طراحی جدید و نوآورانه تجهیزات جانبی جاروبرقی های شرکت دلفین

طراحی جدید و نوآورانه تجهیزات جانبی جاروبرقی های شرکت دلفین

شرکت دلفین ایتالیا، از بهترین تولید کنندگان دستگاه های جاروبرقی و مکنده صنعتی می باشد. این شرکت، محصولات خود را در مدل های متنوع و برای صنایعی چون داروسازی و غذایی و کارخانجات و مراکز تجاری عرضه می نماید. جمع آوری ایمن آلودگی ها به ویژه در محیط های حساس نیازمند استفاده از جاروبرقی های مجهز به تجهیزات مخصوص می باشد. نسل جدید این تجهیزات که توسط شرکت دلفین ارائه شده اند، با کد رنگ شناسایی می شوند. تجهیزات جدید در رنگ های جذاب و متنوع، هر کدام برای یک کاربرد خاص قابل استفاده هستند و از آلودگی محصولات جلوگیری می کنند.

 

آلوده شدن محصولات، بزرگترین نگرانی متولیان در صنایع غذایی

جاروبرقی یا مکنده ای که قرار است در محیط تولید مواد غذایی بکار گرفته شود، باید کیفیت محصولات و ایمنی خریداران را تضمین نماید. در اغلب اوقات، محیط های تولید مختلف نیازمند استفاده از مکنده های صنعتی متفاوت با اهداف مختلف هستند که بر طرف کننده خطر آلودگی محصولات مختلف می باشند. تجهیزات جانبی جدید شرکت delfin، با کد رنگ مختلف موجب سهولت کاربری و بر طرف کردن این خطرات شده اند.

 

مزایای تجهیزات جانبی مکنده با کد رنگی

استفاده از تجهیزات جانبی جدید جاروبرقی شرکت دلفین در صنایع غذایی، مزایای زیر را فراهم نموده است:

۱-ساده سازی تشخیص استفاده از هر یک از تجهیزات جانبی

۲-پیگیری فعالیت های مختلف با استفاده از هر تجهیز دارای کاربرد مشخص

۳-بهبود تشخیص ابزار در محیط تولید

۴-تضمین کردن کیفیت محصولات و رفع خطر آلودگی محصولات مختلف

 

تجهیزات جانبی جاروبرقی صنعتی با کد رنگی

تجهیزات جانبی جدیدی که توسط شرکت دلفین تولید می شوند، تمامی نیاز های نظافتی را در صنایع غذایی بر طرف و رفع آن ها را تسهیل نموده اند. این تجهیزات کاربردی، در شکل ها و رنگ های متنوعی در دسترس هستند و مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو و سازگار با تماس با مواد غذایی به جهت قابلیت استرلیزه کردن می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید