حفظ و نگهداری از سطوح کف با استفاده از اسکرابر

حفظ و نگهداری از سطوح کف با استفاده از اسکرابر

کفپوش های به کار رفته بر روی سطوح کف به واسطه موقعیت فیزیکی که دارند به طور مستمر در معرض انواع آلودگی های قرار دارند. علاوه بر این ریزش انواع مواد شیمیایی و خوراکی نیز از دیگر عوامل آلوده کننده این سطوح می باشند با توجه به اینکه اغلب آلاینده های ریخته شده بر روی سطوح کف،‌ دارای خاصیت اسیدی می باشند، ماندگاری آنها بر روی کفپوش ها باعث ایجاد خوردگی بر روی کفپوش ها می گردد. از انجایی که ظاهر تمیز، یکنواخت و درخشنده کفپوش ها تاثیر بسزایی در جلب نظر مراجعه کنندان دارد، خوردگی های ایجاد شده و صدمات وارده بر کفپوش ها می تواند آثار منفی و نامطلوبی بر روی افراد و مراجعه کنندگان داشته و در نهایت می تواند میزان سود آوری کسب و کار راتحت تاثیر قراردهد. بهترین گزینه جهت حفاظت از کفپوش ها و همچنین حفظ درخشندگی و براقیت سطوح کف، استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد.

 

لزوم شستشو و حذف آلاینده ها از روی کفپوش ها

تکنولوژی اسکرابر صنعتیاز جمله دلایل مهم و اساسی برای شستشوی سطوح کف می توان به تاثیرات نامطلوبی اشاره نمود که در اثر ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح ایجاد می شود. به عبارت دیگر آلاینده های اسیدی می تواند صدمات جبران ناپذیر و پر هزینه ای را بر دوش مدیران و صاحبان مجموعه ها تحمیل نماید. ایجاد هر گونه آسیب بر روی کفپوش ها جلوه های بصری محیط را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و در نتیجه تعمیر و یا تعویض آنها امری اجتنب ناپذیر می شود، که هزینه های گزافی را بر دوش مدیران و صاحبان مجموعه ها تحمیل می نماید. از این رو به منظور ممانعت از آسیب کفپوش ها و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها و افزایش بهره وری کسب و کار، شستشوی موثر و با کیفیت کفپوش ها امری لازم و ضروری می باشد.

 

 

بهترین راهکار جهت شستشو و نظافت سطوح کف

اگر چه از دیر باز تا کنون از شیوه های سنتی و دستی جهت شستشو و نظافت سطوح کف استفاده می شود اما استفاده از چنین شیوه هایی قادر به نظافت و حذف کامل و موثر آلاینده های انباشته بر روی سطوح کف نمی باشد. در چنین شرایطی بهترین گزینه جهت شستشو و نظافت موثر و با کیفیت سطوح کف، دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد.

 

ساز و کار دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتیاسکرابر صنعتی دستگاهی مکانیزه و تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد. این دستگاه ها با استفاده از سیستم برس زنی عملیات شستشو و نظافت سطوح کف را انجام می دهند. از اجزای اصلی دستگاه اسکرابر صنعتی می توان به سیستم برس زنی، سیستم خشک کن و مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف اشاره نمود. ساز و کار هماهنگ تمامی بخش ها در اسکرابر صنعتی موجب حذف آلاینده ها از روی سطوح و در نهایت جمع آوری و ممانعت از تجمع آلاینده ها در محیط می شود. تجهیز این دستگاه ها به مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف موجب استفاده مستمر از آب تمیز برای شستشو و نظافت می گردد.

 

 

نقش دستگاه اسکرابر در حفظ و نگهداری از کفپوش ها

اسکرابر ها یا کفشوی های صنعتی با استفاده از سیستم برس زنی عملیات شستشو و نظافت سطوح را انجام می دهند. در این دستگاه ها الیاف ریز برس با نفوذ به داخل خلل و فرج کفپوش ها تمامی آلاینده های تثبیت شده در این بخش ها را بیرون کشیده و از محیط حذف می نمایند. ممانعت از تجمع و باقی ماندن آلاینده ها در محیط از جمله وظایف مهم دستگاه های اسکرابر می باشد که به واسطه تجهیز این دستگاه ها به سیستم مکنده و لاستیک تی محقق می شود. علاوه براین چرخش پر سرعت برس ها بر روی کفپوش ها با حدف کامل آلاینده های چسبیده بر روی سطوح، موجب حفظ درخشندگی سطوح و ارتقا جلوه های بصری محیط می گردد. ممانعت از باقی ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح ضمن افزایش جلوه های بصری محیط مانع از آسیب کفپوش ها شده و در نتیجه از تجمیل هزینه های بالای تعمیر و یا تعویض کفپوش ها ممانعت می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید