مزایای استفاده از سوییپر دستی

مزایای استفاده از سوییپر دستی

جمع آوری زباله و نظافت محیط در تمامی محیط ها یک امر ضروری و مهم تلقی می شود. محیط آلوده، سلامت افراد را به خطر انداخته و نازیبا دیده می شود. انجام عملیات نظافت بوسیله جارو، روشی قدیمی و سنتی بوده که دارای معایب فراوانی می باشد. دستگاه سویپر با استفاده از سیستم مکانیزه سریع و با کیفیت، بطور قابل توجهی در امر نظافت تاثیر گذار بوده و جایگزین روش سنتی شده است. این دستگاه ها به دو صورت دستی و یا خودرویی هدایت می شوند، که هر کدام در کاربرد خاص خود استفاده می شوند. در این مقاله، بررسی جامعی در مورد سوییپر دستی ، مزایا، کاربرها و نحوه استفاده مناسب از آن ارائه می شود.

سوییپر دستی

سویپر دستی مکانیکیسوییپر دستی دارای یک دسته قابل تنظیم بوده که کاربر با در دست گرفتن آن، دستگاه را هدایت نموده و محیط را جاروب می نماید. برس یا برس های کناری آن وظیفه جمع نمودن زباله و برس مرکزی عهده دار انتقال آن ها به مخزن می باشد. حرکت رو به جلو و چرخش برس های سویپر نیازمند یک نیروی محرکه است. این نیرو در مدل های باتری دار بوسیله موتور جلوبرنده و در مدل های مکانیکی، توسط هل دادن دستگاه توسط کاربر تامین می گردد.

 

مزایای جاروی محوطه دستی

سهولت استفاده از سویپر دستیسویپر دستی در وهله اول در مدت زمان کمی نسبت به روش های دستی محیط را جاروب نموده و کیفیت مناسبی ارائه می دهد. دو برس کناری آن موجب افزایش سرعت نظافت شده و بهره وری کار را بهبود می بخشد. این جاروی محوطه به سهولت توسط کاربر قابل استفاده بوده و به مهارت خاصی نیاز ندارد. وزن کم همه ی مدل ها و وجود موتور جلوبرنده در سوییپر های باتری دار نیز کاربر را در انجام امور نظافتی کم تر دچار خستگی می نماید. این دستگاه دارای ساختار مستحکم و مقاومی بوده و در برابر ضربات احتمالی مقاوم است. بعلاوه ابعاد کوچک آن موجب شده تا در هنگام عدم استفاده، فضای کمی را اشغال نماید. سویپر دستی از فیلتر هایی برای به دام اندازی گرد و غبار بهره برده و با توجه به سطح صدای پایینش، مزاحمتی برای افراد ایجاد نمی کند.

 

کاربرد های دستگاه سوییپر دستی

نحوه نظافت محیط بوسیله سویپر صنعتیسوییپر دستی برای انجام امور نظافتی روزانه سبک و در محیط های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. سطح صدای پایین و جمع آوری گرد و غبار محیط موجب شده تا این دستگاه در محیط های حساس به صدا و در تمامی ساعات شبانه روز قابل استفاده باشد. مراکز اداری، بخش های درمانی و بیمارستان ها، مراکز خرید و  ایستگاه های راه آهن از جمله محیط هایی است که می توانند از سویپر دستی بهره ببرند. نیاز حداقلی به تعمیر و نگهداری سویپر دستی نیز هزینه های افراد را کاهش داده و کاربر را در دراز مدت یاری می نماید. بعلاوه در محیط های با وسعت بالا می توان برای انتقال این دستگاه به بخش دیگر، به راحتی از یک وسیله نقلیه استفاده نمود.

 

نحوه استفاده مناسب از سویپر دستی

سوییپر دستی باتری داراستفاده از سویپر دستی به سهولت صورت می پذیرد اما رعایت نکاتی می تواند به افزایش ایمنی، کاهش صدمات احتمالی و افزایش بازدهی بینجامد. اولین اقدام در این زمینه، مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه می باشد. این کار بیشتر به جهت وجود خصوصیات جدید در دستگاه های سویپر صنعتی که به تازگی تولید شده اند، می باشد. در مرحله بعد کاربر می بایست فضای بازی را پیدا نموده و مدتی را به تمرین با این جاروی محوطه و تست عملکرد آن بپردازد. مشورت و کمک گرفتن از مدیران بخش فنی شرکت ارائه دهنده دستگاه نیز در این زمینه مورد توجه است. برای شروع عملیات در یک بخش، بهتر است موانعی که در فرآیند نظافت اختلال ایجاد می نماید، از میان برداشته شوند.

مورد دیگر تخلیه مخزن زباله، قبل از هر مرحله نظافت می باشد. با خالی شدن مخزن، وزن دستگاه به حالت اول برگشته و کاربر را در حرکت و هدایت سویپر، کم تر دچار مشکل می نماید. تخلیه به موقع مخزن، زمان انجام عملیات را نیز کاهش می دهد. توجه به محیط و موانع در حین نظافت، از احتمال برخورد دستگاه با موانع جلوگیری می نماید. بعلاوه، بعد از اتمام عملیات نظافت بوسیله مدل های باتری دار، آنرا در شارژ قرار دهید تا نیازی به انجام این کار در حین عملیات نباشد و در وقت افراد صرفه جویی گردد.

لینک های مفید:

سوییپر صنعتی : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید