برگزاری دومین نمایشگاه صنعت خرده فروشی ایران

برگزاری دومین نمایشگاه صنعت خرده فروشی ایران

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت خرده فروشی ایران در تاریخ ۵ دی ماه ۹۹ آغاز به فعالیت نموده است. این نمایشگاه که با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شده است تا ۸ دی ماه ادامه خواهد داشت. هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت خرده فروشی، تبادل دانش و اطلاعات فنی، آشنایی با فعالیت های در حال انجام و شناخت کمبود ها و نیاز های صنایع و کسب و کار های فعال، مراکز و مجتمع های تجاری، صنایع وابسته و مرتبط با برند های شناخته شده و فعال در این زمینه بوده است. نمایشگاه خرده فروشی ایران میتواند بستر مناسبی برای شرکت های و استارت آپ های نو پا و در حال توسعه، جهت معرفی فعالیت های سازمان خود به طیف گسترده ای از سازمان ها و مراکز مرتبط باشد.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت خرده فروشی

شرکت ابراهیم با سابقه طولانی مدت و حضور بیش از ۲۸ سال در عرصه صنعت نظافت و تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی، با حضور در نمایشگاه صنعت خرده فروشی ضمن حمایت از صنایع داخلی و فعالیت های آنها، با معرفی محصولات و خدمات خود سعی در ایجاد شناخت بیشتر برای همگان از فعالیت ها و محصولات تولیدی خود دارد. اجرای نظافت محیط های صنعتی و عملیات نظافت به شیوه صنعتی و مطابق استاندارد های جهانی با بکارگیری تجهیزات و دستگاه های تخصصی، با کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت انجام فرایند، جذب مشتریان و سود آوری بیشتری برای صنایع به همراه خواهد داشت.

حضور فعال شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت خرده فروشی ایران، نشان از تاکید این شرکت بر حمایت از صنایع داخلی و تکیه بر توان شرکت ها و تولیدی های داخلی جهت توسعه آنها دارد.

معرفی تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی در نمایشگاه ریتیل شو ایران

از برخی تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی که میتوانند به طور گسترده در حوزه نظافت صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند میتوان به جارو برقی های صنعتی جهت جمع آوری آلودگی های ریز و درشت و ضایعات آب و خاک، زمین شوی های صنعتی یا انواع اسکرابر ها برای شستشوی با کیفیت و مکانیزه سطوح کف، کارواش صنعتی یا شوینده فشار قوی برای نظافت سطوح، تجهیزات و ماشین آلات اشاره داشت.

شرکت ابراهیم با حضور در نمایشگاه صنعت خرده فروشی ایران و ارائه مشاوره در خصوص اجرای فرایند نظافت مکانیزه صنعتی آماده ارائه خدمات و تجهیزات نظافت به صنایع تولیدی و مجموعه های تجاری سراسر کشور می باشد. با دریافت مشاوره، راهنمایی و آشنایی بیشتر با تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه میتوانید با انتخاب و خرید تجهیزات مناسب، کیفیت نظافت محیط کار و صنایع خود را ارتقا داده و به سطح استاندارد های بالای تولید نزدیک تر نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید