ویژگی ها و مشخصات دستگاه های اسکرابر صنعتی کمپانی Tennant

ویژگی ها و مشخصات دستگاه های اسکرابر صنعتی کمپانی Tennant

کمپانی Tennant از معروف ترین و شناخته شده ترین برند های معتبر فعال در زمینه تولید تجهیزات نظافتی مکانیزه می باشد. این شرکت از بدو تاسیس تا به اکنون انواع مختلف دستگاه های سوییپر ، اسکرابر صنعتی و موکت شوی را برای نظافت سطوح کف در محیط های تجاری و صنعتی طراحی نموده است. اسکرابر های این شرکت با برخورداری از یک سیستم مکانیزه سخت کار برای فعالیت های نظافتی سنگین کاربرد دارد. اولین دستگاه اسکرابر صنعتی کمپانی Tennant در حدود ۴۰ سال پیش طراحی و تولید گردید. مدل های مختلفی از اسکرابر های دستی و خودرویی توسط این شرکت طراحی و تولید شده که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی هایی هستند. در این مقاله برخی از ویژگی های بعضا منحصر به فرد دستگاه های اسکرابر صنعتی Tennant  معرفی و تشریح می شود.

موارد استفاده از اسکرابر صنعتی Tennant

اسکرابر صنعتی سخت کاردستگاه اسکرابر صنعتی ساخت شرکت Tennant مانند دیگر اسکرابر ها برای انجام فرآیند های نظافتی ( شستشو و خشک کردن ) بر روی سطوح مختلف بتن، سرامیک و سنگ طراحی شده است. این دستگاه ها در محیط هایی چون مدارس، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، ادارات، مراکز تجاری و .. کاربرد دارند. کفشوی صنعتی بر روی علف و خاک قابل استفاده نبوده و عملکرد سخت کار آن موجب شده تا بتوان از این دستگاه در محیط های صنعتی با حجم فعالیت بالا بهره برد.

 

انواع اسکرابر های کمپانی Tennant

بطور کلی اسکرابر های صنعتی کمپانی Tennant در دو مدل دستی و خودرویی طراحی می شوند. مدل های خودرویی با سهولت به مراتب بیشتری نسبت به زمین شوی دستی هدایت می گردند. منبع تغذیه این کفشوی ها نیز از طریق جریان مستقیم برق، باتری و یا سوخت دیزل تامین می شود. زمین شوی های دیزلی سخت کار تر هستند و برای محیط های بیرونی صنعتی با دسترسی سخت به پریز برق کاربرد دارند.

عملکرد های متفاوت اسکرابر صنعتی Tennant

اسکرابر صنعتی سخت کارکفشوی های ساخت این کمپانی بجز فعالیت و عملکرد دیگر دستگاه ها که برس زنی و تی زدن سطح را انجام می دهند، دارای مد های عملکردی خاص و کاربردی هستند. کلید ۱-step یکی از این ویژگی هاست که موجب شده تا کاربر با زدن تنها یک کلید فعالیت عملکردی دستگاه را شروع یا متوقف نماید. برس اسکرابر برای عملکرد صحیح باید با اعمال فشار مناسب بر روی سطح قرار گیرند. این اسکرابر ها دارای قابلیت تنظیم میزان فشار برس با زدن یک کلید می باشد. نشانگر های مخصوص تعیین وضعیت حجم مخزن های آب تمیز و کثیف هم کاربر را در فهم زمان تخلیه یا پر کردن این دو مخزن آسان نموده است. صفحه نمایش لمسی و نشانگر های خطا از دیگر ویژگی های متفاوت این کفشوی ها نسبت به اسکرابر های برند های دیگر می باشد. این نشانگر ها با بوجود آمدن هر مشکلی در دستگاه چشمک می زنند. جزئیات هریک از این نشانگر ها در دفترچه راهنمای آنها ذکر شده است.

انواع مد های نظافت دستگاه

مد های نظافت متعددی برای دستگاه های اسکرابر ساخت تنانت در دسترس است. اولین مد، همان حالت نظافت معمولی سایر اسکرابر ها می باشد. در این مد هرگونه آب و مواد شوینده داخل مخزن آب تمیز از طریق یک شیر کنترل بر روی سطح جریان می یابد. برس ها از این محلول برای حذف آلودگی های سطوح بهره می برند. همزمان با حرکت رو به جلوی دستگاه، تی مکنده نیز آلودگی ها را از اطراف جمع آوری می نماید. موتور مکش، این آلودگی های جمع شده را از روی سطح به داخل مخزن آب کثیف مکش می کند. در مد نظافتی اختیاری FAST ماده شوینده با غلظت بالاتر ایجاد می شود تا قدرت نظافتی افزایش یابد. در مد نظافتی ec-H2o  آب از بستر یک ماژول عبور داده می شود که با جریان الکتریکی باردار و اکسیژنه شده است. آب حاصل، به یک محلول اسیدی- بازی تبدیل می شود که دارای PH خنثی می باشد. این محلول به آلودگی ها حمله ور می شود و آن ها را به ذرات کوچک تر می شکند. در نتیجه آلودگی ها با سرعت زیادی از بین می روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید