سوییپر های شهری

سوییپر های شهری

امروزه به منظور نظافت سطوح در محیط های شهری از تعداد نیروی کاری کمتری استفاده می شود و با توجه به افزایش جمعیت شهرها و مکانیزه شدن سیستم نظافت شهری، راندمان بیشتری جهت جمع آوری و نظافت سطوح شهری طلب می گردد. سوییپر شهری ronda دستگاهی ایده آل برای نظافت و جمع آوری زباله و گرد و خاک در فضاهای باز، پیاده روها، کوچه ها و خیابان های باریک شهری طراحی گردیده و مورد استفاده قرار می گیرد.

نظافتی بهینه و کارآمد با جاروب خیابانی

دستگاه نظافتی جاروب خیابانی مجهز به موتور دیزلی سه سیلندره با توان کاری ۲۶.۵ اسب بخار می باشد که بسیار پرقدرت نظافت سطوح شهری را انجام می دهد. این جاروی نظافتی به لطف کابین راننده دارای سیستم بخاری و کولر بوده که امکان استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی را ممکن می سازد و باعث افزایش راندمان کاری و زمان نظافتی کاربر با دستگاه می شود. جاروی شهری ronda دارای فیلتر کیسه ای جنس پلی استر می باشد که از قدرت فیلتراسیون بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که سیستم نظافت فیلتر این جارو به صورت الکتریکی داخل دستگاه انجام می پذیرد.

از آنجایی که نظافت و جمع آوری آلودگی های شهری به صورتی ایمن انجام می پذیرد، تخلیه این زباله ها و آلودگی ها نیز به صورتی هیدرولیکی و ایمن توسط جک به صورت اتوماتیک صورت می گیرد؛ به گونه ای که مخزن دستگاه به کمک جک هیدرولیکی تا ارتفاع یک و نیم متر بالا برده می شود تا توانایی تخلیه در زباله های شهری را به طور کامل داشته باشد. سویپر شهری ronda دارای سیستم هیدرواستاتیک به منظور انتقال نیرو در بین اجراء مختلف دستگاه می باشد.

نظافت توسط این جاروب خیابانی به طور کامل انجام می پذیرد؛ به طوری که تمامی زباله های سطوح با دو برس کناری دستگاه و یک برس متحرک با قابلیت کارکرد در هر دو سمت دستگاه وظیفه انتقال زباله ها به وسط دستگاه را دارا می باشند تا توسط برس بزرگ و قدرتمند مرکز دستگاه و سیستم مکندگی پر قدرت به داخل مخزن دستگاه انتقال یابند. شاید این سوال مطرح گردد که آیا پرتاب و انتقال گرد و خاک ها و زباله ها به مرکز دستگاه باعث پخش شدن گرد و غبار نیز می شود؟ برس زنی گرد و غبار و انتقال آنها به داخل دستگاه به منظور مکش و بلند کردن آنها به داخل مخزن زباله دستگاه با گرد و غبار همراه نمی باشد؛ چرا که این برس ها بر روی خود دارای یک نازل پاشش آب می باشند که آب را به صورتی اسپری بر بروی برس ها می پاشد تا در هنگام برس زنی گرد و غبار در محیط پراکنده نشود. بدین ترتیب هم عملیات برس زنی به شکلی روان و کارآمد به وظایف خود عمل می کنند و هم گرد و غبار و آلودگی در محیط پراکنده نمی شود.

سیستم برس در جلوی دستگاه به دو شکل دو برسه و تک برسه صورت می پذیرد. به گونه ای که یک برس متحرک در جلوی دستگاه قابلیت نطافت هر دو سمت جلوی ماشین را بر عهده می گیرد و توسط سیستم کنترلی داخل کابین توسط کاربر به طرفین هدایت می شود و یا استفاده از دو برس در هر دو سمت دستگاه می باشد که نوع تک برسه با قابلیت تنظیم ارتفاع محدود به منظور نظافت جداول و سطوحی با اختلاف ارتفاع اندک، متداول تر و کاربردی تر به حساب می آید.

یکی دیگر از مزایای جاروب خیابانی ronda نوع طراحی و ساخت آن می باشد. طراحی این دستگاه به گونه ای است که جهت انجام تعمیرات و یا نظافت و نگهداری قسمت های مختلف زحمت چندانی لازم نیست و تمامی قطعات موتور، قطعات هیدرولیک، تابلو برق و غیره به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرند. این جاروی شهری امکانات و قابلیت های بسیار زیادی را چه به لحاظ نظافتی و چه راحتی در اختیار کاربر قرار می دهد. صندلی و فرمان دستگاه قابل تنظیم با حالت قرار گیری کاربر، به منظور دید کابر تمامی کابین جلویی به همراه درب های کابین شیشه ای می باشد تا کاربر دید وسیع تر و بهتری به محیط اطراف خود داشته باشد و قرار گیری کلید ها و فرامین کنترلی و حرکتی در هر دو طرف کاربر به منظور کنترل بهتر و دقیق تر دستگاه در حین نظافت بر روی دستگاه تعبیه گردیده اند.

لینک های مفید:

سوییپر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید