نظافت اماکن تجاری تفریحی با جاروبرقی صنعتی

نظافت اماکن تجاری تفریحی با جاروبرقی صنعتی

اماکن تجاری تفریحی به موجب نوع فعالیت و محصولات قابل عرضه در این مکان ها مورد توجه و استقبال عموم اقشار جامعه قرار می گیرند و لذا امروزه در بسیاری از شهرها این مراکز در وسعت فضایی بالا ساخته می شوند. حجم بالای مراجعه کنندگان به این اماکن لزوم امر نظافت را محسوس می نماید. اما همین امر سبب دشواری روند نظافت شده و در برخی مواقع انجام نظافت را به ساعات کم ترافیک و حتی تعطیلی مراکز تجاری تفریحی موکول می نماید. استفاده از تجهیزات نظافتی سنتی نیز به دلیل عدم کارایی مطلوب و با کیفیت در این مکان ها تقریبا منسوخ گشته است. بنابراین مدیران این مراکز به جهت حفظ پاکیزگی محیط و رضایت مشتریان استفاده از راهکار های مدرن نظافتی را انتخاب می کنند. بهره گیری از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی همچون دستگاه جاروبرقی صنعتی که مطابق با تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده اند امکان نظافت اینگونه فضاها را در حداقل زمان ممکن با بالاترین سطح کیفی دارا می باشند.

اساس کار دستگاه های جاروبرقی صنعتی

یک دستگاه جاروبرقی صنعتی با کیفیت متشکل از چند بخش اصلی می باشد که عملکرد یکپارچه این اجزا موجب تشکیل خلا نسبی درون مخزن دستگاه شده که در نتیجه این اختلاف فشار داخل و بیرون مخزن امکان مکش زباله ها را همراه ذرات هوا فراهم می آورد. وجود انواع فیلترها از بازگشت و انتشار ذرات ریز آلودگی به محیط جلوگیری به عمل می آورد. در صورت بکارگیری انواع نازل همراه جاروبرقی صنعتی، سطوح با کیفیت بالاتری مورد نظافت قرار می گیرد و هیچ گونه آلودگی در محیط باقی نخواهد ماند. نظافت کناره های دیوار، غبارگیری از دیوار و تجهیزات موجود در فضا با استفاده از یک مکنده صنعتی قدرتمند امکان پذیر گردیده است. وجود مخازن بزرگ در این دستگاه ها امکان جمع آوری حجم قابل توجهی از زباله ها را فراهم آورده و پس از پایان فرآیند نظافت این مخزن به راحتی توسط کاربر قابل تخلیه می باشد.

جاروبرقی صنعتی مناسب ترین گزینه جهت نظافت اماکن تجاری تفریحی

ویژگی های جاروبرقی صنعتی

همانطور که اشاره شد اماکن تفریحی و تجاری از وسعت فضایی بالایی برخوردارند و در چندین طبقه ساخته می شوند. در صورت بکارگیری جاروبرقی صنعتی در فرآیند نظافت، محیط کاربرد ایجاب میکند که دستگاه دارای ویژگی های خاصی باشد. انواع جاروبرقی صنعتی مناسب استفاده در اماکن تجاری تفریحی به راحتی در میان طبقات قابل حمل می باشند و کاربر می تواند با حداقل نیرو این تجهیزات را به بخش های مورد نظر منتقل کند. از طرفی طراحی ارگونومیک این تجهیزات قدرت مانور فرد را افزایش بخشیده است. سهولت کاربری این تجهیزات موجب ارتقای سطح کیفی بهداشت محیط در این اماکن می شود و همچنین سطعت فرآیند نظافت نیز در صورت بکارگیری یک دستگاه جاروبرقی صنعتی با کیفیت افزایش خواهد یافت. مطابق با انواع برنامه های نظافتی در اماکن تجاری تفریحی می توان از این طیف از دستگاه های جاروبرقی صنعتی استفاده نموده و به محیطی همواره زیبا و پاکیزه دست یافت.

کاربرد جاروبرقی در اماکن تجاری تفریحی

در اماکن تجاری تفریحی فضاهای متعددی وجود دارد که هر یک با هدف خاصی در این اماکن تعبیه شده اند. پله برقی ها، نرده ها، گوشه و کناره های دیوار، درب های ورودی، آسانسور، راه پله های اضطراری و … به نوعی مستعد آلودگی های محیط قرار می گیرند که نظافت برخی از این بخش ها بعضا دشوار بوده و در صورت عدم بکارگیری راهکارهای موثر نظافتی آلودگی ها به این بخش ها نفوذ نموده و موجب آلودگی محیط می شوند. به دنبال آن این فضاهای آلودگی موجب نارضایتی مراجعین شده و در برخی مواقع روند تردد افراد را دچار مخاطره می کند. با استفاده از انواع جارو برقی سطلی و نازل های کارآمد همراه آن می توان این سطوح را با کیفیت مطلوب نظافت نظافت. به عنوان مثال در صورت بکارگیری نازل ثابت پله برقی ها در اماکن تجاری تفریحی در مدت زمان کوتاه مورد نظافت قرار می گیرد و بدون توقف پله برقی کاربر قادر به نظافت آن می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید