چرا باید دستگاه اسکرابر جایگزین شیوه های دستی گردد؟

چرا باید دستگاه اسکرابر جایگزین شیوه های دستی گردد؟

دستگاه اسکرابر یا کف شور صنعتی به منظور شستشوی سطوح سخت در نظر گرفته می شود. این ابزار کار خود را با تمیز کردن و خشک نمودن سطح زمین انجام می دهد. بهره مندی از اسکرابر مزیت های متعددی به همراه دارد و شیوه ای بی نهایت کارآمد و آسان برای نظافت یک محیط می باشد و در مقایسه با روش های دستی سبب صرفه جویی در مصرف زمان و انرژی می گردد. زمین شوی صنعتی از توانایی بسیار بالایی برخوردار است و سطوح را به صورت یکنواخت شستشو می دهد و کاربر مجبور نخواهد بود برای تمیزی بیشتر دوباره به عقب بازگردد. از دیدگاه سلامت و ایمنی نیز استفاده از یک دستگاه اسکرابر مزایای زیادی دارد؛ آب و ماده شوینده درون مخزن دستگاه قرار دارند بنابراین از سر ریز شدن محلول شوینده جلوگیری می شود. هم چنین از آن جایی که هم زمان با شستشو سطح زمین را به طور کامل خشک می کند خطر لغزندگی از میان برداشته شده و دیگر نیازی نیست برای خشک شدن کامل زمین صبر کرد.

تطابق اسکرابر با شرایط گوناگون

دستگاه های اسکرابر صنعتی در مدل ها و اندازه های متنوعی طراحی و ساخته شده اند و برای هر نیاز و سلیقه ای دستگاهی مناسب وجود دارد. اسکرابرهای کوچک، متوسط و بزرگ با موتورهای الکتریکی یا دیزلی انواع مختلف این تجهیزات هستند که امکان استفاده از آن ها را در محیط های گوناگون با هر شرایط و امکاناتی فراهم می آورد. اماکن شلوغ و پر رفت و آمد تجاری، صنعتی و … محیط های بزرگ و وسیع همه و همه با استفاده از انواع دستگاه های کفشوی صنعتی تمیز خواهند شد.

 

 

 

عملکرد سریع اسکرابر

زمان یکی از گنجینه های ارزشمندی است که انسان در اختیار دارد و هیچ چیز جایگزین آن نمی شود و اهمیت آن در فرآیند نظافت یک محیط کاری نیز بروز پیدا می کند. برای آن دسته از صاحبان کسب و کار که تمایل به افزایش بهره وری دارند، اسکرابر یک ابزار عالی به شمار می آید. اسکرابر صنعتی مجهز به سامانه قدرتمند برس زنی و مکش می باشد که با سرعت بالا فرآیند شستشو و خشک کردن را انجام می دهد و این به آن معنا است که عملیات نظافت از ابتدا تا انتها در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. به این ترتیب وقت زیادی صرف امور نظافتی نشده و زمان زیادی برای انجام فعالیت های دیگر باقی می ماند که در نتیجه آن میزان بهره وری به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

 

 

مؤثر و کارآمد

اسکرابرمخزن آب تمیز اسکرابر از یک سطل معمولی گنجایش بیشتری دارد و این به معنای کاهش تعداد دفعات خالی و دوباره پر کردن است و در بازه زمانی مشخصی که برای نظافت محیط در نظرگرفته شده است همه اقدامات مورد نظر انجام می گیرد. کفشور صنعتی ابزاری با ساختار ساده و کاربری آسان می باشد که بهره وری کارکنان را بهبود می بخشد. بنابراین علاوه بر این که هزینه های مربوط به امور نظافتی کاهش چشمگیری پیدا می کند، سطوح کف با کیفیتی بی نظیر و استثنایی شستشو می شوند. از آن جایی که یک اسکرابر زمین را با سرعت و کیفیت بالا تمیز می کند دیگر نیازی نخواهد بود که برای افزایش تمیزی تعداد بیشتری از نیروهای انسانی به کار گرفته شود، از همین رو هزینه های کاربران کمتر می شود.

 

 

کارکرد آسان

اسکرابر یک ابزار سه کاره می باشد قادر است هر سه عمل شستشو، خشک کردن و پولیش زدن را انجام دهد. دستگاه های زمین شور صنعتی از سهولت کاربری برخوردار هستند و کاربر هر زمان که تصمیم بگیرد می تواند با تعویض برس دستگاه و جایگزین آن پد، اسکرابر را به یک پولیشر تبدیل کند و این عمل به راحتی و به سرعت انجام می گیرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد اسکرابر صنعتی وجود مخازن آب مستقل می باشد که در نتیجه آن در تمام مراحل شستشو تنها آب تمیز و مورد استفاده قرار می گیرد و آب آلوده به هیچ عنوان به چرخه نظافت وارد نمی شود. این در حالی است که با استفاده از شیوه های سنتی آب درون سطل آب به سرعت آلوده شده و برای شستشوی قسمت های دیگر به کار می رود که نه تنها سبب تمیزی نمی شود بلکه کثیفی بیشتری بر جای می گذارد.

 

لینک های مفید :

اسکرابر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید