۴ دلیل خرید اسکرابر برای سالن ورزشی

۴ دلیل خرید اسکرابر برای سالن ورزشی

مشاهده کفپوش تمیز و درخشان زمین بازی هنگام ورود تیم‌ها برای مسابقه خوشایند است. انرژی و زمان زیادی صرف نگهداری و آماده سازی زمین بازی در یک سالن ورزشی می‌شود تا در روز مسابقه آماده و زیبا باشد. در نظر گرفتن این زمان و انرژی در کنار هزینه گزاف نصب کفپوش‌های سالن ورزشی، اهمیت نگهداری درست از آنها و به عبارت دیگر محافظت از سرمایه شما را مشخص می‌کند. حال چرا بهره‌مندی از یک دستگاه کفشور سالن ورزشی یا همان اسکرابر صنعتی می‌تواند به حفظ سرمایه شما و نگهداری کفپوش سالن ورزشی به شکل زیبا و درخشان کمک کند؟ در ادامه چهار دلیل اصلی در پاسخ به این سوال توضیح داده شده است.

معرفی و ویژگی های دستگاه کفشور سالن ورزشی

دستگاه زمین شوی صنعتی قابل استفاده در محیط های ورزشی ویژگی ها و مزیت های زیر را دارا است:

 

خشک شدن کامل کفپوش توسط اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی سالن ورزشیاگرچه تی کشی روزانه و پاک نمودن لکه‌ها برای هر نوع سالن ورزشی یک امر ضروری است اما کفپوش به منظور حفظ ظاهر مناسب خود به نظافت و شستشوی دوره‌ای عمیق‌تر نیز نیاز دارد. یک اسکرابر یا کفشوی صنعتی مناسب ظرف تنها چند دقیقه زمین را کاملا خشک و آماده استفاده می‌کند. حال آنکه تی‌ کشیدن باعث مرطوب باقی ماندن کفپوش می‌شود. خیس بودن زمین تنها یک مشکل جدی است که امنیت ورزشکاران را به خطر می‌اندازد بلکه همچنین می‌تواند باعث آسیب دیدگی پرداخت کفپوش شود. استفاده از اسکرابر صنعتی بهترین راهکار برای شستشوی عمیق سطوح کف و دست یابی به کفپوشی خشک است.

 

قدرت تمیزکنندگی بالاتر اسکرابر

آلودگی‌های متعددی بر روی زمین سالن ورزشی شما وجود دارد. برخی از آنها قابل مشاهده و برخی دیگر غیرقابل مشاهده هستند. آلودگی‌هایی که به سادگی قابل مشاهده نیستند شامل مقداری آلودگی، شن و ماسه، عرق و چربی بدن است که بر روی سطح کفپوش انباشته می‌شود.
با گذشت زمان در اثر انباشت این نوع آلودگی‌ها یک لایه نازک بر روی زمین تشکیل شده و باعث کدر شدن کفپوش می‌شود. بدتر آنکه این لایه موجب لغزندگی زمین می‌گردد که بدون شک هیچ ورزشکاری تمایل به تمرین یا بازی روی آن ندارد.
یک اسکرابر یا زمین شوی صنعتی با بهره مندی از برس‌های قدرتمند هر نوع آلودگی را از سطوح کف جدا نموده و به دلیل دارا بودن سامانه مکش آب باقی مانده و آلودگی را کاملا جمع آوری کرده و به مخزن آب کثیف خود انتقال می‌دهد به این ترتیب برخلاف روش تی و سطل که تنها موجب انتقال آلودگی از بخشی به بخش دیگر می‌شود، اسکرابر کاملا آلودگی ‌ها را جمع کرده و از محیط خارج می‌کند و به این ترتیب زمینی پاکیزه، درخشان و ایمن بر جای می گذارد.

 

قابلیت پولیش کردن دستگاه کفشور سالن ورزشی

زمین شوی صنعتی ورزشگاهدستگاه اسکرابر صنعتی علاوه بر تمیز کردن کفپوش سالن ورزشی می‌تواند خط و خش جزئی روی زمین را برطرف کند. حتی می‌توان پس از اتمام عملیات شستشو و خشک شدن کفپوش، دستگاه کف شوی صنعتی را به پدهای سفید رنگ و نرم مخصوص پولیش تجهیز نموده و با استفاده از این دستگاه عملیات جلادهی کفپوش را انجام داد تا زمین صیقلی و درخشان فراهم شود. برای نظافت سالن های کوچک تر دستگاه زمین شوی دستی و برای سالن های وسیع زمین شوی خودرویی مورد استفاده قرار می گیرد.

خستگی کمتر کارکنان

با خرید این دستگاه کارکنان و نیروهای خدماتی شما، شما را بیش از گذشته دوست خواهند داشت! استفاده از اسکرابر صنعتی به میزان قابل توجه حجم کاری برای تمیز کردن سطوح کف سالن ورزشی را کاهش خواهد داد. استفاده از اسکرابر نیروهای خدماتی شما را از خم و راست شدن متناوب برای تی کشیدن زمین و خشک کردن آن بی نیاز کرده و کیفیت نظافتی بسیار بالاتری فراهم می‌نماید که مطمئنا انگیزه کارکنان شما را افزایش داده و آنها را شاداب‌تر می‌کند.

 

مزایای کفشور سالن ورزشی

کف شوی صنعتی سالن ورزشیاگر دلایل ذکر شده برای سودمندی استفاده از اسکرابر برای شستشوی سطوح کف سالن ورزشی برای شما قانع‌کننده بوده است اکنون نوبت به انتخاب یک مدل مناسب می‌باشد. تنوع بالای دستگاه‌های کفشور موجود در بازار ممکن است باعث سردرگمی شما شده و انتخاب یک مدل مناسب را به یک چالش بزرگ برای شما تبدیل کند. اما با در نظر گرفتن برخی پارامترهای خاص می‌توان طیف گزینه‌ها را محدود کرده و در نهایت کارآمدترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل ممکن را انتخاب نمود.

 

مهم‌ترین نکته هنگام خرید یک اسکرابر برای سالن ورزشی، وسعت سالن است. دستگاه‌های کفشوی خودرویی تجهیزاتی مناسب برای سالن‌های ورزشی بزرگ می‌باشند که به علت برخورداری از پهنای شستشوی وسیع‌تر و مخازن بزرگتر کارایی بالاتری داشته و قادرند در حداقل زمان ممکن سطوح کف را شسته و خشک نمایند. در مقابل اسکرابرهای دستی به علت برخورداری از طراحی منسجم و قدرت مانور بالا عملکرد بهتری در سالن‌های ورزشی کوچک نشان می‌دهند. در بین مدل‌های اسکرابر دستی باتری دار و کابلی ، مدل‌های کابلی به دلیل بهره‌مندی از موتورهای قدرتمندتر و عدم نگرانی از اتمام شارژ باتری هنگام انجام عملیات گزینه‌های بهتری هستند. مخصوصا آنکه عملیات نظافت و شستشوی زمین سالن ورزشی معمولا در ساعات تعطیلی سالن انجام می‌شود و در نتیجه مشکلی از لحاظ وجود کابل برق و خطر افتادن افراد به علت برخورد با آن وجود ندارد.

 

البته استفاده از اسکرابر های دستی باتری دار نیز مزایای خاص خود را دارد. هنگام کار با این مدل از دستگاه‌های کفشور شعاع عملیاتی شما یا نیروهای خدماتی بسیار وسیع‌تر است و محدودیتی از لحاظ نزدیک بودن به پریز برق وجود ندارد. همچنین وقت کاربر شما برای خارج نمودن دو شاخه از پریز و متصل کردن آن به پریز نزدیک تر تلف نمی‌شود. البته باید توجه نمود که اسکرابر‌های باتری‌دار به دلیل ساختار پیچیده‌تر و دارا بودن باتری در مقایسه با مدل‌های مشابه کابلی و برابر از لحاظ پهنای شستشو و ظرفیت مخازن قیمت بالاتری دارند و همچنین باتری در این رده از دستگاه های زمین شوی صنعتی نوعی قطعه مصرفی به شمار می‌آید که بسته به دفعات استفاده از دستگاه و نحوه سرویس و نگهداری آن پس از مدتی نیاز به تعویض دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید