همه چیز در مورد ابعاد دستگاه های اسکرابر

همه چیز در مورد ابعاد دستگاه های اسکرابر

با توجه به رشد روز افزون میزان استفاده از دستگاه های اسکرابر در سرتاسر جهان، معیار های نوینی در مورد انتخاب این دستگاه ها مطرح شده اند. یکی از مهم ترین این معیار ها انسجام طراحی دستگاه به منظور افزایش توانایی تردد از نقاط باریک و یا با تراکم چینش بالا می باشد. در کنار این مزیت بزرگ همواره سوالی مطرح است که آیا این روند طراحی می تواند از برآیند مثبتی در روند تجارت این محصول برخوردار باشد یا خیر؟

بسیاری از شرکت های تولید کننده کف شوی مدل هایی به بازار ارایه می دهند که مدعی اند کوچک تر از مدل های رقبایشان هستند. بنابر اظهار نظر تولیدکنندگان، تولید اسکرابرهای کوچک تر، روندی کلی در بازار تولید می باشد، به گفته ایشان اندازه کوچک تر و وزن کمتر اسکرابر شاخص مهمی برای خریداران امروزی است که به دنبال کاربری ساده تر و راحت تر ماشین ها هستند. مزایای زیادی برای کاهش ابعاد اسکرابر ها وجود دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سرعت عمل بالای اسکرابر های منسجم

اسکرابر و تسریع در نظافتاز آنجایی که ماشین های منسجم در محیط های کوچک و متراکم  کاربرد بیشتری دارند، به راحتی قابل حمل بوده و فضای کمی را اشغال می کنند، گزینه مناسبی برای مشتریانی هستند که تمایل به خرید ماشین هایی سبک با قدرت نظافت بالا، سرعت عمل سریع ، جابه جایی مناسب و هزینه نگهداری اندک دارند.

 

کاهش مصرف و صرفه جویی

زمین شوی صنعتی و صرفه جویی در زماناسکرابر های منسجم علاوه بر قدرت مانور بالا در فضاهای کوچک و متراکم، باعث کاهش در مصرف آب و انرژی شده که در نهایت منجر به کاهش هزینه ها می گردند. اگرچه ابعاد دستگاه برای مشتریان مهم است اما اولین الویت ایشان قیمت دستگاه می باشد که در کنار ویژگی هایی از جمله کاربری آسان، قدرت مانور بالا و جا به جایی آسان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. از سوی دیگر دستگاه  های کف شوی بایستی با محیط زیست سازگار بوده، به راحتی پر و خالی شده و قابل حمل باشند. اسکرابرهای کوچک تر، سبک تر بوده و به طبع کاربرد راحت تری داشته و نسبت به مدل های بزرگ تر احتمال کمتری برای خسارت به سطوح حساس دارند. دستگاه های کوچک تر برای نظافت گوشه ها، درزها و راهرو های باریک مناسب تر می باشند و باعث کاهش هزینه های اولیه و جذب سود برای بسیاری از مشتری ها می گردند.

 

جایگزینی اسکرابر های منسجم به جای شیوه های نظافت دستی

کف شوی صنعتی جایگزینه مناسب برای شیوه های سنتی نظافتاستفاده از دستگاه های کوچک در نظافت، بسیار به صرفه تر از شیوه های نظافت دستی می باشد و علاوه بر آن نظافت محیط های کوچک و محدود نیازمند دستگاه های کوچکی است که به راحتی قابل جابه جایی در محیط باشند. از آنجایی که استفاده از دستگاه های بزرگ در معابر باریک و متراکم دشوار است بسیاری از مشتریان به دنبال دستگاه های کوچک تر هستند در حالیکه مهمترین فاکتور در انتخاب دستگاه ابعاد و نوع سطوح  نظافتی است.

 

هزینه های نگهداری اسکرابر ها

اسکراب صنعتی و هزینه های نگهداری و سرویسبا توجه به اینکه بهره وری اقتصادی مهم ترین فاکتور در تهیه دستگاه است، هزینه های پایین نگهداری و خدمات پس از فروش، یکی از جذاب ترین ویژگی های ماشین های منسجم برای مشتریان می باشد. بدون شک انتخاب دستگاهی با سایز و شرایط مناسب با سطوح نظافتی راه حلی سود آور است. وزن و فشار چرخ ها ی دستگاه ممکن است باعث ایجاد آسیب هایی به سطوح حساس شوند، با ایجاد تغییراتی در جنس بدنه و اجزای دستگاه می توان آنها را  تعدیل نمود که خود منجر به  انسجام و کاهش وزن دستگاه شده و در نهایت هزینه های ترمیم و نگهداری سطوح کاهش می یابد. با توجه به اینکه هر دستگاهی مزایا و خصوصیات ویژه خود را دارد، یکی از بزرگترین اشتباهات، انتخاب دستگاهی بسیار کوچک تر یا بزرگ تر از ابعاد محیط مورد نظر، برای نظافت می باشد. از سویی دیگر تمایل مصرف کنندگان به استفاده کمتر از مواد شوینده و آب دلیل دیگری برای سوق بازار به سمت دستگاه های منسجم می باشد.

 

نکته کلیدی در مورد روش نظافت با اسکرابر ها

ویژگی های اسکرابر های صنعتیبا در نظر گرفتن مهمترین الویت مشتریان که کاهش هزینه ها و زمان نظافت می باشد، انتخاب دستگاه زمین شوی مناسب با مساحت سطوح نظافتی نکته ایی مهم در انتخاب اسکرابر است. بر این اساس، طراحی هوشمند و کوچک اسکرابر آلمانی یا ایتالیایی باعث سادگی و چابکی آنها شده و در نهایت منجر به بهبود سرعت عمل و ساختار ارگونومیک دستگاه می شود. از این رو کاهش وزن دستگاه بلاخص در مدل های دستی، مزیت خوبی برای دستگاه می باشد، اما از آنجایی که استفاده از دستگاه های کوچک برای نظافت محیط های وسیع زمان بر بوده و سبکی بیش از حد آنها به خاطر چرخش سریع موتور و برس ها، کنترل دستگاه را برای کاربر دشوار می سازد، ایجاد تعادل بین وزن و سایز دستگاه، با ابعاد و دراجات پاکبزگی سطوح نظافتی یکی از مهم ترین فاکتورهای تولیدی می باشد.

 

لینک های مفید

اسکرابر صنعتی: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید