کنترل گرد و غبار و افزایش سلامت با بهره گیری از دستگاه سوییپر

کنترل گرد و غبار و افزایش سلامت با بهره گیری از دستگاه سوییپر

نظافت در هر مکانی روند مخصوصی دارد. وجود سلامت در محیط در حین نظافت سطوح امری بسیار حیاتی می باشد. مهم ترین عاملی که موجب کاهش سطح سلامت محیط در حین نظافت می گردد بلند شدن گرد و غبار می باشد. این عامل تا حد بروز مخاطرات برای سلامت پیش می رود و به همین دلیل بهتر است به منظور نظافت سطوح از شیوه ای استفاده شود که سلامت در حین نظافت را تضمین کند. دستگاه سوییپر صنعتی از کاربردی ترین و قدرتمند ترین شیوه های صنعتی می باشد که با بهره مندی از سیستم مکش قدرتمند و همچنین سیستم فیلتراسیون حرفه ای موجب کاهش سطح آلودگی و گرد و غبار و ارائه نظافتی سالم می گردد.

 

کنترل غبار با سوییپرلزوم استفاده از سوییپر در نظافت سطوح

همانطور که گفته شد سطح بهداشت در محیط ها از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از دستگاه های سویپر صنعتی با توجه به ویژگی های قدرتمند و ساختار صنعتی که دارد بهبود سطح بهداشت و جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار و همچنین جلوگیری از بازگشت غبار به محیط را تضمین می کند. کنترل گرد و غبار در سوییپر ها مکانیزم های متفاوتی دارد. در ادامه انواع سیستم کنترل غبار در دستگاه های سوییپر صنعتی شرح داده می شوند.

 

 

سوییپرانواع سیستم کنترل گرد و غبار در سویپر

دستگاه های جاروب صنعتی انواع متفاوتی دارند و هر کدام به شیوه خاصی گرد و غبار را کنترل می نماید. در بیشتر دستگاه های سویپر صنعتی سیستم مکش به منظور مکش همه آلودگی ها وجود دارد. در نوع دیگر سیستم کنترل غبار از طریق تجهیز سوییپر به مخازن آب و پاشش همزمان آب در حین نظافت محقق می گردد. اما صنعتی ترین و قدرتمند ترین دستگاه های سوییپر صنعتی از سیستم های فیلتراسیون حرفه ای بهره مند هستند که با ساختاری قدرتمند موجب مکش و نگهداری کامل هر نوع آلودگی و غبار و جلوگیری از بازگشت این غبار ها به محیط تحت نظافت می شوند.

 

مکش سوییپر

سیستم مکش

مکانیزم عمل اکثر دستگاه های سوییپر صنعتی به این صورت است که آلودگی و زباله ها توسط برس های دیسکی به وسط هدایت می شوند و سپس توسط مکش قدرتمند به داخل مخزن هدایت می شوند. این نوع سیستم که به منظور کنترل گرد و غبار در حین نظافت طراحی شده است در بیشتر دستگاه های سوییپر صنعتی وجود دارد.

 

 

پاشش آب سوییپر

سیستم پاشش آب

از مکانیزم های خلاقانه ای که برای سیستم کنترل غبار سویپر طراحی شده است، پاشش آب در حین برس زنی می باشد. ریزش آب بر روی سطوح موجب خیس شدن آلودگی ها و جلوگیری از بلند شدن غبار می گردد. به همین ترتیب در حین نظافت هیچ گونه آلودگی در هیچ بخشی پخش نخواهد شد و همه غبار های موجود در هوا به داخل مخزن مکش خواهند شد.

 

 

 

فیلتراسیون قدرتمند

فیلتراسیون سوییپر

همه اقسام دستگاه های سوییپر صنعتی مجهز به سیستم فیلتراسیون می باشند و این فیلتر های قدرتمند اجازه عبور غبار و بازگشت مجدد به هوا را نخواهند داد. فیلتر سوییپر ها انواع متفاوتی دارد و بدون خارج کردن و تنها با جارو کشیدن امکان نظافت کامل دارند. اما برخی از انواع صنعتی دستگاه های سوییپر سیستم خاصی برای فیلتراسیون دارا می باشند. برخی از سیستم های فیلتراسیون به این صورت می باشند که دستگاه سوییپر در چند مرحله آلودگی ها را مکش می کند. به ترتیب در ابتدا آلودگی های درشت و آب و در مراحل بعدی ریز ترین آلودگی ها به داخل مخزن مکش شده و با فیلتر های قدرتمند از ورود مجدد آن ها به هوا جلوگیری می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید