راهکار های شرکت دلفین برای نظافت فر های صنعتی

راهکار های شرکت دلفین برای نظافت فر های صنعتی

شرکت دلفین یکی از بهترین تولید کنندگان جاروبرقی صنعتی در انواع مدل های مختلف می باشد. این شرکت برای صنایع غذایی، داروسازی، سیمان و .. تجهیزات استانداردی را ارائه می دهد. در صنایع غذایی، اولویت با جلوگیری از آلوده شدن مواد غذایی تولید شده می باشد. دستگاه های جاروبرقی بهترین راهکار برای تمیز کردن تجهیزات و حذف آلودگی های محیط به حساب می آید. در این مقاله جاروبرقی های مناسب برای نظافت فر های صنعتی ارائه می شود.

اهمیت تمیز بودن فر های صنعتی قبل از شروع پخت و پز

 در صنایع غذایی، فر های صنعتی، اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده هستند. این تجهیزات همیشه باید تمیز باشند تا عملکرد بهینه فر و سطح کیفی محصول تضمین گردد. در واقع نظافت منظم فر ها به معنی تضمین سطح بالایی از بهداشت، بازدهی بالا، افزایش طول عمر فر و دوری از خطرات آلوده شدن مواد غذایی می باشد.

 

خطرات نظافت یک فر صنعتی

جاروبرقیتمیز کردن یک فر صنعتی باید سریع و بدون ایجاد خطر برای کارگران باشد. در بسیاری از مواقع، نظافت این فر ها به دو دلیل ممکن است خطرساز و دشوار باشد :

۱-دمای بالای داخل فر و موادی که باید مکش شوند ( دمای خرده نان ها و شیرینی ها تا ۲۵۰ درجه نیز می رسد)

۲-عمق فر : استفاده از تجهیزات نا مناسب نظافت داخل فر ها را دشوار و غیر ممکن می نماید.

 

 

جاروبرقی های شرکت دلفین، راه حل ایده آل برای نظافت فر

شرکت دلفین برای هر محیط صنعتی، تجاری یا کارگاهی، یک راه حل نظافتی مطمئن ارائه می دهد. این شرکت، برای مکش مواد غذایی از داخل فر های صنعتی در صنایع غذایی، دستگاه جارو برقی Mistral 202 با تجهیزات جانبی را پیشنهاد می نماید. اجزای این دستگاه، در برابر موادی با دمای ۲۵۰ درجه نیز مقاومت دارند. این جاروبرقی نیمه صنعتی، با استفاده از پمپ مکش، موتور قوی و تجهیزات جانبی، فر های موجود در صنایع غذایی را به خوبی تمیز می نماید.

 

جاروبرقی Mistral 202 DS برای نظافت فر صنعتی

جاروبرقی نیمه صنعتی Mistral 202 از بخش های زیر ساخته شده است:

۱-فیلتر Nomex با قابلیت مقاومت در برابر دماهای بالا

۲-تجهیزات جانبی آنتی استاتیک برای مکش مواد داغ شامل خرطومی انعطاف پذیر مقاومت در برابر حرارت بالا و لوله اتصال مستقیم ۴۳۰ میلی متری برای دسترسی به داخل فر

۳-اجزای کاملا آنتی استاتیک

۴- تجهیزات اختیاری شامل : گواهی ضد انفجار ( زون ۲۱ و ۲۲) برای مکش ایمن و بدون خطر مواد پودری مانند آرد

 

در ویدئو زیر نحوه نظافت فر های صنعتی را با دستگاه Mistral 202 مشاهده می نمایید :

مکنده Pharma  پیشنهاد جدید برای صنایع غذایی

دستگاه مکنده Pharma 20 , 30 محصول جدید شرکت دلفین است که برای نظافت فر ها و خطوط تولید در صنایع غذایی کاربرد دارند. این دستگاه برای جلوگیری از آلودگی محصول نهایی و جمع آوری خرده نان ها و دیگر ضایعات مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم فیلتراسیون قوی و موتور قدرتمند با عملکرد دائم کار ۲۴ ساعته در این جاروبرقی ها تعبیه شده اند.

در ویدئو زیر نحوه نظافت فر های صنعتی را با دستگاه Pharma 30 مشاهده می نمایید :

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید