مزایا و ویژگی های دستگاه بخار شوی صنعتی

مزایا و ویژگی های دستگاه بخار شوی صنعتی

امروزه به منظور نظافت و ضد عفونی کردن محیط های گوناگون استفاده از روش های سنتی و ابزارهای دستی منسوخ شده و جای خود را به انواع تجهیزات نظافت صنعتی داده است. دستگاه بخار شوی صنعتی یکی از دستگاه های نظافتی بوده که وظیفه تولید بخار آب داغ را بر عهده داشته و این بخار با فشار و حرارت بالایی که دارد آلودگی های سخت را از سطح جدا نموده و میکروب ها را نیز از بین می برد. این دستگاه مصرف آب و مواد شوینده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و مزیت های فراوان دیگری به همراه دارد و جهت از بین بردن آلودگی ها و ضد عفونی ساختن سطوح کف، دیوارها، شیشه های پنجره و … در اماکن مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به بیان مزیت های دستگاه بخار شوی صنعتی و ویژگی های آن اشاره می پردازیم.

 

نکاتی درباره بخارشوی صنعتی

دستگاه بخارشور صنعتی دارای مزیت های زیادی است که برخی از آن ها عبارت اند از :

 

۱- بخار شوی صنعتی دستگاهی بی نیاز از مواد شیمیایی

بخارشور بی نیاز از مواد شویندهبخار آب تولید شده توسط دستگاه بخارشوی دمایی بیش از ۱۶۰ درجه سانتی گراد داشته که می تواند برای شستشوی حرفه ای و ضد عفونی کردن سطوح کافی باشد، بنابراین در هنگام به کار گیری این وسیله برای کشتن میکروب ها و حذف جرم های سخت نیازی به استفاده از مواد شوینده و مواد شیمیایی نخواهد بود و بخار آب داغ حاصل شده خود به تنهایی عملکردی بی نظیر ارائه می دهد.

 

 

۲- صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان با بخارشوی صنعتیزمان یکی از گران بهاترین سرمایه های انسان است و هیچ شخصی دوست ندارد این سرمایه ارزشمند را از دست بدهد، بنابراین بهره مندی از دستگاه بخار شوی یکی از راه حل ایده آل  برای نظافت خانه، مراکز تجاری، درمانی، صنعتی و … می باشد که در کوتاه ترین زمان عملیات شستشو را انجام داده و می توان بدون صرف ساعت های طولانی و انرژی مضاعف به نتیجه ای بسیار مطلوب و اثر بخش دست پیدا کرد.

 

 

۳- دست یابی به نتیجه ای بهتر در مقایسه با روش های متداول

نتیجه بهتر با بخار شویهنگامی که برای شستشوی یک سطح از دستگاه بخار شوی استفاده می شود نتیجه حاصل در مقایسه با شیوه های قدیمی به میزان قابل توجهی بهتر خواهد بود. بخار آب پاک کننده عمیق سطوح بوده که تمامی آلودگی ها، جرم ها و میکروب های سطوح را به خوبی از بین می برد زیرا که دمای بالای بخار آب سبب عملکرد مطلوب دستگاه شده به صورتی که با روش های معمول چنین نتیجه ای به دست نمی آید.

 

 

 

نحوه عملکرد دستگاه بخار شوی صنعتی چگونه است؟

عملکرد عالی بخار شوی صنعتیروش های متداول نظافت سطح تنها لایه بیرونی آن را تمیز می کند؛ این در حالی است که بخار آب داغ تولید شده در بخارشوی می تواند به لایه های عمیق تر سطح و منافذ آن نفوذ کند و آلودگی های آن را از بین می برد. این پدیده شستشویی با کیفیت و حذف میکروب ها را در طول فرآیند و هم چنین صرفه جویی در زمان را در پی خواهد داشت.

 

 

 

 

ساختار دستگاه بخارشوی صنعتی

ساختار حرفه ای بخارشوی صنعتیدستگاه بخار شوی مجهز به دیگ تولید بخار، مخزن آب تمیز و مخزن آب کثیف و هم چنین سامانه مکش می باشد. بخار آب ایجاد شده در دیگ بخار با فشار زیاد بدون توقف به سطح مورد نظر پاشش می شود، آلودگی ها را جدا می کند و به طور هم زمان آلودگی های کنده شده از سطح توسط سامانه مکش جمع آوری شده و به مخزن آب کثیف فرستاده می شود. بدنه این دستگاه از جنس استیل ساخته شده تا در برابر رطوبت و حرارت بالا مقاومت داشته باشد. علاوه بر این به منظور انجام عملیات متنوع شستشو امکان نصب نازل ها و سری های گوناگون بر روی دستگاه وجود دارد.

 

 

 

بخار شوی، روشی سازگار با محیط زیست

بخار شوی سازگار با محیط زیستهمان طور که به آن اشاره کردیم دستگاه بخار شوی بدون استفاده از مواد شوینده و مواد شیمیایی و با بهر مندی از نیروی بخار آب آلودگی ها را از سطح جدا کرده و این آلودگی ها به وسیله سامانه مکش دستگاه جمع آوری می شوند، از همین رو دستگاه بخار شور یک ابزار دوستدار محیط زیست به شمار می آید.

 

 

دستگاه بخارشور محافظ سلامتی

بخارشور تامین کننده بهداشتبخار آب علاوه بر این که سطح را شستشو داده و میکروب ها را از بین می برد مانع از انتشار گرد و غبار در هوا می شود در نتیجه می تواند یک روش کاملاً ایده آل برای افراد مبتلا به آسم، آلرژی و دیگر بیماری های تنفسی محسوب می گردد و تاثیر مستقیم بر سلامتی آن ها دارد. هم چنین دستگاه بخار شوی از سهولت کاربری برخوردار بوده و کاربر بدون بروز مشکل، خستگی و فشار از این وسیله استفاده می نماید.

 

 

بخارشوی صنعتی قابل به کارگیری در محیط های گوناگون

بخارشوی صنعتی مناسب هر محیطبخار شور صنعتی جهت نظافت و ضد عفونی نمودن سطوح در مراکز درمانی، واحدهای صنعتی، صنایع غذایی، صنایع داروسازی، محیط های تجاری و در بسیاری از محیط های حساس به آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله انواع جرم ها و آلودگی های تثبیت شده و قدیمی، آلودگی های چرب و روغنی، دوده و … را از بین می برد و بهداشت و تمیزی محیط را فراهم می کند.

 

 لینک های مفید:

بخار شوی صنعتی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید