شستشوی عمیق و بهداشتی با دستگاه اسپری مکش پرفشار

شستشوی عمیق و بهداشتی با دستگاه اسپری مکش پرفشار

فرآیند نظافت و شستشو همواره یکی از بحث های چالش برانگیزی است که مدیران و افراد مسئول در این زمینه در محیط های گوناگون با کاربری های مختلف، با آن رو به رو هستند. نظافت سرویس بهداشتی، آشپزخانه های صنعتی، سالن های ورزشی و … در مراکز تجاری، تفریحی، اداری، آموزشی، درمانی و … یک اصل بسیار مهم است که باید روزانه مورد توجه قرار گیرد. شستشو و ضد عفونی نمودن فضاهایی مانند سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه صنعتی به طور روزانه ضروری بوده و باید با شیوه های مناسب و باکیفیت و در عین حال سریع و آسان این فرآیند انجام پذیرد. دستگاه اسپری مکش پر فشار ابزاری مدرن و نوین است که می تواند پاسخگوی حرفه ای بسیاری از نیازهای نظافتی در اماکن عمومی باشد.



اثر تمیزی بر نگرش ها

پاکیزگی محیط های عمومی و پر رفت و آمد تأثیر بسیار مهمی در نحوه درک آن نهاد دارد که مجتمع های تجاری، مراکز درمانی، مدارس و دانشگاه ها، باشگاه های بدنسازی و سایر اماکن در این گروه قرار می گیرند. وجود آلودگی و کثیفی در این اماکن گوناگون، افراد را برای مراجعه دوباره به آن باز می دارد و اشخاص ترجیح می دهند مراکز دیگری را برای مراجعه انتخاب نمایند. برای اثبات این که امور دشوار نظافتی می تواند به امری ساده تبدیل شود، معرفی تجهیزات نوین نظافتی بهترین راهکار است.

 

دستگاه اسپری مکش پر فشار چیست؟

نظافت و شستشو بدون لمس سطوح و تماس با آلاینده ها به راحتی توسط دستگاه های پیشرفته نظافتی امکان پذیر خواهد بود و دستگاه اسپری مکش پر فشار یکی پرکاربردترین و سودمندترین این تجهیزات است. این دستگاه آلودگی و بوی نامطبوع را از میان برمی دارد و خطرات آلودگی را کاهش می دهد. اسپری مکش پرفشار ترکیبی از سیستم شستشوی فشار قوی، پاشش مواد شوینده و سیستم مکش آب (وکیوم) می باشد که به سادگی در یک دستگاه جمع شده است و حذف کامل آلودگی را از سطوح امکان پذیر می سازد.

 

 

 

 

 

نحوه عملکرد اسپری مکش پرفشار

کار با دستگاه برای کاربران بسیار آسان است: توسط دستگاه آب یا محلول شوینده را بر روی شیرآلات، سرویس های بهداشتی، سطوح کف، دیوارها، پلکان و … پاشش می شود و نتیجه آن حذف جرم ها و آلودگی ها خواهد بود. در نهایت آب باقی مانده بر روی سطوح کف با استفاده از سیستم مکش دستگاه جمع آوری می شود. به این ترتیب خاک، جرم و باکتری ها کاملاً از بین می روند.

 

 

 

 

 

مزایای به کارگیری اسپری مکش پرفشار

حفظ بهداشت و نظافت اماکن عمومی موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذر کرد، بلکه همواره باید در پی راهکارهای مناسب و کارآمد جهت برقراری پاکیزگی و بهداشت در این محیط ها بود. اسپری مکش پرفشار به عنوان ابزاری نوین و کارآمد مزیت های زیادی به همراه دارد که برخی از آن عبارت اند از:

تمیزی بهتر به دلیل فشار بالای آب

سرعت عمل بالاتر

ایجاد سطوح ایمن تر

صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده

ابزاری چند منظوره

کاهش هزینه های بلند مدت

شستشوی سطوح دور از دسترس

شستشوی فوق العاده بدون تماس با آلودگی

دستیابی به نتایج عالی تمیزی و بهداشت برای سطوحی که بهداشت برای آن ها اهمیت زیاد دارد، مانند سرویس های بهداشتی، از مهم ترین فواید اسپری مکش پرفشار می باشد. پاشش جریان آب فشار قوی به همراه ماده شوینده (در صورت نیاز) باعث از بین رفتن آلودگی های سرسخت و حذف جرم از درزها،شیارها و نقاط دور از دسترس می شود. تا پیش از این برای نظافت سرویس های بهداشتی و شیرآلات روش های دستی به کار می رفت و به طور ناخواسته تماس با سطح آلوده پیش می آمد. این درحالی است که اسپری مکش پر فشار یک سیستم نظافتی touch free است که سبب ارتقای سطح بهداشت محیط و هم چنین حفظ سلامت کاربر می گردد.

 

ویژگی های دستگاه اسپری مکش پرفشار

دستگاه اسپری مکش پرفشار دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به یک تجهیز نظافتی منحصر به فرد و حرفه ای تبدیل می نماید:

شوینده فشار قوی مناسب استفاده در فضاهای بسته

مجهز به موتور مکنده قدرتمند و قابل اطمینان

دارای تیغه لاستیکی برای جمع آوری هرچه بهتر خاک

امکان تخلیه / پر کردن مخازن آب کثیف و آب تمیز

امکان اندازه گیری دقیق ماده شوینده

قابلیت شستشوی محوطه، پارکینگ، پیاده رو و …

جا به جایی آسان و قدرت مانور بالا

دارای دسترسی آسان به اجزای داخلی دستگاه مانند موتور و …

سطح صدای پایین

دارای فیلتراسیون قوی

دارای کاربردهای متعدد در یک محیط

 

کاربردهای اسپری مکش پرفشار

دستگاه اسپری مکش kaivac با دارا بودن تمام تکنیک های پاکسازی، به منظور حذف گرد و خاک و آلودگی های زیان آور برای سلامتی افراد طراحی و تولید شده است و هزینه های نظافت را به نحو قابل توجهی کاهش می دهد. این دستگاه می تواند برای شستشوی بخش های مختلف به کار رود. از جمله :

سرویس بهداشتی

آشپزخانه صنعتی

سطوح سنگی، سرامیکی، کاشی کاری و …

مجموعه های ورزشی

پارکینگ و محوطه

راه پله

و …

دستگاه اسپری مکش چند منظوره دارای نازل ها و سری های مختلف است که شستشوی انواع سطوح هموار و ناهموار را امکان پذیر می سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید