نظافت در فصول سرما با سوییپر

نظافت در فصول سرما با سوییپر

اتمام فصل گرم و وارد شدن به فصول سرد با تغییرات جوی نظیر خشک شدن و ریزش برگ ها، بارش باران به طور منظم، تبدیل هوای معمولی و گرم به هوای سرد و سوزناک و… همراه خواهد بود. تغییرات جوی ممکن است موجب آلوده تر شدن محیط شوند و به همین ترتیب برای حفظ پاکیزگی محیط نیاز است تا شیوه های نظافتی عوض شوند. به منظور سرعت بخشی به نظافت سطوح در فصول سرد و جاروب و نظافت با نتیجه مطلوب، بهتر است از تجهیزات نظافت صنعتی مانند سوییپر استفاده کرد. سوییپر یک دستگاه تخصصی به منظور نظافت سطح زمین است که در محیط های گوناگون به ویژه در محیط های آلوده و پر گرد و خاک و یا فضاهایی که حجم بالایی از بر گ خشک درختان بر روی زمین پراکنده گردیده، مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مزایای دستگاه سویپر صنعتی و اساس کار این دستگاه به طور کامل تشریح شده است.

 

مکانیزم اثر سوییپر صنعتی و لزوم استفاده از آن در فصول سرد

سوییپر با شروع فصل سرما، برگ ها خشک شده و شروع به ریزش می کنند. جاروب همه برگ ها از سطوح هموار در شهر و حیاط خانه ها، بسیار دشوار و زمان بر بوده و در نهایت نتیجه مورد انتظار حاصل نخواهد شد. به همین دلیل استفاده از یک دستگاه نظافت صنعتی برای جاروب برگ ها و نظافت خیابان و حیاط در فصول برگ ریزان، بسیار کاربردی و بهینه است. با استفاده از سوییپر صنعتی می توان به جمع آوری انواع آلودگی های ریز و درشت مانند برگ ها و دیگر زباله های موجود بر روی سطح پرداخت به طوری که این آلودگی ها به داخل مخزن سوییپر جاروب شده و به محیط برنگردند. مکانیزم عمل دستگاه سویپر صنعتی سرنشین دار بدین صورت است: دو برس تعبیه شده در جلوی دستگاه با چرخش به سمت وسط، زباله ها و آلودگی ها را به وسط هدایت می کنند. سپس توسط سیستم مکش زباله های روی برس رولی وسط پرتاب شده و به داخل مخزن منتقل می شوند. بدین ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن، همه برگ ها و آلودگی های موجود بر روی سطوح هموار در خانه ها یا خیابان ها جاروب خواهند شد. برای نظافت حیاط های کوچک و جمع آوری برگ از سطوح حیاط ها می توان از سوییپر دستی استفاده کرد.

 

 

مزایای استفاده از سویپر

سوییپربهره گیری از شیوه های صحیح نظافت و جمع آوری برگ و آلودگی در فصول سرد، مزایای بسیار فراوانی خواهد داشت. در صورتی که نظافت به صورت اصولی انجام شود نتیجه به دست آمده بسیار مطلوب و رضایت بخش می باشد. استفاده از سوییپر صنعتی برای جمع آوری و جاروب آلودگی ها در فصول سرد نیز به دلیل تخصصی بودن مزایای بسیاری دارد. در ادامه برخی از ویژگی های استفاده از سوییپر صنعتی تشریح شده است.

۱- جاروب سریع تر: با استفاده از سویپر صنعتی ، سرعت عمل در عملیات جاروب بالاتر رفته و در کوتاه ترین زمان نظافت کامل انجام می شود. به همین دلیل می توان در طول روز و در ساعت های کاری نیز به نظافت با سویپر پرداخت در حالی که مزاحمت برای افراد حاضر در محل ایجاد نخواهد شد.

۲- برقراری پاکیزگی: سیستم مکش فوق حرفه ای دستگاه های جاروب، همه آلودگی ها را به داخل مخزن مکش می کشند. وجود فیلتر با کیفیت در این دستگاه، از بازگشت آلودگی به محیط جلوگیری کرده و سبب می شود سطح بالای پاکیزگی در محیط برقرار می شود.

۳- برس های قدرتمند: به دلیل تجهیز سوییپر به ۳ برس قدرتمند و با کیفیت (به صورت دو برس دیسکی و یک برس رولی) مسیر حرکت دستگاه به طور کامل جاروب شده و هیچ گونه آلودگی در مسیر نظافت توسط سویپر صنعتی باقی نخواهد ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید