دریافت جایزه طراحی خلاقانه توسط شرکت کلومبوس

دریافت جایزه طراحی خلاقانه توسط شرکت کلومبوس

کمپانی کلومبوس تولید کننده تجهیزات نظافتی مکانیزه مانند اسکرابر صنعتی و جاروبرقی می باشد. نمایندگی انحصاری این شرکت آلمانی در ایران توسط شرکت ابراهیم اخذ شده است. اسکرابر های کلومبوس در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده و نیاز صنایع، مراکز تجاری و دیگر بخش ها را تامین می نماید. این کمپانی جایزه خلاقیت MUSE را به دلیل طراحی خلاقانه و در عین حال ساده محصولات جدیدش بدست آورده است. این جایزه بین المللی بر روی کیفیت بالا و پیشرفت در ظاهر محصولات جدید تاکید نموده است.

جایزه MUSE

اسکرابر صنعتیاین جایزه طی یک رقابت بین المللی بخاطر عملکرد خلاقانه در طراحی محصولات به شرکت هایی اعطا می شود. تشویق افراد خلاق به منظور ایجاد مسیر روشن موفقیت از مزایای برگزاری این رویداد به حساب می آید. جایزه MUSE سالیانه به شرکت های مختلفی داده می شود که در این بین کلومبوس نیز با طراحی جدید محصولاتش حضور دارد. کسب و کار های مختلفی مانند طراحان گرافیک، صاحبان مشاغل آزاد و توسعه دهنده های نرم افزار های تلفن همراه در این رویداد برنده می شوند.

 

کلومبوس برنده جایزه ویژه Muse

طراحان محصولات جدید کلومبوس با برخورداری از خلاقیت و نوآوری به همراه سادگی طراحی، برنده این جایزه در بین شرکت های معتبری چون نایک، پورشه و سامسونگ شده اند. محصولات جدید کلومبوس با همکاری طراحان آژانسی در اشتوتگارت آلمان طراحی شده اند. هدف از این همکاری ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه و در عین حال مدرن بود. برای دستیابی به این هدف، طراحی خلاقانه جدید محصولات اسکرابر صنعتی کلید خورد. در این طراحی ها، اسکرابر ها داری ساختار زیبا تر خلاقانه تر و جمع و جور تر شده اند. این سبک طراحی که در مدل هایی مانند RA55K40 دیده می شود، باعث انسجام بیشتر دستگاه و سهولت کاربری و زیبایی اسکرابر ها شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید