مزایای نظافت مدارس با بهره گیری از سوییپر

مزایای نظافت مدارس با بهره گیری از سوییپر

یکی از مهم ترین موضوعات پیرامون محیط آموزشی ، تمیزی و پاکیزگی سطوح کف حیاط مدرسه می باشد. نگه داری از مدرسه به دلیل رفت و آمد هایی که در طول روز در حیاط آن انجام می شود، سخت و دشوار به نظر می آید. ابزار های دستی نظافت زحمت زیادی را برای نیروی خدماتی مدرسه ایجاد می کند. امروزه دستگاه نظافتی با نام سوییپر صنعتی موجود هستند که کار نظافت مدرسه را به صورت موثرتر و با بازدهی بیشتر در زمان کوتاه تر انجام می دهند.

صرفه جویی در زمان با استفاده از سوییپر صنعتی

نظافت مدارس با استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی

هنگامی که با مناطق وسیعی مانند مدارس مواجه میشویم، نیاز به صرفه جویی در زمان نظافت مهم به نظر می رسد. گاها برای نظافت با روش های سنتی نیاز است چندین مرتبه  مخزن ابزار نظافت را تخلیه کرد و ممکن است برای این کار لازم باشد چندبار مسافتی را طی کرد. به همین دلیل استفاده از روش های سنتی زمان گیر است؛ در صورتی که می توان با بهره گیری از انواع مختلف دستگاه سوییپر صنعتی با توجه به نیاز، زمان را تا حد قابل قبولی کاهش داد.

 

 

نیاز کمتر به نیروی انسانی، ارمغان دستگاه های نظافت صنعتی

وظایف بسیاری برای انجام شدن در روال روزانه یک مدرسه وجود دارد و غالبا افراد بسیار کمی برای انجام آنها در دسترس هستند. پس مدیر مدرسه وقت نیروی خدماتی را کم تر صرف جمع آوری زباله های موجود در سطح زمین می کند. در حالیکه پاکیزگی مدرسه به صورت دستی سبب هدر رفتن زمان بسیاری می شود، یک سوییپر خودرویی می تواند با جاروب کردن بهتر و سریع تر همان زباله ها، زمان بسیاری را ذخیره کند. جاروب کردن با استفاده از سوییپر صنعتی، می تواند با آزاد کردن وقت نیرو هایی که مسئولیت نظافت در مدرسه را داشتند، باعث بهره گیری از آن نیروها در کمک به انجام کارهای دیگر مدرسه شود.

 

بهداشت بیشتر، نتیجه جاروب با سویپر صنعتی

سوییپر صنعتی مناسب نظافت حیاط مدرسهمدارس، نیازمند محیطی بهداشتی برای مراقبت از دانش آموزان و تامین محیطی ایمن هستند. برای جلوگیری از بیماری هایی مانند آسم و آلرژی، باید توجه داشت که آیا دانش آموزان در محیطی پاکیزه تنفس و رفت و آمد می کنند؟ توجه به امر مهم بهداشت، سویپرهای خودرویی را به یک راه حل عالی تبدیل میکند. این دستگاه ها ادغام یک سیستم مکش قوی و یک فیلتراسیون قدرتمند هستند. این دو ویژگی در کنار هم کمک می کند تا علی رغم مکش زباله بدون برجا گذاشتن ذره ای از باقیمانده آلودگی، اطمینان دهند که این آلودگی به محیط مدرسه باز نمیگردد.

 

 

مراقبت از همه جنبه های مدیریتی مدارس، یک فرآیند چالش زا است. پس بررسی و کسب اطلاعات برای قدم برداشتن موثر در مدیریت بهتر، امری حیاتی است. استفاده از سوییپر صنعتی یکی از راه های رسیدن به این هدف می باشد.

سویپر: فهرست محصولات

 

2 دیدگاه دربارهٔ «مزایای نظافت مدارس با بهره گیری از سوییپر»

  1. زینالعابدین شهابی

    سلام . با تشکر از خدمات عالی به مشتریان . آیا شرکت شما نمایندگی فروش هم در شهرستانها میپذیرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید