شستشوی محوطه با واترجت صنعتی

شستشوی محوطه با واترجت صنعتی

اهمیت زیبایی ظاهری در خانه ها، شهر و باغ ها بر هیچکس پوشیده نیست. یکی از پارامتر هایی که موجب کاهش زیبایی ظاهری می شود وجود آلودگی های عمیق و تثبیت شده داخل سطوح می باشد. این آلودگی ها گاهی اوقات نیز بسیار سطحی می باشند و به سادگی قابل شستشو هستند. اما شستشوی آلودگی های تثبیت شده و ماندگار از بطن سطوح، فرآیندی دشوار می باشد و نیازمند استفاده از دستگاه های قدرتمند و پیشرفته است. از دستگاه های قابل استفاده در نظافت سطوح میتوان به دستگاه کفشوی اشاره داشت، اما نظافت و شستشوی آلودگی ها از سطوح هموار و نا هموار شهر، باغ و خانه ها با بهره گیری از دستگاه های واترجت صنعتی با سهولت بیشتری انجام میپذیرد.

لزوم استفاده از واترجت صنعتی در نظافت محوطه

نظافت محوطه با واترجت صنعتینظافت و شستشوی سطوح محوطه های شهری تنها با بهره گیری از دستگاه های قدرتمند نظافت صنعتی محقق می شود. اهمیت زمان و کیفیت در شستشوی سطوح در خانه ها، باغ ها و شهر عواملی هستند که موجب ضرورت بکارگیری از دستگاهی قدرتمتد برای شستشوی موثر هستند. دستگاه واترجت صنعتی با هر فشاری قابلیت شستشوی سطوح آلوده را دارا می باشد اما به منظور شستشوی کامل سطوح با آلودگی های بسیار عمیق و تثبیت شده بهتر است از دستگاه واترجت صنعتی ۵۰۰ بار استفاده نمود.

 

 

تجهیزات مناسب واترجت برای شستشوی محوطه

نازل زمین شوی واترجت صنعتیواترجت صنعتی ۵۰۰ بار برای شستشوی سطوح هموار و ناهموار محوطه ها بسیار مناسب است. در کنار این دستگاه تجهیزاتی لازم است که با توجه به میزان آلودگی و سطحی که تحت نظافت است از تجهیزات مناسب برای شستشوی سطوح هموار و ناهموار می توان استفاده کرد. در ادامه برخی از تجهیزات مورد نیاز برای شستشوی سطوح در باغ ها و خانه ها و همچنین سطوح شهری مانند پارک و… معرفی می گردند.

۱) نازل زمین شوی: این نازل بر روی واترجت نصب می شود و به منظور شستشوی سطوح کف طراحی شده است. سرعت شستشو با نازل زمین شوی بالا رفته و موجب سهولت کاربری می گردد. از ویژگی های نازل زمین شوی سیستم جمع آوری آب می باشد که موجب خشک شدن سطح شستشو داده شده می گردد.

ربات واترجت صنعتی۲) نازل دوار: از این نوع نازل می توان به منظور شستشوی همه سطوح شامل سطوح هموار و سطوح ناهموار استفاده نمود. نازل دوار واترجت صنعتی از کاربردی ترین و رایج ترین نازل ها برای شستشوی سطوح محوطه مانند دیوار و کفپوش ها می باشد.

۳) ربات واترجت: استفاده از ربات واترجت در فشار های بالا موجب ایجاد امنیت می گردد. ربات واترجت فرآیند شستشوی سطوح را بسیار ساده کرده و نظافت در مدت زمان بسیار کوتاهی ایجاد می گردد. با استفاده از ربات واترجت صنعتی، خطر آسیب به کاربر کاهش می یابد.

 

 

مزایای استفاده از دستگاه واترجت صنعتی در شستشوی محوطه

مزایای واترجت صنعتیبهره گیری از دستگاه های نظافت صنعتی مزایای بسیاری به همراه دارد. استفاده از واترجت صنعتی نیز بسیار کاربردی و مفید بوده و برخی ویژگی هایی در شستشوی محوطه ها دارد. افزایش سرعت شستشو از مهم ترین ویژگی های بهره گیری از واترجت صنعتی می باشد. همچنین کاهش مدت زمان شستشو به دنبال افزایش سرعت نظافت محقق خواهد شد. سهولت کاربری به دلیل نازل های کاربردی واتر جت صنعتی نیز از ویژگی های کاربردی این دستگاه است که انجام فرآیند شستشو و نظافت را بسیار ساده می کند. بهره گیری از تجهیزاتی مانند نازل زمین شوی و ربات که پایه های نگهدارنده هستند نیز موجب بهبود امنیت کاربر در حین شستشو می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید