سه علامتی که نشان می دهد زمان تعویض سوییپر شما فرا رسیده است

سه علامتی که نشان می دهد زمان تعویض سوییپر شما فرا رسیده است

بدون شک هدف شما از صرف هزینه بالا و خرید یک سوییپر صنعتی، انجام عملیات نظافت به شکلی پرسرعت و با کیفیت و ارتقاء سطح پاکیزگی، ایمنی و بهداشت محل سکونت یا کار می باشد. طبیعی است که با خرید یک سوییپر و گام برداشتن در راه انجام عملیات نظافت به شکل مکانیزه، انتظار داشته باشید که سطوح جاروب شده توسط این دستگاه، تمیز و پاکیزه بوده و زمان نظافت و هزینه های مرتبط با آن به حداقل کاهش یابد. اگر دستگاه شما به خوبی عمل نمی کند و نیروهای بخش خدماتی قادر به انجام عملیات نظافت به شکلی کارآمد و با کیفیت نمی باشند این مقاله را بخوانید تا با سه علامتی که نشان می دهد زمان تعویض سوییپر و خرید یک دستگاه جدید فرا رسیده است، آشنا شوید.

سوییپر شما دارای عملکرد ثابت نمی باشد

کاربرد سوییپر برای نظافت محوطه بیرونی کارخانهسر و کار داشتن با سوییپری که دارای عملکرد خوب ثابت نمی باشد، دشوار است. یعنی بعضی اوقات سوییپر شما به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار می کند، حال آن که بعضی مواقع اصلا روشن نمی شود یا در حین انجام کار، خاموش شده و هنگامی که دوباره مورد استفاده قرار گیرد، آلودگی و زباله های جمع آوری شده را به زمین می ریزد.
این مشکل می تواند به دلایل متعدد مرتبط باشد، در هر صورت کار کردن با دستگاهی که در هر بار استفاده، سطح بالایی از نظافت را فراهم نمی نماید، مطلوب، کارآمد و پربازده نخواهد بود.

زمین پس از استفاده از سویپر همچنان آلوده به نظر می رسد

عملکرد موثر سوییپر در نظافت انبارهای بزرگیک سوییپر شهری با کیفیت باید در هر بار کاربرد، عملیات نظافت را به بهترین شکل انجام داده و نتیجه ای مطلوب بر جای گذارد. اگر سطح جاروب شده توسط سویپر، همچنان آلوده و کثیف به نظر می رسد، این مسأله نشان دهنده آن است که سوییپر شما به خوبی کار نمی کند. بدتر از آن، یک سوییپر معیوب می تواند به زمین آسیب وارد نماید. یکی از اعتراضات عمده افرادی که دستگاه سوییپر با کیفیت پایین خریداری کرده اند، همین مساله می باشد. مخصوصا کار کردن با دستگاه های سوییپر که گوشه ها را به خوبی تمیز نمی کنند و یا مدل هایی که دارای عملکرد مناسب بر روی سطوح ناهموار ممی باشند، باعث عدم رضایت خاطر کاربر می گردد. اگر مجبور هستید که بلافاصله پس از کار کردن با سوییپر، زمین را مجددا نظافت نمایید، زمان آن فرا رسیده است که یک سوییپر باکیفیت خریداری نمایید.

زمان نظافت با سوییپر طولانی و طولانی تر می شود

استفاده از سوییپر در ایستگاه قطاردر کسب و کار، زمان معادل ثروت می باشد. انتظار شما از خرید یک دستگاه نظافت صنعتی مکانیزه آن است که عملیات نظافت محیط مورد نظرتان با بالاترین کیفیت در حداقل زمان ممکن انجام گیرد. سطوح کف آلوده و کثیف، تصویری مثبت و مطلوب از کسب و کار شما به مشتریان فعلی یا بالقوه القاء نمی نماید.
هنگامی که یک سوییپر به صورت موثر کار نمی کند، زمان انجام نظافت کامل، دو برابر خواهد شد. کاربر نباید برای دست یابی به نتیجه مطلوب یک بخش مشخص را چندین مرتبه تمیز کند. در مقابل یک دستگاه سوییپر کارآمد، عملیات نظافت را در همان بار اول به خوبی انجام می دهد و به کاربر امکان می دهد که عملیات نظافت را بدون هیچ زمان و انرژی تلف شده در حداقل زمان تکمیل نماید.

اگر هنگام کاربرد سوییپر صنعتی هر یک از مسائل ذکر شده در فوق را به تکرار تجربه نمودید، احتمالا زمان آن فرا رسیده است که یک دستگاه جدید بخرید. مطمئن باشید بی توجهی به عملکرد نامناسب یک دستگاه نظافت و استفاده از آن، در طولانی مدت هزینه ای گزاف به مجموعه شما تحمیل کرده که بیشتر از هزینه خرید یک دستگاه با کیفیت جدید می باشد. با توجه به اینکه خرید یک سوییپر می تواند پرهزینه باشد، بسیار مهم است که قبل از خرید بعدی خود، به درستی تحقیق کرده و بهترین مدل را انتخاب نمایید.
تنوع بالایی در تولید و عملکرد دستگاه های سوییپر تولید شده توسط کمپانی های متفاوت وجود دارد. سعی کنید دستگاه خود را از کمپانی معتبر و دارای محصولاتی با بالاترین سطح استاندارد، تهیه نمایید. دستگاه های سوییپر تولید شده توسط تولید کنندگان معتبر دارای طول عمر بالا بوده و برای عملکرد در شرایط سخت و عملیات سنگین طراحی و تولید شده اند. همچنین این شرکت ها، خدمات پس از فروش مناسبی به مشتریان ارائه نموده و کوچکترین نقص در دستگاه یا عملکرد آن را در کمترین زمان و به شکلی صحیح برطرف می نمایند.

 

جاروب خیابانی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید