حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

نمایشگاه صنعت نفت، یکی از رویداد های بزرگ این صنعت است که دستاورد های صنایع این حوزه از سراسر جهان را به معرض نمایش میگذارد. نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می شود، از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ بهمن ماه آماده ارائه خدمات به علاقمندان و شرکت های فعال در این حوزه است. این رویداد صنعتی با هدف حمایت شرکت های ملی نفت ایران، ملی مناطق نفت خیز جنوب، ملی حفاری ایرانو سایر شرکت های مرتبط در کنار فعالیت ۲۱۰ شرکت و سازنده داخلی از جمله سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت، پیمانکاران پروژه های نفتی و مجموعه های دانش بنیان است و پذیرای هزاران نفر بازدید کننده خواهد بود.

اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداد های صنعتی است که به هدف اصلی ایجاد فرصت برای شرکت های بخش نفت و گاز به منظور معرفی و شناساندن محصولات و خدمات خود را به مشتریان بالقوه است. حضور شرکت های بزرگ و فعال در این حوزه به آنها اجازه میدهد تا با افزایش آگاهی از برند در بازار های جهانی هدف ایجاد انگیزه کنند. حضور تعداد زیاد شرکت کنندگان از سراسر جهان، به آنها این امکان را میدهد تا در مورد جنبه های مختلف این صنعت رو به رشد مانند فناوری های جدید در حال توسعه یا مقرراتی که نحوه عملکرد کسب و کارها در این زمینه را تغییر می دهند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. در نهایت، حضور و بازدید از این نمایشگاه میتواند به عنوان بستر شبکه سازی میان شرکت های حرفه ای با هدف آشنایی با ایده ها و اشتراک گذاری تجربیات است.

برگزاری نشست های تخصصی و سمینارهای جانبی در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز برنامه ریزی شده تا علاقمندان بتوانند فرصت مناسب و ایده آلی برای معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری در پروژه های بزرگ محیط زیستی، جمع‌آوری گازهای تولیدی و آشنایی با استاندارد ساخت این تکنولوژی ها و فناوری ها بهره مند شوند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

شرکت ابراهیم به عنوان بزرگترین ارائه دهنده تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی مکانیزه مناسب صنایع و کارخانجات، با حضور در نمایشگاه صنعت نفت اهواز، به معرفی راهکار های نظافت مکانیزه و کارآمد این حوزه فعالیت پرداخته تا بتواند گام موثری در ارائه خدمات نظافتی بهینه و با کیفیت در مجموعه های صنعتی حوزه نفت برداشته باشد. تنوع تجهیزات نظافت صنعتی شرکت ابراهیم به مجموعه های صنعتی این امکان را میدهد تا با بررسی دقیق ابعاد نظافتی مورد نیاز، بتوانند با انتخاب و خرید بهترین تجهیزات نظافت صنعتی، کاهش هزینه های نظافت و افزایش سرعت آن را برای مجموعه خود به ارمغان آورند.

معرفی تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

در بین تجهیزات مکانیزه نظافت شرکت ابراهیم، میتوان به تجهیزاتی همچون انواع جاروبرقی صنعتی و مکنده های تخصصی، دستگاه واترجت و شوینده های فشار قوی، تجهیزات زمین شوی صنعتی و دستگاه های سوییپر صنعتی و مکنده های شهری اشاره داشت که قادرند محیط گسترده صنایع را در کمترین زمان ممکن با کیفیت بالا نظافت کنند. تولیدات شرکت ابراهیم به صورت بومی سازی شده و مطابق با استاندارد های بین المللی نظافتی طراحی و تولید شده و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی هستند که به شما اجازه میدهند، از هزینه های بالای خرید تجهیزات نظافتی کاسته و کیفیت بالای نظافت را کسب کنید.

زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان میزبان برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، کیانپارس می باشد. این نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای فعالان و علاقمندان حوزه نفت است. این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان و علاقمندان می باشد. شرکت ابراهیم با حضور در سالن امام رضا آماده معرفی تجهیزات و فناوری های به روز نظافت صنعتی در این نمایشگاه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید