حضور شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه ساخت داخل ۱۴۰۱

حضور شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه ساخت داخل ۱۴۰۱

ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه برگزار خواهد شد. در نمایشگاه ساخت داخل (بازار تکنولوژی و نوآوری) نفت گاز و پتروشیمی، ارائه دهندگان و فروشندگان تکنولوژی فرصت به نمایش گذاشتن ایده ها و تکنولوژی های خود، معرفی و بازاریابی آنها کنند. در این نمایشگاه از بخش های بالادستی ، میان دستی و پایین دستی صنایع نفت گاز و پتروشیمی شرکت دارند و انواع مختلفی از تجهیزات مکانیکی ، تاسیسات مکانیکی ، تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی ، ابزار های اتوماسیون صنعتی ، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی ، محیط زیست و HSE ، شرکت های فناوری اطلاعات، ارائه دهندگان خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و مواد حفاری، خدمات مدیریتی و سیستم های سازمانی در آن معرفی و ارائه می گردد.

در ششمین نمایشگاه ساخت داخل امکان مطرح شدن تقاضای تولید تجهیزات و تکنولوژی های به روز از جانب متقاضیان نیز وجود دارد که فرصت مناسبی است تا هم شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان توانایی های رقابتی خود در زمینه ارائه و دریافت خدمات بهینه در بین گزینه های موجود داشته باشد.

 

حضور شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه ساخت داخل

شرکت بازرگانی ابراهیم از تولید کنندگان برتر تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی است که با ارائه انواع مختلف محصولات و دستگاه های نظافتی قابل استفاده در محیط های صنعتی، تجاری، اداری و درمانی کیفیت خدمات نظافتی و بهداشتی را ارتقا خواهد داد. حضور شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی دستاورد ها و تکنولوژی های نظافت مکانیزه این شرکت و معرفی محصولات و تجهیزات نظافت صنعتی کاملا ایرانی مطابق با استاندارد های جهانی به صنایع و مجموعه های بزرگ است. از دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی ابراهیم میتوان به تجهیزاتی همچون اسکرابر های صنعتی، کارواش صنعتی، دستگاه سوییپر صنعتی، جاروبرقی های صنعتی و تجهیزات رفاهی از جمله انواع خوشبو کننده هوا و مواد شوینده صنعتی اشاره داشت. بکارگیری این تجهیزات در نظافت مجموعه های صنعتی، سرعت بیشتر، هزینه کمتر و کیفیت بالاتر فرایند های نظافت را به همراه خواهد داشت.

تجهیزات نظافت مکانیزه ابراهیم در نمایشگاه ساخت داخل

اهداف برگزاری نمایشگاه ساخت داخل

هدف اصلی ششمین نمایشگاه ساخت داخل، معرفی شرکت ها و فناوری های جدید به صنایع و واحدهای صنعتی مستقر در پارس جنوبی است. از دیگر اهداف این نمایشگاه میتوان به مواردی همچون تبادل بازار و هم افزایی در خلق فرصت های جدید برای تولید کنندگان و صنعت گران داخلی، کشف زمینه های جدید جهت فعالیت شرکت های فناور و نوآور و ایجاد تصویر واضح از فرصت های منطقه پیش روی شرکت های حاضر در رویداد اشاره داشت.

برگزاری نشست های تخصصی فنی در نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی ( بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز و پتروشیمی ) با حضور افراد و شرکت های کلیدی صنایع مستقر در پالایشگاه ها و سایت های پتروشیمی از دیگر رویداد های این نمایشگاه می باشد. در این نشست ها حوزه های فنی مختلف مانند برق و الکترونیک ،مکانیک، مواد شیمیایی و دیگر موارد مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. هم اندیشی، ارائه راهکارها و تبادل اطلاعات به منظور رفع مشکلات در زمینه های مختلف صنایع مرتبط با این حوزه از جمله بررسی های این مباحث هستند.

ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی (بازار تکنولوژی و فناوری) عسلویه در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی پارس برگزار میگردد. علاقمندان میتوانند از ساعت ۹ الی ۱۷ از این نمایشگاه بازدید و از خدمات این نمایشگاه بهره مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید