برای اشتغال و کار آفرینی
  • ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی
  • معرفی ظرفیت های بخش صنعت کاشی و سرامیک ایران
  • افزایش میزان صادرات محصولات داخلی
  • امکان شناسایی بازار های جدید صادراتی برای کسب و کارها

زمان برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی تهران

علاقمندان به حوزه کاشی و سرامیک و شرکت های وابسته این صنایع میتوانند جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی، از تاریخ ۲۹ دی ۱۴۰۱ تا ۲ بهمن ۱۴۰۱ (January 19-22) به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه کنند. شما میتوانید در این نمایشگاه از غرفه شکرت ابراهیم در سالن ۵ دیدن کنید. این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ آماده بازدید علاقمندان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید