ایمن سازی فرآیند های آماده سازی سطوح با استفاده از مکنده های شرکت دلفین

ایمن سازی فرآیند های آماده سازی سطوح با استفاده از مکنده های شرکت دلفین

فرآیند آماده سازی سطوح از مهم ترین مرحله ها در اعمال پوشش های حفاظتی به حساب می آید. در این فرآیند، گریس، کفپوش های قدیمی و آلودگی های سطوح مانند آلودگی ناشی از زنگ آهن از بین می روند. استفاده از تجهیزات نظافتی صحیح برای آماده سازی سطوح و کف زمین، می تواند موجب حفاظت افراد در برابر گرد و غبارات ریز و خطرناک در ساختمان ها شود. شرکت دلفین برای این امور، دستگاه های جاروبرقی صنعتی و مکنده کارآمدی را تولید نموده که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند.

ذرات ریز و خطرناک در ساختمان ها

مکنده صنعتی مناسب صنایع ساختمانیشرکت هایی که در فرآیند های ساخت و ساز مشغول هستند، اغلب از دستگاه هایی مانند گریندر و ماشین های شکافنده بتن بهره می برند. این دستگاه ها در حین فرآیند های پوشش دهی سطح و آماده سازی آن، گرد و غبارات ریزی تولید می کنند. این ذرات ریز که از مواد سیمانی، بتنی، چوبی و سنگی ناشی می شود، سرعت کار را کاهش داده و برای سلامتی نیروهای مشغول به کار خطرناک هستند. در نتیجه این آلودگی ها باید از منبع کنترل شوند تا در محیط انتشار نیابند.

 

استفاده از مکنده های صنعتی برای به دام انداختن گرد و غبارات ریز خطرناک

انواع جاروبرقی صنعتیدستگاه جاروبرقی یا مکنده صنعتی یک راهکار ایده آل برای جمع آوری گرد و غبارات ریزی که در بخش قبل معرفی شدند، به حساب می آید. این دستگاه ها دارای ساختار تمام استیل هستند و با بازدهی فیلتراسیون بالا، از بازگشت دوباره ذرات به محیط جلوگیری و شرایط کاملا ایمنی را فراهم می کنند. هنگام انتخاب جاروبرقی صنعتی موارد زیر باید مد نظر قرار گیرند :

۱-سیستم فیلتراسیون قوی : فیلتر هپا به همراه یک سیستم نظافت فیلتر کارآمد، برای انجام مداوم نظافت و ایمنی حداکثری ضرورت دارند.

۲-نحوه صحیح تخلیه و دور ریختن گرد و غبار مکش شده

۳-جمع و جور و سهولت در جابجایی : دستگاه باید به سادگی در وسایل نقلیه کوچک مانند ون ها جای بگیرد.

مکنده های صنعتی ساخت شرکت دلفین برای ترمیم و آماده سازی سطوح

جاروبرقی با مخزن longopacشرکت دلفین، راهکارهای ویژه ای را برای ترمیم سطوح در صنایع ساخت و ساز ارائه می نماید که شامل موارد زیر می شوند :

۱- مکنده های صنعتی مناسب برای مکش مواد پودری سمی، دارای بازدهی فیلتراسیون بسیار بالا ( فیلتر های هپا با قابلیت به دام انداختن ۹۹.۹۹۵ درصد ذراتی به کوچکی ۰.۱۸ میکرون ) به همراه انواع سیستم های نظافت فیلتر دستی، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک

۲- مکنده های مجهز به سیستم ایمنی Longopac به منظور تخلیه ایمن و سریع آلودگی ها

۳- مکنده های صنعتی جمع و جور که به سادگی حمل و نقل می شوند.

مدل های مختلف این دستگاه ها عبارتند از :

۱- جاروبرقی های جمع و جور : DRY 301 – DS 202

۲- جاروبرقی های پر قدرت : DM3 – DM3 LP

۳- جاروبرقی های مداوم کار : DG 50EXP – DG 70 – EXP PN – DG VL

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید