سه نکته مهم جهت مراقبت از سطوح کف در مراکز آموزشی

سه نکته مهم جهت مراقبت از سطوح کف در مراکز آموزشی

تردد افراد در محیط های آموزشی بخصوص در فضاهای داخلی، به مرور باعث انباشته شدن آلودگی بر روی سطح می شود. در محیط های آموزشی سطح تردد بالا بوده و نظافت منظم محیط ضرورت دارد. براق و درخشان بودن این سطوح قطعا بر روی سلامت افراد و زیبایی محیط موثر است. بنابراین استفاده از ابزار های نظافتی یک ضرورت مهم برای مراکز آموزشی می باشد. زمین شوی صنعتی یکی از دستگاه های نظافتی متداول است که می توان از آن برای شستشوی سطوح کف در محیط های آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها بهره برد. اسکرابر مراکز آموزشی بوسیله برس های آغشته به محلول شستشوی، سطح را شستشو می دهد.

سه نکته مهم جهت مزایای اسکرابر مراکز آموزشی

این سه نکته در جهت مزایای نظافت محیط در مراکز آموزشی بیان می گردد.

جلوگیری از حوادث و بیماری ها

اسکرابر مراکز آموزشیسطوح لغزنده می توانند باعث سر خوردن افراد بر روی سطح و آسیب های بعدی شود. ممکن است از افراد یا علائم ایمنی برای کنترل ورود افراد به بخش های لغزنده استفاده گردد. اما باید به دنبال یک راهکار جامع تر و طولانی تر بود. در واقع باید در امر نظافت به گونه ای عمل کرد که محیط کاملا ایمن و بهداشتی شود. خشک کردن سطح بعد از شستشوی آن یک اقدام مهم در این زمینه است. اگر سطوح کف بطور منظم تمیز و سپس خشک شود، از نظر بهداشتی محیط مناسبی فراهم می گردد. همچنین استفاده از دستگاه اسکرابر مراکز آموزشی که مجهز به خشک کن است در جلوگیری از لغزنده بودن سطح و کاهش آسیب های احتمالی موثر می باشد. خشک کن اسکرابر شامل تی مکنده و موتور مکش است. تی آب آلوده را جمع می کند و موتور با مکش آنها به داخل مخزن آب کثیف، سطح را خشک می کند.

افزایش طول عمر کفپوش

کفپوش ها سرمایه فیزیکی یک مرکز آموزشی به حساب می آیند. بنابراین ماندگاری و طول عمر بیشتر آنها باعث حفظ سرمایه مرکز آموزشی می گردد. نظافت و شستشوی عمیق سطوح کف، ترمیم و آب بندی کفپوش ها طول عمر آنها را افزایش می دهد. استفاده از ابزار های نظافتی تخصصی حرفه ای بصورت روزانه راهکار مناسبی برای نگهداری از کفپوش مدارس و دیگر مراکز آموزشی و افزایش طول عمر آنها می باشد. تجهیزات مکانیزه مانند زمین شوی صنعتی با قدرت و کیفیت بالا قادرند سطح را شستشو داده و با حفظ طول عمر کفپوش ، از تحمیل هزینه های اضافی ناشی از ترمیم یا تعویض آنها جلوگیری می نمایند. اسکرابر مراکز آموزشی با برخورداری از برس متناسب با جنس سطح یا کفپوش قادر است تا علاوه بر ارائه کیفیت بالای شستشو، از کفپوش مراقبت کند و باعث حفظ طول عمر آن می گردد.

 

افزایش آرامش ذهنی

اسکرابر مناسب مراکز آموزشیهمه افراد قبل و بعد از تمیز کردن سطوح تغییرات قابل ملاحظه را دیده اند. واضح است که شرایط محیط و اماکنی که برای تحصیل و کار مورد استفاده قرار می گیرند، بر روی افراد و تعاملات موثر می باشد. در نتیجه یک محیط تمیز و عاری از آلودگی قطعه بر روی بازدهی افراد در مراکز آموزشی تاثیر گذار است. بنابراین بایستی بصورت روزانه و منظم عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف در محیط های آموزشی را مد نظر قرار داد. دستگاه مکانیزه اسکرابر مراکز آموزشی با انجام همزمان فرآیند شستشو و خشک کردن سطح، قادر است تا کیفیت بالای تمیزی و بهداشتی بودن محیط را فراهم آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید