تحولات دستگاه های صنعتی در نظافت و شستشوی سطوح

تحولات دستگاه های صنعتی در نظافت و شستشوی سطوح

شستشو و نظافت با مواد شوینده به صورت دستی در نقاط مختلف و یا شستشو با استفاده از آب گرم به منظور افزایش قدرت لکه بری و انجام نظافتی موثرتر در محیط های بزرگ تصوری اشتباه است. واقعیت این است که طراحی فنی ماشین آلات شستشو به طور قابل توجهی توسعه یافته و با استفاده از حداقل از میزان آب و مواد شوینده نظافتی ایمن و پرفدرت را انجام می دهد. شیوه های نظافتی به گونه ای بود که شستشو همراه با آب و مواد شوینده در داخل یگ گالن و وسایل نظافتی به صورت دستی صورت می پذیرفت. اما با پیشرفت دستگاه های نظافت صنعتی و طراحی توسعه یافته سیستم های فنی دستگاه، انجام این امور به گونه ای صورت می پذیرد که علاوه بر بالا رفتن امنیت و ایمنی کاربر و سرعت بخشیدن بسیار زیاد به انجام امور نظافتی، باعث خشک شدن سطوح به طور کامل همراه با جمع آوری و مکش تمامی آلودگی ها طور هم زمان از سطح انجام می پذیرد.

عدم آسیب پذیری دستگاه اسکرابر در برخوردهای احتمالی

در دستگاه های اسکرابر صنعتی با توجه به کارکرد نظافتی دستگاه در محیط های صنعتی و خشن باعث آسیب های احتمالی به قسمت های برس زنی و بدنه دستگاه می شود و یا در هنگام استفاده در محیط هایی با موانع حرکتی بالا احتمال برخورد وبا موانع و ایجاد ضربه به اسکرابر افزایش پیدا می کند. با توجه به دارا بودن ضربه گیر های استوانه ای بر روی بدنه دستگاه باعث می شود از شدت ضربه های احتمالی کاسته شود و آسیب جدی به بدنه دستگاه وارد نشود.

امکان جداسازی قطعات با هدف نگه داری آسان

طراحی اسکرابر صنعتی یا کف شوی به گونه ای منحصر به فرد می باشد زیرا اجزای داخلی آن به آسانی قابل دسترسی هستند. با توجه به ساختار دستگاه در امر نظافت یعنی قابلیت جداسازی تمامی قطعات دستگاه از یکدیگر از جمله مخازن دستگاه، تیغه مکش دستگاه و قطعات مصرفی این امکان فراهم می آورد که شستشو و نظافت دستگاه و قطعات مصرفی و هم چنین تعویض آن ها به منظور تعمیر و نگه داری زمین شوی صنعتی راحت تر و سریع تر صورت پذیرد.

دسنگاه کف شوی

بدنه ی مستحکم و مقاوم کف شوی

دستگاه اسکرابر صنعتی ابزاری مکانیزه و کارآمد است که جهت نظافت و شستشوی حرفه ای سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است در هنگام به کار گیری دستگاه ضربه هایی به بدنه آن چه از جانب کاربر و چه از طرف مقابل و یا به صورت کاملاً اتفاقی از مکانی که نظافت در آن انجام می گردد، به دستگاه وارد شود. استحکام و مقاومت بدنه دستگاه باعث می شود تا میزان آسیب به قسمت های مختلف دستگاه و یا بدنه به حداقل ممکن برسد.

دسته تاشو و منعطف به منظور راحتی کاربر

در طراحی اغلب دستگاه های نظافت صنعتی به ویژه اسکرابر دستی، دسته کنترلی دارای طراحی ارگونومیک می باشد به صورتی که قابل تنظیم بوده و با حالت کاربر تغییر پیدا می کند تا کاربر بتواند به راحتی هرچه تمام تر با دستگاه در شرایط مختلف به انجام عملیات نظافت بپردازد و از آن جایی که بخش های کنترلی دستگاه نیز بر روی دسته حرکتی می باشند، باعث می شود تا کاربر کنترل و تمرکز بیشتری بر نحوه کارکرد صحیح دستگاه کف شور صنعتی داشته باشد.   

ساختار مکانیکی اسکرابر

دستگاه های اسکرابر صنعتی پیشرفته دارای ساختاری مکانیکی هستند؛ به این معنا که از قطعات و اجزای الکترونیکی پیچیده تا حد امکان استفاده نشده است زیرا قطعات الکترونیکی استهلاک بالاتر و تعمیر و نگه داری دشوارتری دارند، در حالی که اجزای مکانیکی دارای خرابی کمتر می باشد و تعمیر و نگه داری از آن ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید