دستاوردهای شرکت ابراهیم در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو تهران ۱۴۰۱

دستاوردهای شرکت ابراهیم در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو تهران ۱۴۰۱

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو این بار با حضور صنعتگران عرصه فولاد و آهن، صنایع ریختگری و قالب سازی، آهنگری و ماشین کاری، فلرات غیر آهنی، معدن و صنایع معدنی،سرامیک، کوره های صنعتی و پروژه های صنعتی و معدن در حال برگذاری است. این نمایشگاه از تاریخ ۹ الی ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. این نمایشگاه فرصتی است تا فعالان این صنایع در کشور برای سرمایه گذاری، آشنایی با جدید ترین دستاوردها و همچنین تبادل اطلاعات ارزشمند و توانمندی های خود را در جهت تولید محصولاتی با کیفیت است.

اهداف برگذاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو تهران

مسئولین برگزارکننده این نمایشگاه اظهار داشتند، هر کدام از بخش های نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو زیرگروه های متنوعی دارند، به‌طوری که در بخش آهن و فولاد، شرکت های فعال در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژهای آهن، فناوری‌های ساخت فولاد، تجهیزات و ماشین آلات و انواع محصولات فولادی حضور دارند. بخش ریخته گری به زیر گروه های انواع روش های ریخته گری، قالب سازی و انواع قالب ها، آهنگری و فورج، انواع کوره های صنعتی، ماشین کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ، جوشکاری و تجهیزات جوش و انواع روش های برشکاری تقسیم می‌شود. در بخش فلزات غیر آهنی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو نیز شرکت های فعال آلومینیوم، مس و فلزات گرانبها مثل طلا، نقره، پلاتین، تیتانوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، تولید محصولات فلزی و ماشین آلات و تجهیزات فعالیت می‌کنند. برپایه این گزارش، مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع ذغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدنی، ماشین آلات سنگین و پیمانکاری معادن زیر بخش های معدن و صنایع معدنی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و بخش نسوزها و سرامیک های صنعتی نیز به نسوزهای شکل دار، نسوزهای بی‌شکل، مواد اولیه صنعتی، عایق ها و مواد الیافی، سرامیک صنعتی و قطعات و تجهیزات نسوز تقسیم می شود.

 

حضور شرکت ابراهیم با هدف ارائه راهکارهای نظافتی کارآمد در نمایشگاه ایران متافو

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو روبروی سالن ۳۸ حضور به عمل می آورد. تجهیزات قابل ارائه توسط این شرکت شامل طیف گسترده ای از دستگاه های نظافت صنعتی همچون جاروبرقی صنعتی می باشد که به منظور نظافت موضعی در صنایع فولاد و متالوژی مورد استفاده قرار می گیرند و از توان نظافتی بالایی برخوردار می باشند. از دیگر محصولات کارآمد شرکت ابراهیم دستگاه های شوینده فشار قوی یا واترجت صنعتی قابل ذکر می باشند که با تکنولوژی پاشش آب فوق فشار قوی آلودگی های سخت را به راحتی از میان برداشته و سطوحی عاری از آلودگی به جا میگذارند. از سایر محصولات پر مخاطب بازرگانی ابراهیم دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی و سوییپر صنعتی هستند که با توجه به ساختار و نحوه عملکرد دستگاه می توان جهت کنترل میزان آلاینده ها در محیط و انجام نظافت روزانه مورد استفاده قرار داد. علاقه مندان شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو و بازدید از محصولات شرکت ابراهیم، می توانند با کارشناسان و مشاورین شرکت در ارتباط بوده و راهکاری کاربردی و موثر بر اساس نیاز نظافتی و نوع فعالیت خود دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید