۵ مزیت استفاده از دستگاه اسکرابر دستی صنعتی

۵ مزیت استفاده از دستگاه اسکرابر دستی صنعتی

تمیز کردن سطوح کف یک ضرورت است نه لذت، اما با استفاده از دستگاه اسکرابر دستی صنعتی می توان آسان تر و با سختی کمتری انجام داد. این دستگاه زمین شوی با گذشت زمان تکامل یافته و جایگزینی مکانیزه برای تی دستی و سطل آب به حساب می‌آید. در این مقاله به معرفی این دستگاه و مزیت های استفاده از آن پرداخته می‌شود.

معرفی دستگاه اسکرابر دستی صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی

دستگاه زمین شو یا اسکرابر دستی صنعتی از تجهیزات نظافت مکانیزه می باشد که با استفاده از یک یا دو برس چرخان روی سطح کف عمل می کنند و فرایند شست و شو را انجام می دهد. این فرایند شست و شو با ابداع یک راهکار نظافتی به جداسازی گرد و خاک از کف بهبود یافته است. اسکرابر آب و آلودگی برجا مانده بر روی سطح را با استفاده از دو لاستیک تی و سیستم مکش جمع آوری می کند تا سطح محیط تمیز و خشک شود.

این یک توضیح ساده در مورد عملکرد دستگاه اسکرابر است اما چرا کسی باید از این دستگاه ها برخلاف راهکارهای نظافت دستی یا سایر تجهیزات مکانیزه استفاده کند؟

مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی

به کار گیری دستگاه اسکرابر دستی صنعتی در فرایند نظافت مزایای بسیاری برای نیروی خدمات و فرایند نظافت محیط به همراه دارد. از جمله این مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی میتوان به چند مورد اشاره داشت.

آسانتر، سریعتر و بهداشتی تر

استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه و دستگاه کف شوی دستی صنعتی نسبت به روش های شست و شوی سنتی برتری بسیاری دارد. تمیز کردن دستی در محیط های با وسعت کم کار ساده ای است و در بعضی موارد روشهای قدیمی خوب هستند، اما قطعا بهترین راهکار نخواهند

بود. شست و شو با تی مرطوب به این معنی است که سطح کف محیط پس از تمیز کردن همچنان مرطوب است و این رطوبت تا مدتی هرچند کوتاه باقی می ماند. این مسئله ممکن است باعث و لغزندگی سطح میتواند خطرات جدی برای افراد درحال تردد به وجود آورد. مشکل دیگر استفاده از روش های دستی در نظافت سطوح احتمال انتشار بیشتر آلودگی ها، گرد و خاک و میکروب ها را بر سطح زمین است، زیرا از آب کثیف داخل سطل بار ها استفاده می شود. در این وضعیت ممکن است سطح کف تمیز به نظر برسد، ولی قطعا این نوع شست و شوی تمیز و بهداشتی نیست.

بازدهی تمیز کردن دستی در برابر نظافت با دستگاه اسکرابر صنعتی قابل مقایسه نیست. یک زمینشوی صنعتی می تواند دو تا چند برابر مساحت را در همان زمان تمیز کند. مراحل شستن و خشک کردن سطوح کف در یک حرکت انجام میگیرد. بنابراین امکان استفاده همزمان از محیط در حالی که فرایند شست و شو در حال انجام است وجود دارد.

مؤثرترین دستگاه تمیز کننده برای انواع سطوح کف

روش های دیگری نیز برای تمیز کردن سطوح کف سخت وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید در بعضی موارد از واترجت ( دستگاه شوینده فشارقوی ) استفاده کنید، این درحالیست که بعد از استفاده از این دستگاه حجمی از آب بر سطوح کف باقی میماند. در کارخانه های مواد غذایی، در جایی که ماشین آلات و دیوارهای آن برای تمیز نگه داشتن به شستشوی  پرفشار نیاز دارند، می توانید از یک دستگاه اسکرابر دستی صنعتی برای تمیز کردن و جمع آوری آب اضافی ناشی از واترجت استفاده کنید و هرگونه خرابی احتمالی را به حداقل ممکن برسانید.

فناوری کارآمد دستگاه اسکرابر دستی صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر یک دستگاه نظافتی در حال تحول است که در طول سال ها شاهد تغییرات چشمگیری بوده است. استفاده از سیستم های مختلف نظافتی مانند استفاده از انواع برس های تمیز کننده چرخان، بسته به سطح مورد نظر، که به راندمان تمیز کردن سطوح افزوده است. تمیز کردن سطوح کف می تواند کار دشواری باشد، بنابراین طراحی ارگونومیک و سهولت کنترل دستی دستگاه های اسکرابر مدرن به معنای خستگی کمتر اپراتور و فرایندی کارآمد تر است. فن آوری دستگاه اسکرابر دستی صنعتی در حال پیشرفت است و برخی از این دستگاه های بسیار پیشرفته هم اکنون نیز در دسترس هستند. برای مثال، ماشین های شستشوی زمین تمام مکانیزه رباتیک در حال توسعه هستند که به صورت خودکار و با استفاده از نرم افزار هدایت می شوند تا از نظافت کارآمد اطمینان حاصل کنند.

دستگاه اسکرابر دستی صنعتی دوستدار محیط زیست

هرچه دستگاه های شستشو پیشرفته تر میشوند، روش های بهبود یافته تری برای تمیز کردن سطوح کف ارائه می دهند، بطوریکه در آنها کاربر دستگاه کنترل میزان آب و مواد شوینده مورد استفاده را در دست دارد. به عنوان مثال برخی از مکان های پر تردد در یک طبقه نیاز به نظافت بیشتری نسبت به مناطق کم استفاده تر دارند. در اینجا کاربر به جای استفاده از سیستم شست و شوی یکنواخت بر روی تمام سطوح، می تواند میزان مصرف محلول شوینده را متناسب با میزان آلودگی تنظیم و محیط را تمیز کند. این امر باعث می شود تا سطوح کف با استفاده از مواد شوینده و آب کمتری تمیز شود، که مطمئنا برای محیط زیست بهتر است.

تنوع دستگاه های اسکرابر برای پاسخگویی به نیازهای شما

انواع مختلفی از دستگاه های اسکرابر توسط شرکت ها تولید و به بازار ارائه میشود. ابعاد آنها از یک اسکرابر دستی صنعتی، تا ماشین های بزرگ سرنشین دار با وزن بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم متغیر است. در این میان، اسکرابر های مخصوص شست و شویی وجود دارد که مناسب طیف وسیعی از کاربردهای نظافت و محیط های با وسعت مختلف است. برخی دارای منبع تغذیه باتری قابل شارژ و برخی مجهز به کابل جهت اتصال مستقیم به برق شهری هستند. جنس برس های مورد استفاده بسته به حجم و نوع آلودگی، می توانند متغیر باشند.

از آنجا که شرکت ما همکاری نزدیک با ارائه دهندگان تجهیزات نظافت صنعتی دارد، می توانیم بگوییم که دستگاه اسکرابر دستی صنعتی در طی سالهای آتی به رشد و پیچیدگی تکنولوژی ادامه خواهند داد، بنابراین مشاغل و پیمانکاران نظافت که نیاز به یک منبع اطلاعاتی معتبر و کمک به یافتن بهترین دستگاه برای نیازهای خاص خود دارند، می توانند در خصوص خرید و تهیه تجهیزات نظافت صنعتی با مشاوران ما در ارتباط باشند.

1 دیدگاه دربارهٔ «۵ مزیت استفاده از دستگاه اسکرابر دستی صنعتی»

  1. بازتاب: تفاوت دستگاه اسکرابر دستی و سرنشین دار چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید