اسکرابر FS112 نماینده نسل جدید دستگاه های کف شوی

اسکرابر FS112 نماینده نسل جدید دستگاه های کف شوی

پاکیزگی یکی از نخستین پارامترهایی است که هنگام بررسی ویژگی های یک محیط مناسب مورد توجه قرار می گیرد. بدون شک مسأله رعایت بهداشت و حفظ پاکیزگی تنها محدود به منازل مسکونی نبوده و در محیط های کاری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. حجم بالای تردد در محیط های کاری، میزان آلودگی موجود در چنین محیط هایی را افزایش داده و با توجه به تاثیر مستقیم وجود الودگی و کثیفی بر دیدگاه و سلامت افراد حاضر در محیط یا مراجعه کنندگان ،عملیات نظافت و شستشو در چنین محیط هایی باید به شیوه ای کاملا موثر و در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد. دست یابی به چنین هدفی در گرو استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه و مدرن می باشد. کمپانی Hefter آلمان با تولید و عرضه اسکرابر FS112 نسل جدیدی از دستگاه های کف شوی را به بازار معرفی کرده است.


ویژگی های دستگاه اسکرابر FS112


اسکرابر FS112 دارای مشخصه های منحصر به فردی می باشد که آن را از سایر دستگاه های اسکرابر موجود در بازار متمایز می نماید. این مشخصه ها عبارتند از:


قابلیت جمع شدن سری های برس


اسکرابر مدرن با قابلیت جمع شدن سری برسمهم ترین ویژگی دستگاه زمین شوی FS112، قابلیت چرخش سری های برس و امکان قرارگیری کامل آنها در زیر اسکرابر می باشد. با استفاده از این تکنولوژی خلاقانه می توان پهنای نظافت دستگاه را متناسب با پهنایی فضایی که اسکرابر ملزم به عبور از آن می باشد، انتخاب نمود. در نتیجه این دستگاه کاربردی در عبور از نواحی باریک و شستشوی آنها مشکلی نخواهد داشت.


قابلیت چرخش سری های برس


دستگاه کفشوی با قابلیت شستشوی موثر کناره های دیوارسری های برس در این اسکرابر کارآمد، دارای قابلیت چرخش ۲۰۰ درجه در هر دو جهت راست و چپ می باشند. این ویژگی امکان شستشوی موثر کناره های دیوار، گوشه ها و زوایا و سایر نواحی باریک را برای اسکرابر FS112 فراهم می نماید. همچنین سری های برس و تی مکنده متصل به آنها دارای قابلیت چرخش کامل ۳۶۰ درجه می باشند. در این حالت می توان عملیات شستشو را در خلاف جهت طی شده انجام داد بدون آنکه نیاز به چرخاندن کل دستگاه باشد.


امکان تعویض سریع باتری


تعویض سریع باتری در دستگاه زمین شویدر این اسکرابر کاربردی، محفظه نگهداری باتری به صورت متحرک و قابل جدا شدن طراحی و تولید شده است. این طراحی خلاقانه امکان تعویض سریع باتری و جایگزینی آن با باتری شارژ شده و متعاقبا افزایش بازه زمانی کارکرد با دستگاه را فراهم می نماید. برای تعویض باتری خالی از شارژ، کافی است محفظه چرخ دار این باتری را از اسکرابر بیرون کشیده و از دستگاه جدا نمود و محفظه باتری شارژ شده را در فضای در نظر گرفته شده جای داد.


مزایای استفاده از اسکرابر FS112


سیستم های خلاقانه به کار رفته در طراحی و تولید اسکرابر FS112 خرید این دستگاه را علی رغم قیمت بالاتر آن نسبت به دستگاه های کفشور موجود در بازار، به دلایل زیر به یک سرمایه گذاری قابل اطمینان و مقرون به صرفه تبدیل می نماید:


صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها


کفشوی مدرن برای نظافت بخش های مختلف یک محیطانعطاف پذیری بالای کفشویFS112 ، امکان استفاده از این دستگاه را برای نظافت و شستشوی بخش های مختلف یک مکان معین فراهم می نماید. بدین معنا که برای شستشوی کف لابی وسیع یک ساختمان یا راهروهای کم عرض آن نیاز به خرید دو دستگاه اسکرابر با پهنای شستشوی متفاوت نمی باشد و می توان از اسکرابر FS112 برای شستشوی هر دو بخش استفاده نمود. بدین ترتیب تعداد دستگاه های مورد نیاز برای نظافت یک فضای معین و هزینه صرف شده برای خرید اسکرابر به حداقل کاهش می یابد.
از سوی دیگر عملکرد موثر این اسکرابر در شستشوی کناره های دیوار، فضای زیر کانتر، پایه ها، پالت ها و سایر بخش هایی که شستشوی انها با دستگاه های اسکرابر معمول غیرممکن می باشد، باعث می شود که نیاز به صرف نیروی انسانی برای نظافت این فضاهای حذف گردیده و یا به حداقل کاهش یابد. بنابراین هزینه مرتبط با نیروی کار کاهش یافته و بدین وسیله در هزینه های کل صرفه جویی صورت می گیرد.


افزایش سرعت عملیات


بررسی ها نشان می دهد، کاربرد زمین شویFS112 باعث صرفه جویی ۳۰ درصدی در زمان انجام عملیات می گردد. قابلیت انطباق عملکرد سری برس و تی با مشخصات مکان مورد نظافت، مخازن آب تمیز و آب کثیف با ظرفیت بالا (هر کدام ۱۵۰ لیتر)، قابلیت تغییر پهنای شستشوی دستگاه و امکان استفاده از پهنای شستشوی ۱۱۲۰ میلیمتری برای فضاهای وسیع، همچنین سیستم تعویض سری باتری، زمان وقفه ایجاد شده برای تنظیم حرکت دستگاه، پر و تخلیه کردن مخازن و تعویض باتری را به حداقل کاهش می دهد و باعث افزایش قابل توجه سرعت عملیات می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید