ارائه راهکارهایی جهت دستیابی به بازدهی بهینه دستگاه واترجت صنعتی

ارائه راهکارهایی جهت دستیابی به بازدهی بهینه دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتی از جمله ابزار کارآمد نظافتی است که امروزه از این دستگاه جهت شستشوی و زدودن آلودگی های سخت از سطوح استفاده می شود. این دستگاه کاربردهای متنوعی داشته و بسته به شرایط محیط به منظور انجام امور مربوط به نظافت صنعتی و سایر عملیات ساختمانی نیز از آن استفاده می شود. اما گاهی اوقات مواردی موجب اخلال در عملکرد واترجت صنعتی می شود که در این مقاله سعی نموده ایم، راهکارهایی را در جهت دستیابی به بازدهی بهینه حداکثری از دستگاه واترجت صنعتی را ارائه نمائیم.

بازبینی اتصالات و شلنگ های دستگاه واترجت و رفع مشکلات احتمالی

واترجت صنعتیبا استفاده از دستگاه واترجت صنعتی شستشوی سطوح با استفاده از آب پرفشار صورت می پذیرد. آب مورد نیاز جهت شستشوی از طریق اتصالاتی به دستگاه واترجت صنعتی ورود پیدا می کند و در کلیه بخش های دستگاه جریان می یابد. به طبع نصب نادرست اتصالات در این دستگاه موجب عدم آبرسانی صحیح در سیستم های داخلی دستگاه می شود و در نتیجه این عامل فشار آب خروجی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بدین منظور لازم است کاربر قبل از شروع به استفاده از دستگاه واترجت صنعتی ابتدا اتصالات را کنترل نموده و اقدام به رفع مشکلات ناشی از نشتی و پارگی شلنگ ها و اتصالات نماید.

 

تخلیه فضا از گیاهان و اشیای آسیب پذیر

واترجت صنعتیآب پر فشار تولید شده توسط دستگاه واترجت صنعتی توان در هم شکست لایه های سخت آلودگی را دارد. لذا توجه به اصول و نکات ایمنی حین استفاده از این دستگاه نظافتی الزامی می باشد. از طرفی عدم آشنایی با دستگاه و استفاده نادرست از آن می تواند بسیار مخاطره آمیز باشد از این جهت توصیه می شود همواره از پاشش آب پرفشار واترجت به اشیای آسیب پذیر جلوگیری نمائید. لذا پیش از اقدام به استفاده از دستگاه واترجت صنعتی ابتدا اینگونه وسایل را از محیط خارج نموده و سپس دستگاه را روشن کنید تا پاشش ناخواسته آب پر فشار به آنها نیز موجب آسیب و به بار آمدن هزینه های هنگفت نشود.

 

استفاده از نازل مناسب و تعویض نازل در صورت لزوم

واترجت صنعتینازل در دستگاه واترجت نحوه پاشش آب بر سطح را تعیین می نماید حال آنکه نازل واترجت صنعتی بسته به میزان و جنس آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع نازل های کاردکی، دوار، نقطه ای و بسیاری از این لوازم جانبی همراه دستگاه های واترجت به منظور حذف بهینه آلودگی ها از سطح مورد استفاده قرار می گیرند. در مواجهه با انواع آلودگی ها کاربر قادر به تعویض نازل واترجت بوده و می تواند مطابق با شرایط اقدام به تعویض آن نماید. اما خاموش کردن کامل دستگاه جهت تعویض نازل ضرورت دارد زیرا تعویض نازل در شرایط روشن بودن دستگاه بسیار خطر آفرین می باشد.

 

کنترل کیفیت و میزان آب ورودی به دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتیآب ورودی به دستگاه واترجت صنعتی از تمامی سیستم های داخلی دستگاه عبور می کند، به طبع در صورت پایین بودن کیفیت این آب، رسوبات درون لوله ها را گرفته و در اینصورت عملکرد دستگاه دچار اخلال می گردد. تنظیم میزان آب خروجی از دستگاه به کمک سیستم های داخلی واترجت صنعتی امکان پذیر می باشد اما میزان و شدت جریان آب ورودی به دستگاه واترجت صنعتی باید در حالت مطلوب حفظ گردد. جهت دستیابی به بازدهی حداکثری دستگاه های کارواش صنعتی به کیفیت و میزان آب وردی توجه نمائید.

 

استفاده از مواد شوینده مناسب با نوع و جنس آلودگی ها

واترجت صنعتیدر مواقعی به آلودگی های سخت تر برمیخوریم که حذف آنها تنها با استفاده از فشار بالای آب ممکن می باشد اما دستگاه واترجت در دسترس فشار متناسبی ندارد. در این مواقع استفاده از مواد شوینده متناسب با نوع و جنس آلودگی ها برترین پیشنهاد می باشد. در این صورت پتانسیل پاک کنندگی آلودگی ها توسط دستگاه ارتقا یافته و امکان دستیابی به بازدهی بهینه واترجت صنعتی فراهم می آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید