مراحل ساخت اسکرابر و سوییپر در کمپانی Tennant

مراحل ساخت اسکرابر و سوییپر در کمپانی Tennant

کمپانی Tennant یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌کننده راهکارهای نظافتی در سطح جهان به شمار می‌آید. دستگاه‌های مکانیزه نظافتی چون اسکرابر و سوییپر اجزاء کلیدی راهکارهای نظافتی این کمپانی هستند. در این مقاله برخی مراحل تولید دستگاه‌ها که منجر به عرضه محصولات باکیفیت Tennant می‌شود، نمایش و توضیح داده شده اند.

 

تولید بخش‌های فلزی اسکرابر

این مرحله از تولید اسکرابر یا سوییپر با استفاده از مواد فلزی خام آغاز می‌شود. فلزات توسط لیزر به اندازه مورد نظر برش داده می‌شوند. پس از برش، با استفاده از روش‌های متنوع و متفاوت شامل شکل دهی با پرس، جوش و ماشینکاری قطعات شکل داده می‌شوند.

 

 

رنگ کردن

پس از آنکه بخش‌های مختلف دستگاه اسکرابر یا سوییپر تولید شد، پوشش رنگ پودری به روش الکترواستاتیک به تمام سطوح اعمال می‌شود. سپس پوشش پودری تحت عملیات پخت در کوره قرار می‌گیرد تا به خوبی به سطح فلز متصل شده و پرداختی یکنواخت و دارای دوام بالا ایجاد نماید.

 

 

 

تولید بخش‌های پلاستیکی

بسیاری از دستگاه‌های Tennantهمانند مدل‌های مختلف اسکرابر صنعتی ، سوییپر، فرش و موکت شوی دارای بدنه‌های مقاوم و تولید شده به روش ریخته گری چرخشی ((rotomold هستند. این روش با اضافه کردن مستقیم مقدار از پیش تعیین شده از گرانول‌های پلی اتیلن دارای چگالی بالا (HDPE)به قالب آغاز می‌شود. سپس قالب داخل کوره گرم می‌شود تا مواد اولیه ذوب شوند.سپس قالب‌ها از کوره خارج شده و چرخانده می‌شوند تا هوا وارد قالب شده و پلی اتیلن ذوب شده را به شکل قالب درآورد. پس از تکمیل این مرحله، پوسته قالب از آن جدا شده و قطعه برای رسیدن به اندازه نهایی خود تحت عملیات پرداخت قرار می‌گیرد.

 

 

مونتاژ

مرحله مونتاژ مرحله‌ای است که در آن بخش‌های مختلف به یکدیگر متصل می‌شوند. در مرحله چارچوب فلزی، اجزاء و بخش‌های کوچک از قبل سرهم شده به ترتیب و در یک توالی استاندارد به یکدیگر متصل می‌شوند. هر یک از کارشناسان واحد مونتاژ بخشی متفاوت از دستگاه اسکرابر یا سوییپر را بازبینی می‌کنند تا به محافظت از مشتریان در برابر مشکلات پیش بینی نشده کمک نمایند.

 

 

بازبینی و کنترل کیفیت

با توجه به اینکه کیفیت دستگاهها برای Tennant مهم است، تمام ماشین‌ها قبل از تحویل به مشتریان به دقت بازبینی می‌شوند. متخصصین کنترل کیفیت تمامی دستگاه‌ها را در فضای دارای نور و روشنایی مناسب از لحاظ عدم وجود هر گونه عیب و نقص بررسی می‌کنند. علاوه بر این، کارشناسن کنترل کیفیت یک تست عملکرد ثانویه بر روی اجزاء دستگاه انجام می‌دهند که عملکرد مناسب دستگاه برای مشتری تضمین گردد.

 

 

ارسال و تحویل

پس از بازبینی، دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر آماده ارسال و تحویل به مشتری هستند. محصولات Tennantبا استفاده از پدها و بندهای قابل استفاده مجدد بسته بندی و ارسال می‌شوند. استفاده از این مواد قابل بازیافت به کمپانی Tennant و محیط زیست کمک کرده است تا در حدود ۹ میلیون کیلوگرم مواد بسته بندی صرفه جویی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید