اهمیت سطح صدای اسکرابر در اماکن درمانی و آموزشی

اهمیت سطح صدای اسکرابر در اماکن درمانی و آموزشی

شستشو و نظافت سطوح کف جهت ارتقای سطح بهداشت و تمیزی محیط و هم چنین حفظ زیبایی ظاهری، به طور منظم و روزانه در اماکن متفاوت انجام می شود. بهره گیری از شیوه نظافتی نوین مانند استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی، موجب بهینه سازی شستشوی سطوح شده و با توجه به ویژگی های دستگاه های نظافتی، سرعت عمل را بالا خواهد برد. اما از نکاتی که حائز اهمیت است، توجه به صدای این دستگاه ها می باشد. در اماکنی مانند بیمارستان ها، مهد کودک ها، درمانگاه ها، مراکز دندان پزشکی، کتابخانه ها، مدارس، دانشگاه و مراکز آموزشی، ساکت بودن محیط به منظور حفظ تمرکز افراد و همچنین کمک به سلامت روح کودکان یا بیماران بسیار مهم است. به منظور کمک به حفظ سکوت محیط می بایست از دستگاه های اسکرابر با کیفیت بالا و سطح صدای پایین استفاده نمود.

 

نظافت در مهد کودک، مدرسه و دانشگاه با اسکرابر

اسکرابر مراکز آموزشیاماکن آموزشی از رده سنی پایین مانند مهدکودک ها تا رده های بالاتر مانند مدارس و دانشگاه ها به دلیل تردد بالا و ریختن زباله در طول روز بر روی زمین، نیازمند شستشوی مداوم و روزانه هستند. اما در صورتی که صدای بالا در اماکن آموزشی موجب ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان و دانشجویان شود، نمی توان از تجهیزات نظافت صنعتی به منظور شستشو و جاروب روزانه استفاده کرد. به همین بهتر است به منظور شستشوی سطوح داخلی در اماکن آموزشی و فرهنگی، از دستگاه های اسکرابر با سطح صدای پایین و کیفیت ساخت بالا استفاده نمود. کفشویی با اسکرابر کم صدا موجب فراهم شدن امکان نظافت و شستشوی سطوح هموار در طول روز در راهرو ها و سالن های اماکن آموزشی می شود. بدین ترتیب در زمانی که دانش آموزان، دانشجویان و کودکان در حال فراگیری آموزش هستند، همه آلودگی ها از سطوح هموار رفع می شوند.

 

نظافت در کتابخانه ها توسط کفشوی کم صدا

اسکرابر صنعتیسکوت در کتابخانه ها از مهم ترین عوامل جذب افراد به محیط کتابخانه به منظور یادگیری و تمرین و مطالعه کتاب است. به همین دلیل نیاز است تا صدایی در طول روز برای مراجعین به کتابخانه ایجاد مزاحمت نکند. اما نظافت در طول روز همواره با سر و صدا همراه است؛ این در صورتی است که استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی با کیفیت صدای تولیدی در اثر نظافت را بسیار کاهش می دهد. خود دستگاه کفشوی صنعتی نیز صدایی را در حین نظافت تولید می کند که بهتر است با انتخاب کفشوی با کیفیت که مجهز به فاکتور های کنترل صوت است، از تولید سطح بالای صدا در هنگام نظافت جلوگیری به عمل آید. بدین ترتیب در کوتاه ترین زمان و بدون بروز مخاطراتی مانند مرطوب ماندن سطوح و لغزش افراد بهترین کیفیت در زدودن آلودگی های سطوح هموار کف ارائه می شود.

 

نظافت در بیمارستان و درمانگاه با بهره گیری از زمین شور بیمارستانی

اسکرابر بیمارستانیحضور بیماران، وجود آلودگی های میکروبی و ویروسی، ریختن زباله بر روی زمین و… همگی از عواملی هستند که موجب بروز آلودگی در سطوح مراکز درمانی از قبیل بیمارستان و درمانگاه و مراکز دندانپزشکی می شوند. به همین دلیل نیاز به نظافت در طول روز در اماکن درمانی وجود دارد. با توجه به حجم بالای رفت و آمد، نمی توان به سادگی و با استفاده از تجهیزات نظافت دستی سطوح را شستشو داد و بهتر است از شیوه های کاربردی نظافت مانند استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی برای شستن زمین در مراکز درمانی کمک گرفت. در این مراکز سطح صدا بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که صدای مداوم در محیط باشد ممکن است موجب آزرده شدن بیماران و بروز مخاطراتی برای آن ها شود. در این حالت می توان با کمک گرفتن از اسکرابر های کم صدا و با کیفیت در کمترین زمان فرآیند نظافت را تکمیل نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید