تکنولوژی FaST Foam دستگاه اسکرابر صنعتی

تکنولوژی FaST Foam دستگاه اسکرابر صنعتی

امروزه استفاده از راهکارهای خلاقانه نظافتی سبب افزایش بهره وری و ایجاد سهولت در امر نظافت شده اند. یکی از کارآمدترین تجهیزات نظافت صنعتی دستگاه اسکرابر می باشد که به منظور شستشوی سطوح هموار کف مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر حذف آلاینده ها سطوحی ایمن و خشک را نیز به ارمغان می آورند. این دستگاه ها عملیات شستشوی سطوح را با حداقل میزان مصرف آب و مواد شوینده به انجام می رسانند که در پی آن عملیات نظافت کاملا سازگار با محیط زیست صورت می پذیرد. سخت کار بودن و کیفیت بالای این تجهیزات در بلند مدت سبب کاهش چشم گیری در هزینه های مصرفی در امور نظافت می شود. استفاده از تکنولوژی های خلاقانه در ساخت این تجهیزات موجب افزایش بازده و مدیریت برنامه های نظافتی شده است. اخیرا تکنولوژی FaST Foam به منظور کاهش خطرات زیست محیطی ناشی از استفاده بیش از حد آب و مواد شوینده برای دستگاه های زمین شوی صنعتی طراحی شده است. در این مقاله به بررسی نحوه عملکرد این سیستم می پردازیم.

 

چگونگی عملکرد سیستم FaST Foam در اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتیسیستم  FaST Foamدر دستگاه اسکرابر محلول مناسبی از آب و مواد شوینده را به صورت خودکار به وجود می آورد و سپس هوا را به محلول حاصله تزریق می نماید. در نتیجه فومی با قابلیت شویندگی بالا حاصل می گردد که از طریق سیستم های توزیع فوم بر روی برس های دستگاه اسکرابر پاشش می شود. حرکت مداوم برس ها این فوم را به سطح منتقل نموده و به خوبی مقطع وسیعی از سطح پوشیده از مواد شوینده می شود که با حرکت مداوم برس ها با استفاده از فوم حاصله این گونه از آلاینده های سخت به صورت محلول در فوم مواد شوینده در می آیند. این فوم توان بالایی در حذف آلاینده های سخت و قدیمی دارد و تجهیز دستگاه به این سیستم امکان نظافتی با کیفیت را فراهم می آورد.

مزایای تجهیز دستگاه به سیستم FaST Foam

به کمک این تکنولوژی هوشمند بازده دستگاه های اسکرابر صنعتی افزایش یافته و کیفیت بالای عملیات شستشوی تضمین می گردد. مزایای تجهیز دستگاه به سیستم FaST Foam به شرح ذیل می باشد.

کاهش هزینه های نظافتی

اسکرابر صنعتیتکنولوژی FaST Foam استفاده از مواد شوینده را در روند نظافت با استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی تا ۹۰ درصد کاهش می دهد. همچنین استفاده از کف متراکم در روند شستشوی از مصرف آب نیز تا ۷۰ درصد می کاهد که این خود صرفه اقتصادی بالایی را جهت نظافت در مکان های وسیع به ارمغان می آورد.

 

 

 

حفظ سلامت و ایمنی کفپوش

اسکرابر صنعتی آلاینده های موجود بر سطوح کف در دراز مدت به صورت لایه های سخت در میان خلل و فرج کفپوش قرار می گیرند. حذف این آلاینده ها با استفاده از شیوه های سنتی نظافتی غیر ممکن می باشد اما دستگاه های اسکرابر به کمک برس های دوار و پاشش فوم آلاینده ها را به خوبی از سطح پاک می نمایند که تکنولوژی FaST Foam بر کیفیت فوم مورد نیاز در روند شستشوی می افزاید. به دلیل ایجاد انقباضی که در مقطع مورد نظافت ایجاد می گردد خطرات ناشی از لغزندگی سطوح کاهش می یابد. علاوه بر این با انجام نظافت عمقی سطح سلامت کفپوش نیز تضمین گردیده و از هزینه های تعویض آن نیز جلوگیری به عمل می آید.

 

به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی

اسکرابر صنعتیدر ساختار مواد شوینده مقداری نیترات وجود دارد که در صورت انتشار این ماده بیش از حد مجاز در محیط زیست چرخه های طبیعی دچار مخاطره می شوند. این تکنولوژی با مصرف حداقلی مواد شوینده از بروز این خطرات جلوگیری به عمل می آورد. از این رو تجهیز دستگاه اسکرابر به این تکنولوژی هوشمند سبب سازگاری کامل آن یا محیط زیست شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید