مزایای بلند مدت استفاده از سوییپر برای نظافت کارخانجات صنعتی و تولیدی

مزایای بلند مدت استفاده از سوییپر برای نظافت کارخانجات صنعتی و تولیدی

از جمله مشکلاتی که اکثر کارخانجات صنعتی و تولیدی با آن مواجه هستند وجود آلاینده ها و ذرات ریز اضافه بجا مانده از تولیداتشان در محیط کار است. این آلاینده ها اغلب باعث بروز مشکلات و خطراتی برای محصولات و مهم تر از آن پرسنل کارخانه میگردد. از این رو نظافت مداوم و بهینه محیط کارخانجات صنعتی و تولیدی ها از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است. استفاده از سوییپر یا جاروی صنعتی راهکاری به صرفه در این زمینه محسوب میشود.

سوییپر با استفاده از برس های چرخان به صورت مکانیزه آلودگی های محیط را جمع آوری میکند. این دستگاه با بهره گیری از قطعات با کیفیت و استاندارد، مزایای بسیاری در درازمدت برای افزایش کیفیت نظافت کارخانه شما و کاهش هزینه ها به همراه دارد. در ادامه برخی از مزایای سویپر را بررسی میکنیم.

راهکار بهینه نظافت کارخانجات

مزیت نظافت کارخانجات با سوییپر صنعتی

در کارخانجات صنعتی و تولیدی تمیز بودن فضای کار جهت حفظ سلامت و ایمنی کارکنان ضروری است. جارو های صنعتی با برخورداری از سرعت بالای نظافت در برطرف کردن این نیاز کمک شایانی میکند. پهنای نظافت برس و سهولت کاربری این دستگاه کمک میکند تا نظافت مکان ها با وسعت بالا به راحتی انجام پذیرد. جمع آوری حجم قابل توجهی از آلودگی ها، گرد و غبار و ذرات ریز در مدت زمان کم از ویژگی های مثبت این دستگاه محسوب میشود. به کار گیری تجهیزات نظافت مکانیزه همچون دستگاه سوییپر صنعتی در فرایند نظافت محیط کارخانجات میتواند باعث افزایش سرعت و کیفیت این فرایند شده و کاهش هزینه های جمع آوری آلودگی های مختلف را برای صاحبان چنین مجموعه هایی به همراه داشته باشد.

سهولت استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در کارخانجات

سویپر ها برخلاف ابزار های نظافت دستی به راحتی قابل استفاده هستند. کاربران به سرعت طرز کار با آن را فرا میگیرند. حتی با تغییر کاربر، لازم نیست زمان زیادی برای آموزش این افراد جهت استفاده از آن صرف کنید. از جهت دیگر برای نظافت کارخانه یک نفر نیروی کار نیاز است، کارفرما میتواند با توجه به این امر دیگر نیروی های خدماتی را در وظایف و موقعیت های دیگری استفاده کند. این امر باعث کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف نیروی انسانی میگردد.

سرعت بالا در تعمیرات و نگهداری

استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی در نظافت کارخانجات

استفاده از سوییپر صنعتی در هر لحظه جهت نظافت کارخانجات امکان پذیر است. به همین دلیل است که سازندگان این دستگاه از قطعات با کیفیت استفاده میکنند تا میزان نیاز به تعمیرات را کم و هزینه های نگهداری را کاهش دهند. استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی سرنشین دار برای نظافت محیط های وسیع و گسترده با توجه به حجم آلودگی که این دستگاه باید جمع آوری نماید، مستلزم داشتن توان بالا و مقاومت دستگاه می باشد. قطعات به کار گرفته شده در سوییپر های شهری، به طوری در این دستگاه تعبیه شده اند که جهت نیاز به تعمیرات به آسانی در دسترس باشند. مزیت این کار در کاهش زمان لازم برای تعمیر و نگهداری این دستگاه و افزایش سرعت بازگشت سوییپر به کار میباشد.

ابعاد مناسب دستگاه نگهداری این ماشین نظافتی مکانیزه را سهولت بخشیده و امکان استفاده از آن در مواقع لازم را آسان نموده است.

کیفیت ساخت بالا

ممکن است اینطور به نظر برسد که این دستگاه به مرور زمان و بر اثر عوامل محیطی دچار آسیب های ظاهری شود. این موضوع درست است که آسیب ظاهری در کارکرد بهینه دستگاه تاثیر چندانی ندارد. ولی در ذهن کاربر اینطور به نظر میرسد که اگر دستگاه ظاهر سالم و تمیز نداشته باشد، نمیتواند به درستی از نظافت محیط بر بیاید.

خوشبختانه بدنه جاروی صنعتی به گونه ای طراحی شده تا آسیب های محیطی به راحتی بر آن تاثیر گذار نباشد. در ضمن تجهیزات داخلی به کار رفته در آن هم کاملا توسط بدنه محافظت شده و توانایی کارکرد بهینه آن در درازمدت را تضمین میکند. انواع سوییپر های صنعتی مورد استفاده در فرایند نظافت کارخانجات صنعتی و تولیدی با داشتن کیفیت ساخت بالا، مقاومت مناسبی در برابر تعامل با آلودگی ها و مواد زائد دارند و به ندرت دچار آسیب های جدی در اجزای تشکیل دهنده آن خواهید بود.

سهولت و امنیت فرایند نظافت کارخانجات

به کارگیری سوییپر سرنشین دار در فرایند نظافت کارخانجات

سویپر ها از لحاظ حفظ امنیت برای کاربری که از آن استفاده میکند و یا افرادی که در مجاورت محدوده کاری آن قرار دارند، از ایمنی بالایی برخوردار است. همچنین جهت راحتی کاربر در مدل های سرنشین دار، صندلی با طراحی ارگونومیک تعبیه شده تا در حین استفاده از دستگاه میزان خستگی به حداقل برسد. در برخی از مدل های سرنشین دار کابینی برای دستگاه تعبیه شده تا از راننده در برابر ذرات و عوامل محیطی (باد و باران) حفاظت کند. مجهز بودن کابین برای سرنشین سهولت کاربرد این دستگاه نظافت مکانیزه در محیط های باز و محوطه کارخانجات را فراهم می آورد.

 

 

استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه همچون انواع سوییپر های شهری صنعتی در فرایند نظافت کارخانجات صنعتی و تولیدی ها میتواند مزایای بسیاری برای این مجموعه ها به همراه داشته باشد. از سوی دیگر سوییپر ها برای استفاده های بلند مدت در کارخانجات صنعتی و تولیدی طراحی و ساخته شده اند و دوام آنها در برابر تماس با انواع آلودگی ها بالا می یاشد. تمام قابلیت های ذکر شده در جهت افزایش سطح و کیفیت نظافت محیط های کارخانه، افزایش ایمنی و سلامت کاربر و همچنین توانایی استفاده مداوم و درازمدت و کاهش هزینه های نظافت کارخانجات صنعتی حائز اهمیت هستند. با توجه به گستردگی تنوع دستگاه های سوییپر صنعتی و مواجه بودن کارخانجات با

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید