۶ اشتباه رایج در هنگام خرید جاروبرقی تجاری

۶ اشتباه رایج در هنگام خرید جاروبرقی تجاری

با توجه به تولید و طراحی انواع مدل های جاروبرقی تجاری، همیشه در هنگام خرید امکان اشتباه وجود دارد. در این مقاله شش اشتباه رایجی که ممکن است در هنگام خرید جاروبرقی به آن ها دقت نشود بیان می شود.

صدای بسیار زیاد

جاروبرقیبسیار از مردم اعتقاد دارند که جاروبرقی بهتر است که قدرت مکش بالایی داشته باشد و متاسفانه سطح صدای دستگاه را نادیده می گیرند. بسیاری از جاروبرقی های تولید شده توسط شرکت های معتبر، سطح صدای بسیار بالایی دارند. اگر این جاروبرقی ها در ادارات و مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار بگیرد، مزاحمت های زیادی برای ساکنین ایجاد می کند. در مقابل جاروبرقی های تولید توسط شرکت های معتبر از سطح صدای بسیار پایینی برخوردار می باشند. به عنوان مثال جاروبرقی ST7 شرکت Columbus  از سطح صدای بسیار پایینی برخوردار است. این جاروبرقی دارای سطح صدای ۵۹ دسی بل می باشد و از وزن کمی برخوردار بوده و قدرت بالایی دارد و قادر به نظافت انواع سطوح سخت می باشد.

مناسب نبودن فیلتر

جاروبرقیبسیاری از افراد به گرد و خاک و … آلرژی دارند به همین دلیل باید از یک جارو برقی با فیلتر هپا استفاده کرد. این فیلتر قادر است ذرات کمتر ۰.۳ میکرون را تا ۹۹.۹۷ درصد فیلتر کند. این نوع فیلتر اجازه انتشار هرگونه مواد آلرژی زا در هوا را نمی دهد. شرکت های معتبر اقدام به طراحی و تولید دستگاه های با فیلتر هپا کرده اند. به عنوان مثال یکی از جارو برقی های تولید شده توسط شرکت Columbus ، مدل ST11 می تواند به فیلتر کمکی هپا مجهز شود. این دستگاه با فیلتر هپا ضد آلرژی بوده و وزن سبکی دارد.

وزن زیاد

جاروبرقیاگر از جاروبرقی در محیط های بزرگ استفاده می شود، حمل و نقل و سهولت کاربری آن بسیار مهم است. دستگاه جارو برقی نباید سنگین باشد و باید مجهز به چرخ بوده تا به راحتی هدایت شود. باید مکنده ای تهیه شود که علاوه بر سبکی قدرت زیاد هم داشته باشد. به عنوان مثال جارو برقی تولید شده توسط شرکت Columbus؛ مدل ST7  علاوه بر وزن سبک، قدرت مکش بسیار بالایی دارد. این دستگاه همچنین مجهز به چرخ می باشد تا هدایت راحت تری داشته باشد.

نظافت راه پله ها با جاروبرقی تجاری

اگر محیط تحت نظافت مجهز به پله و راه پله می باشد دستگاه جاروبرقی دارای لوله خرطومی بسیار بهتر از مکنده های بدون لوله خرطومی می باشند. جاروبرقی معرفی شده در قسمت قبل برای این منظور بسیار ایده آل می باشند زیرا وزن سبک داشته و از لوله خرطومی بلندی بهره میبرند.

خم شدن برای نظافت

اگر کاربر مشکل کمر درد دارد نباید از جاروبرقی استفاده کند که برای نظافت مجبور به خم شدن شود. برای این منظور باید از مکنده استفاده که بتواند مجهز به نازل و لوله خرطومی بلند باشد تا کاربر بدون دولا شدن عملیات نظافت را انجام دهد.

سطوح سخت و فرش

بسیاری از مکنده  ها برای سطوح پوشیده شده از فرش مناسب می باشند اما برای سطوح سخت کارایی ندارند و یا بالعکس. بسیاری از افراد از خرید دو جارو برقی برای دو سطح متفاوت امتناع می کنند. خوشبختانه دستگاه جاروبرقی سطلی تولید شده توسط شرکت های معتبر قابلیت استفاده در هر دو سطح را دارند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید