انتخاب بهترین راهکار نظافتی جهت شستشوی کف مراکز فروشگاهی

انتخاب بهترین راهکار نظافتی جهت شستشوی کف مراکز فروشگاهی

فروشگاه های عرضه کالا و مراکز خرید بایستی از نظر روشنایی، دکور و تمیزی کفپوش در سطح ایده آلی قرار داشته باشند. سطح کفپوش اغلب با تردد افراد دچار آلودگی شده و نشانه های سایش و کدری به مرور زمان بر روی آن نمایان می شود. نگهداری و نظافت صحیح کفپوش، شیک، نو و زیبا بودن آنرا تضمین می نماید. جنس کفپوش مراکز خرید و فروشگاهی متفاوت بوده و بنابراین نحوه نظافت آن ها با دستگاه های مکانیزه مانند زمین شور می تواند تغییر بکند. در این مقاله بهترین راهکار نظافتی برای شستشوی انواع کفپوش در مراکز خرده فروشی ارائه می گردد.

مراقبت های لازم از سطوح کف

اسکرابر صنعتی مراکز خریداقدامات پیشگیرانه برای افزایش طول عمر کفپوش شامل موارد متعددی می شود. مثلا قرار دادن یک کفی در ورودی فروشگاه می تواند از انتقال بخشی از آلودگی به داخل موثر باشد. جمع آوری سریع سنگریزه ها و شن های ساینده بلافاصله پس از ایجاد آن ها بر روی کفپوش نیز از آسیب دیدن سطح کفپوش جلوگیری می نماید. همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن کفپوش در اثر ایجاد لکه ها و ریختن مواد غذایی و سهولت در تمیز کردن آن بهتر است چنین آلودگی هایی سریعا بر طرف شوند.

 

نظافت سطوح بتنی با استفاده از زمین شوی صنعتی

شستشوی کفپوش بتنی با اسکرابریکی از رایج ترین کفپوش های مورد استفاده در مراکز تجاری و فروشگاهی، بتن جلا داده شده می باشد. هزینه کم، پایداری و طول عمر بالای این کفپوش ها، سبب محبوبیت بالای آن ها شده است. بعلاوه عدم نیاز به تعمیر و نگهداری زیاد چنین سطوحی را به یک گزینه جذاب تبدیل نموده است. برای تمیز کردن کفپوش بتنی، استفاده از زمین شور صنعتی پیشنهاد می شود. اسکرابر ها با تجهیز به برس های چرخان و سیستم مکش آب، توانایی قابل توجهی در تمیز کردن سطوح آلوده دارند. شستشوی این کفپوش ها با زمین شور بصورت هفتگی مناسب می باشد. البته برای سطوحی که تردد قابل توجهی دارند، نظافت روزانه بهتر پاسخگو خواهد بود. برای دستیابی به نتیجه مطلوب و جلوگیری از آسیب کفپوش، نوع برس یا پد باید با جنس سطح متناسب باشد.

 

شستشوی کفپوش سرامیکی با  زمین شور

شستشوی کفشوی سرامیککفپوش های سرامیکی نیز از جذابیت قابل توجهی برای مراکز خرید و فروشگاه ها برخوردار است. این نوع کفپوش ها، دوام بالایی داشته و در محیط های با تردد زیاد به خوبی مقاومت می نمایند. شستشوی سطوح سرامیکی مشابه دیگر سطوح بوده اما تفاوت های کوچکی دارد. مثلا خطوط اتصال سرامیک بعد از مدتی استفاده، بایستی شستشو و نظافت شوند. استفاده از زمین شور صنعتی برای شستشوی این کفپوش ها توصیه می گردد. دستگاه کفشوی یا زمین شور با پد یا برس مناسب بصورت روزانه برای تمیز کردن سطوح سرامیکی مناسب است. شستشوی عمیق خطوط اتصال سرامیک ها به خوبی بوسیله برس اسکرابر ها قابل انجام می باشد. ترجیحا بهتر است این سطوح بدون پاشش ماده شوینده شستشو شوند تا دوام و طول عمر بیشتری داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید