سوییپر های صنعتی شهری

سوییپر های صنعتی شهری

از جارو برای نظافت و جمع آوری آلودگی ها استفاده می شود بطوریکه با پیشرفت جوامع و صنعتی شدن آنها، استفاده از این وسیله نیز به روشی صنعتی و مکانیزه مبدل گشته است. امروزه بیشترین میزان آلودگی ها در محیط بالای ۵۰ میکرون است که به شیوه های سنتی و ابزار آلات قدیمی قادر به جمع آوری آنها نمی باشیم. سوییپر های صنعتی با قابلیت های ویژه خود می توانند نظافت را در بالاترین سطح و کیفیت ارائه نمایند.

 

سوییپر های صنعتی پر اهمیت ترین دستگاه نظافت شهری

سوییپر های صنعتی یا سوییپر سوییپر های صنعتی یا سوییپر

استفاده از جارو مکانیزه به عنوان پر اهمیت ترین دستگاه صنعتی در شهرداری ها به منظور نظافت سطوح خیابانی و شهری مورد استفاده می باشد. بطور معمول این دستگاه صنعتی، کارکردی بدینگونه دارد که با حرکت برس های جلو در خلاف جهت یکدیگر تمامی زباله ها و کثیفی از بین دو برس جلویی عبور کرده و به مرکز دستگاه هدایت می شوند و تمامی این آلودگی ها نیز توسط برس میانی دستگاه به مخزن دستگاه انتقال می یابند. جارو های صنعتی دارای دو حالت دستی با عرض کاری ۹۵ سانتی متر و سرنشیندار با عرض کاری ۱۱۰ الی ۱۹۰ سانتی متر (بسته به نوع دستگاه سرنشیندار) متفاوت می باشند.

 

سوییپر صنعتی یا سوییپر های صنعتی سوییپر های صنعتی یا سوییپر

استفاده از جارو های صنعتی به منظور نظافت سطوح شهری باعث حفظ نظافت محیطی و عدم پخش شدن ریزگردها نیز می شود. در حالی که جارو کشیدن سطح شهر به صورت دستی و ابزار قدیمی اگرچه باعث جمع آوری و نظافت سطوح از زباله های حجیم و بزرگ می شود اما قسمت عمده آلودگی، گرد و غبار ها در هوا پخش شده و باعث آلودگی هوای محیط می شود. در حالیکه استفاده از جاروب های صنعتی یا همان  سوییپر ها علاوه بر جمع آوری و نظافت مواد حجیم، تمامی ریز گرد ها و گرد و غبار موجود بر روی سطوح را نیز توسط فیلتر خود جذب می کند.

جارو زدن به روش صنعتی علاوه بر اینکه باعث جمع آوری و نظافت کامل سطوح از گرد و غبار و آلودگی می شود دارای مزایای دیگری نیز می باشد بطوریکه با داشتن حداقل نیروی کاری به منظور هدایت دستگاه، هزینه های جانبی و نیروی انسانی سیستم کاهش پیدا می کند و راندمان کاری نیز بیشتر خواهد شد.

 

سویپر صنعتی سوییپر صنعتی

از دیگر مصارف سوییپر های صنعتی می توان به نظافت و جارو کشیدن جاده ها اشاره نمود و یا در جمع آوری شن و ماسه هایی که در فصل زمستان برای عبور و مرور راحتر وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند. این ماشین آلات صنعتی در مدلهای برقی، بنزینی و دیزل نیز در دسترس می باشند.

مخزن تخلیه در برخی مدل های سرنشین دار به شکل جک هیدرولیکی می باشد که برای بالا بردن و تخلیه مخزن زباله تا ارتفاع یک و نیم متر مناسب می باشد. در برخی از مدل ها هم فیلتر دستگاه توسط سیستم ویبره داخلی دستگاه، تکانده می شود و مخزن زباله به شکل دستی قابل تخلیه می باشد.

 

سوییپر صنعتی یا سوییپر های صنعتی سوییپر صنعتی

بطور کلی در جارو های شهری، برس های جلویی و میانی دستگاه به منظور کنترل دستگاه در سطوح هموار و ناهموار، قابلیت کنترل و تنظیم دارا بوده و از این رو قدرت مانور و حرکت دستگاه را ارتقا داده و موجب بهبود عملکرد نظافتی ان می شوند. بر روی اکثر سوییپر ها امکان نصب کابین راننده جهت مجهز شدن دستگاه به سیستم سرمایش و گرمایش مناسب و استفاده در هر شرایط محیطی فراهم می باشد. سویپر ها دارای چرخ های توپر می باشند تا حرکت بر روی سطوح سفت و سخت مثل آسفالت به راحتی صورت پذیرد. سوییپر های صنعتی به دلیل داشتن بدنه ای فلزی و شاسی تقویت شده فولادی و امکان استفاده و کار پیوسته طولانی مدت و برخورداری از مخزن حجیم بالغ بر نیم تن مناسب کار در محیط های صنعتی می باشند.

 

 

لینک های مفید

سوییپر صنعتی : فهرستی از دستگاه های سویپر صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید