شرکت ابراهیم و تحقق شعار سالهاست با شماییم در طول سال ها فعالیت

شرکت ابراهیم و تحقق شعار سالهاست با شماییم در طول سال ها فعالیت

شرکت ابراهیم در تاریخ ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی آغاز کرد. هدف شرکت ابراهیم مشارکت در پیشرفت و گسترش صنایع و تامین تجهیزات مورد نیاز کشور در حوزه  نظافت صنعتی بوده و تداوم این هدف موجب شکل گیری پیام سالهاست با شماییم شده است. شرکت ابراهیم با سالها تجربه، موفق به کسب نمایندگی از معتبرترین تولیدکنندگان دستگاه های نظافت صنعتی از کشورهای دنیا همانند آلمان و ایتالیا گردیده است. عبارت سالهاست با شماییم تنها یک شعار نیست و بازگو کننده هدف و خط مشی شرکت می باشد زیرا هدف شرکت از بدو تاسیس رسیدگی به امور مشتریان و جلب رضایت صد در صدی مشتریان بوده است و همیشه سعی داشته تا جوابگوی نیاز مشتریان خود باشد.

چرا سالهاست با شماییم ؟

شرکت ابراهیم بالاترین سالهاست با شماییمسطح دقت و حساسیت را در انتخاب شرکای تجاری خود دارد. و در تمام طول سالها فعالیت خود، تنها محصولات تولید شده توسط برترین برندهای اروپایی را به مشتریان خود عرضه می کند. اما گروه صنعتی ابراهیم مسئولیت خود دانسته و خدمات پس از فروش را نیز وظیفه خود می داند. به همین دلیل شرکت ابراهیم سعی نموده است با ایجاد یک واحد خدمات پس ار فروش نسبت به رفع نیاز مشتریان خود اقدام نماید. کلیه عملیات ستادی شرکت در دو ساختمان اداری مجزا متشکل از ۲۰۸۶ متر مربع زیر بنا در تهران و بیش از ۶۰۰۰ متر مربع مجتمع خدمات پس از فروش، شامل فضای تعمیرگاهی، انبارها و مدیریت فنی مجموعه در گرمدره انجام می گیرد. شرکت ابراهیم تمامی سیاست های خود را برای تحقق شعار سالهاست با شماییم تدوین می کند و به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ مفتخر به دریافت دومین گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده شد. شرکت ابراهیم در اقدامی بزرگ محیطی را فراهم گرده تا مشتریان قبل از خرید محصول از آن بازدید کنند و حتی می توانند برای مدت کوتاهی از آن دستگاه استفاده کنند. محصولات شرکت ابراهیم دارای یک سال ضمانت و گارانتی بدون قید و شرط و همچنین ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد به همین دلیل شرکت در زمینه تامین قطعات یدکی و مصرفی و تجهیزات جانبی، نیاز تمام مشتریان را رفع می کند و در سریعترین زمان ممکن اقدام به سرویس و نگهداری دستگاه ها می کند. برای تحقق صد در صدی شعار سالهاست با شماییم ، شرکت ابراهیم می تواند برای رسیدگی سریعتر به دستگاه، متخصص و تعمیرکار به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند.

مراکز خدمات رسانی شرکت ابراهیم

شرکت ابراهیمهمانند شعار و هدف مجموعه سالهاست با شماییم و مجموعه ابراهیم در تمامی این سال ها برای نزدیکی بیشتر با مشتریان اقدام به تاسیس تعداد زیادی نمایندگی در شهرهای مختلف کرده است تا همواره در کنار مشتری و در خدمت مشتری باشد. این شعبه ها در شهر های تهران، اصفهان، شیراز، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی، کرمان، گیلان، خراسان رضوی، البرز، بوشهر، مرکزی و چهارمحال و بختیاری دائر می باشد. این شعبه ها هرکدام در راستای تحقق پیام سالهاست با شماییم قدم بر میدارند و به مشتریان سرویس می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید