سومین دوره نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۱

سومین دوره نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۱

سومین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۲۱) با رعایت کامل کلیه پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور فعالان اصلی صنایع خرده فروشی کشور برگزار شد. نظر به اینکه سال گذشته و امسال صنعت نمایشگاهی و حتی صنعت خرده‌فروشی از ناحیه شیوع ویروس کرونا با زیان و صدمات شدیدی مواجه بوده، با این حال تعداد شرکت های مشارکت کننده در این نمایشگاه رشد بسیاری داشت که این نکته نشانگر این است که این نمایشگاه به طور مطلوبی جای خود را در میان فعالان حوزه مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای و برند های برتر صنعت خرده فروشی کشور باز نموده و اثر گذار بود.

با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه این نمایشگاه در تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی، آشنایی هر چه بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید، مجتمع های تجاری، فروشگاه های زنجیره ای و برند های برتر صنوف مختلف و صنایع وابسته صنعت مراکزخرید، پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت مذکور، شرکت در این نمایشگاه، بستر و فرصت مناسبی برای آشنایی، معرفی، مشارکت و همکاری هرچه بیشتر شرکت ها و کسب و کار ها با یکدیگر بود.

برگذاری سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو در تهران
برگذاری سومین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو در تهران

شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۱

مجموعه ابراهیم با سابقه ۳۰ ساله فعالیت در حوزه تولید و ارائه تجهیزات و راهکار های نظافت مکانیزه صنعتی با حضور در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۱ آمادگی خود را برای معرفی محصولات، مشارکت و همکاری با شرکت ها و مدیران مجتمع های تجاری برای بهبود کیفیت خدمات نظافتی ارائه شده در این مجموعه ها را اعلام داشت. این مجموعه با ارائه انواع تجهیزات و راهکار های مکانیزه نظافت و تجهیزات و دستگاه هایی همچون انواع اسکرابر صنعتی، کارواش صنعتی و تجهیزات غبارگیری مثل انواع جاروبرقی ها و سوییپر های شهری نظافت بهینه و دستگاه خوشبو کننده هوا با کیفیت در محیط های صنعتی، تجاری و اداری را تضمین نموده است.

سومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (Iran Retail Show) در محل نمایشگاههای بین المللی تهران و از تاریخ  ۹ تا ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید