معرفی محصولات شرکت ابراهیم در چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز پارس جنوبی

معرفی محصولات شرکت ابراهیم در چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز پارس جنوبی

چهارمین رویداد صنعت نفت کشور یعنی نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ دیماه سال جاری در عسلویه برگزار می شود و بار رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می گردد. شرکت ابراهیم با حضور در این رویداد، پذیرای علاقه مندان و دست اندر کاران این صنعت، خواهد بود. چهارمین نمایشگاه بین المللی ساخت داخل نفت و گاز شرایطی فراهم آورده تا شرکت های بزرگ و معتبر داخلی و خارجی بتوانند آخرین دستاوردها، فناوری ها و محصولات خود در حوزه صنایع نفتی و صنایع وابسته در منطقه پارس جنوبی ارائه داده و توانمندی خود را در راستای ارتقا صنعت و تجارت کشور به نمایش گذارند. شرکت ابراهیم نیز به عنوان یک شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی، بهترین و جدیدترین مکانیزم های نظافت صنعتی خود را در این نمایشگاه معرفی و علاقمندان را به بازدید از محصولات و بازدید از نمایشگاه دعوت می نماید.

هدف شرکت ابراهیم از شرکت در چهارمین نمایشگاه نفت و گاز پارس جنوبی

شرکت ابراهیم بیش از ربع قرن است که در زمینه ارائه پیشرفته ترین و کارآمدترین تجهیزات نظافت صنعتی و هم چنین تامین قطعات یدکی و پشتیبانی کامل از این محصولات فعالیت دارد. این شرکت همواره در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهینه تر در راستای تامین تجهیزات نظافت در صنایع کشور گام بر داشته است. با توجه به این که صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از اصلی ترین و تاثیر گذار ترین صنایع در اقتصاد کشور به شمار می آید، شرکت ابراهیم با شرکت در چهارمین نمایشگاه نفت و گاز پارس جنوبی، تلاش دارد با ارائه خدمات و محصولات کارآمد و بهینه در حفظ نظافت و ارتقا کیفیت محصولات این واحد های صنعتی موثر واقع گردد.

معرفی کالای تولید ملی

تاکید شرکت ابراهیم بر حمایت از کالای ایرانی و با توجه با افزایش تقاضا برای مصرف محصولات تولید داخل سبب شد این شرکت در راستای تولید دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی با کیفیت ایرانی گام بردارد. حاصل این تلاش ساخت و ارائه محصولاتی بی مانند در زمینه نظافت صنعتی برای صنایع داخلی کشور می باشد. در طی این اقدام کارشناسان و متخصصان شرکت ابراهیم توانستند انواع دستگاه های مکانیزه نظافتی همانند اسکرابر صنعتی، واترجت صنعتی، جارو برقی های صنعتی و نیمه صنعتی، سوییپر ها، تجهیزات نماشوی مکانیزه و سایر تجهیزاتی از این قبیل را طراحی و به مرحله تولید برسانند و در نمایشگاه نفت و گاز در حال برگزاری در عسلویه به صنعتگران این حوزه و هموطنان گرامی معرفی نمایند.

اهمیت کاربرد مکانیزم های نظافت صنعتی در صنایع نفت و گاز

فرآیند نظافت عمیق و حذف آلاینده های صنعتی از محیط کارخانه ها و پالایشگاه ها امری ضروری، حیاتی و غیر قابل انکار بوده و در کیفیت محصولات تولیدی این واحد ها تاثیر گذار است. از این رو صنایع نفت و گاز، ملزم هستند با بهره گیری از شیوه های بهینه، کارآمد، ایمن و در عین حال مقرون به صرفه آلودگی ها و پسماند های صنعتی را از محیط کاری دور نمایند. معرفی تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی در چهارمین نمایشگاه نفت و گاز پارس جنوبی میتواند زمینه ای برای آشنایی صنایع با این دستگاه های نظافت باشد.

تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت مختلفی در این محیط های صنعتی قابل به کار گیری است. شستشو و خشک کردن سریع و آسان انواع سطوح کف در سالن ها با استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی و جمع آوری گرد و خاک، ضایعات تولید و مواد زائد از محوطه ها و انبار به وسیله دستگاه سوییپر صنعتی به راحتی قابل اجرا می باشد. همچنین نظافت گرد و غبار از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی یا جابجایی و انتقال مواد در این صنایع، با بکارگیری دستگاه جاروبرقی صنعتی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

دستگاه واترجت صنعتی نیز از جمله تجهیزات نظافت است که در شستشوی قطعات صنعتی، لایه برداری یا رسوب زدایی از آنها قابل به کارگیری خواهد بود. هر یک از دستگاه ها و تجهیزات نظافتی یاد شده در بهبود فرایند نظافت صنعتی، کاهش نیاز به تعمیرات، افزایش طول عمر تجهیزات و تاسیسات، افزایش سطح ایمنی و کاهش هزینه های نگهداری در محیط صنایع تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید