دلایل جایگزینی روش های سنتی با دستگاه اسکرابر

دلایل جایگزینی روش های سنتی با دستگاه اسکرابر

به دلیل اهمیت نظافت و ضرورت حفظ بهداشت در هر محیطی، استفاده از ابزار مناسب و مدرن برای این کار بسیار کاربردی است. برای شستشوی سطوح کف در هر محیطی می توان به جای استفاده از تی و سطل، از دستگاه اسکرابر استفاده نمود. دستگاه کفشوی علاوه بر رفع مشکلات روش های سنتی شستشو، مزایای بسیار زیادی دارد. از دستگاه کفشور می توان در محیط های مختلف از مجتمع های تجاری و مسکونی گرفته تا نواحی صنعتی و وسیع استفاده نمود. مهمترین مزیت دستگاه اسکرابر شستشو و خشک کردن همزمان سطوح کف است به نحوی که به هیچ عنوان لغزندگی ایجاد نمی گردد.

 

۴ علت استفاده از دستگاه اسکرابر

دستگاه اسکرابر صنعتی با شستشو و خشک کردن همزمان، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که باعث شده در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه مکانیزه کفشوی دارای یک یا برس است که همراه با پاشش آب بر روی سطح می چرخند. این چرخش به همراه فشار وزن اسکرابر، موجب جدا شدن آلودگی ها از سطح می گردد. سپس تی لاستیکی با کمک سامانه مکش آب اضافی را به همراه آلودگی ها جمع آوری می کند. دو مخزن مجزای آب تمیز و آب کثیف به منظور بالا بردن سطح بهداشت و صرفه جویی در آب می باشد. در صورت لزوم به استفاده از مواد شوینده یا مواد ضدعفونی کننده می توان محلول را به مخزن آب تمیز اضافه نمود. در ادامه ۴ دلیل برای روی آوردن افراد به دستگاه کفشور ذکر شده است.

 

۱- فناوری پیشرفته و راندمان بالا

اسکرابر دستگاهی مکانیزه است که با چند مرحله ساده به راحتی سطح زمین را شستشو می دهد. به همین دلیل استفاده از دستگاه نیاز به آموزش خاصی نداشته و کاربر با یک راهنمایی ساده قادر به استفاده از کفشور می باشد. با استفاده از کلید های کنترلی و اهرم ها به راحتی می توان کنترل دستگاه را به دست گرفت. همچنین راندمان بالای کفشوی صنعتی باعث شده یک محیط را در زمان بسیار کوتاهی نسبت به روش های دستی شستشو نمود.

 

۲- شستشوی سریع و بهداشتی

بهره وری بالای دستگاه کف شور باعث شده سرعت شستشو با استفاده از آن نسبت به روش های سنتی به هیچ عنوان قابل مقایسه نبوده و چندین برابر باشد. یکی از ویژگی های مهم استفاده از دستگاه اسکرابر خشک کردن سطح بلافاصله پس از شستشو می باشد که باعث شده خللی در رفت و آمد رهگذران به وجود نیاید. به علت وجود دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف، کیفیت شستشو بسیار بالا بوده و عملیاتی کاملا بهداشتی انجام خواهد شد.

 

۳- صرفه جویی در آب و مواد شوینده

در دستگاه کفشوی آب رکنی اساسی است. اما باید توجه نمود که این دستگاه ها به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می نمایند. در صورتی که آلودگی سطح کم باشد می توان با کم کردن پاشش آب از هدر رفتن آب جلوگیری نمود. در صورت نیاز به استفاده از مواد شوینده و یا مواد ضدعفونی کننده به طور مثال در بیمارستان ها و یا صنایع غذایی، می توان محلول شوینده را داخل مخزن آب تمیز ریخت.

 

۴- مدل های مختلف اسکرابر

دستگاه کف شور دارای مدل های مختلفی است که اساس کار ها به یک شکل است. از نظر نوع هدایت کفشور صنعتی به دو مدل اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار تقسیم می شود. همچنین کفشوی های دستی از نظر منبع تغذیه به دو رده کابلی و باتری دار تقسیم می شوند. ابعاد این دستگاه ها، ظرفیت مخازن آن ها و پهنای شستشو در هریک از این مدل ها با هم متفاوت است. همین امر موجب شده در محیط های مختلفی بتوان از این دستگاه ها استفاده نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید