نظافت و شستشو با انتخاب اسکرابر مناسب

نظافت و شستشو با انتخاب اسکرابر مناسب

انتخاب یک دستگاه اسکرابر صنعتی مناسب به منظور نظافت و شستشوی سطح انبار می تواند امری دشوار باشد. انتخاب یک دستگاه مناسب در کاهش هزینه ها و بهبود کمیت و کیفیت سطح کاری کمک بسیار بزرگی می کند؛ اما اگر این انتخاب به درستی انجام نشود منجر به افت راندمان کاری و نظافتی می گردد. 

اسکرابر تجاری یا صنعتی ؟

میزان قدرت نظافت در سطوح مراکز مختلف، متفاوت می باشد به طوری که نیاز نظافتی یک هتل، فروشگاه مواد غذایی، مدرسه با مراکز صنعتی چون محیط کارخانه ها و انبارها بسیار متفاوت خواهد بود. چرا که سطوح استفاده شده در این مراکز با یکدیگر تفاوت داشته و نیازمند قدرت نظافتی متفاوت جهت شستشو و پاک سازی سطوح از آلودگی هستند. به همین دلیل از دستگاه های مختلفی جهت شستشو استفاده می شود. به طور کلی اسکرابرها از نظر میزان ظرفیت کاری و قدرت نظافتی تقسیم بندی می گردند. این تقسیم بندی کمک شایانی به انتخاب دستگاه متناسب با نیاز کاربر می نماید. اسکرابر های صنعتی به جهت داشتن قدرت و ظرفیت بیشتر نسبت به مدل های تجاری قابلیت کار محیط های تجاری را نیز دارا می باشند.

 

اسکرابر باتری دار یا برقی ؟

به طور کلی اسکرابر های برقی به صرفه تر و کم هزینه تر از اسکرابر های باتری دار هستند. اما به دلیل وجود سیم در حین کارکرد دستگاه دارای قدرت مانور کمتری نسبت به مدل های باتری دار می باشد. در اسکرابر های برقی به دلیل اتصال مستقیم به منبع برق، امکان استفاده از دستگاه به طور مداوم فراهم شده است؛ در صورتی که در مدل های باتری دار زمانی به منظور شارژ شدن دستگاه هدر می رود و امکان استفاده به صورت مداوم فراهم نمی شود. اگر چه در بعضی از مناطقی که پریز برق در دسترس نمی باشد؛ استفاده از دستگاه های باتری دار گزینه ای ایده آل محسوب می شود. شاید این ذهنیت در مورد اسکرابر ها وجود داشته باشد که دستگاه های برقی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به مدل های باتری دار می باشند. البته امروزه این مزیت حالتی دوطرفه دارد چرا که باتری اسکرابر های امروزی به صورت ژل بوده که نیاز به تعمیر و نگه داری ندارند.

 

انتخاب اسکرابر با بودجه مناسب؟

مدل های متفاوتی جهت انتخاب کف شوی مورد نیاز شما طراحی و ساخته شده اند که با توجه به میزان ظرفیت و توان کاری دارای قیمت های متفاوتی می باشد. از این رو انتخاب دستگاه نظافتی مورد نیاز شما در رنج های قیمتی مناسب و متفاوت قابل دسترس می باشد. میزان متراژ نظافتی در ساعت را در نظر بگیرید.

در هنگام نظافت با دستگاه اسکرابر، متراژ نظافت با دستگاه در هر ساعت امری است که باید به آن توجه شود تا بتوان نظافتی کامل را پوشش داد. یکی از نکاتی که هنگام خرید دستگاه به آن دقت بسیار می شود میزان متراژ کاری دستگاه می باشد. هرچه دستگاه نظافتی بزرگتر باشد به دلیل قدرت بیشتر و ظرفیت بالای مخازن دارای کارکرد و عملکرد بهتری در ساعت می باشد. به خاطر داشته باشید که میزان کارکرد دستگاه دارای استاندارد خاصی نمی باشد و جهت انتخاب درست محصول با کارشناسان مرتبط در آن زمینه مشورت نمایید.

 

هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه

دستگاه های نظافت صنعتی نیازمند تعمیر و نگهداری می باشند تا با حداکثر کیفیت، راندمان مناسبی داشته باشند. این تعمیرات می تواند با مواردی مثل شستشو و پاک سازی تمامی قسمت های مصرفی دستگاه در هر بار مصرف به حداقل خود برسد. توصیه می شود پس از هر بار استفاده از دستگاه تمامی مخازن، تیغه لاستیکی، برس شستشو، فیلتر نظافت گردند تا میزان تعمیرات دستگاه به حداقل برسد.       

اگر شما در حال تلاش جهت پیدا کردن یک زمین شوی مناسب جهت نظافت و شستشوی سطوح مورد نظر خود می گردید. به یاد داشته باشید که در نظر گرفتن نوع سطح نظافتی، میزان متراژ نظافتی در ساعت، برقی یا باتری دار و تعمیر و نگهداری دستگاه لازمه یک انتخاب درست می باشند؛ از طرفی مشورت با کارشناسان دستگاه های نظافتی می تواند کمک بسیاری جهت انتخاب دستگاه مناسب با حداقل بودجه باشد.

 

 

لینک های مفید:

دستگاه اسکرابر: لیست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید