اسکرابر صنعتی چطور از صرف زمان و هزینه ها می کاهد؟

اسکرابر صنعتی چطور از صرف زمان و هزینه ها می کاهد؟

دستگاه اسکرابر صنعتی با توجه به مزایای خود موفقیت های چشم گیری را در زمینه فروش و بهره گیری افراد در بازار های جهانی به دست آورده است. این تجهیزات امکان نظافت با کیفیت بالا و همچنین سهولت در بهره برداری را فراهم می کنند. استفاده افراد از اسکرابر های سرنشین دار این امکان را می دهد تا به طور دائم سطح پارکینگ ها، بیمارستان ها، انبار ها، اداره ها و مدارس، فروشگاه ها و … نظافت و شستشو گردد. در دستگاه های اسکرابر سرنشین دار کاربر بر روی صندلی مخصوص می نشیند و به دلیل داشتن ظرفیت بالا زمان به طور قابل توجهی کاهش یافته و کسب و کار بهبود می یابد. شستشوی و خشک کردن همزمان سطح ویژگی خاصی را برای اسکرابر به وجود می آورد تا امکانات را با کیفیت بالا عرضه کرده و زحمتی را که کاربران پیش تر برای شستشوی و نظافت سطح متحمل می شدند، نیز به طور چشم گیری کاهش داده و کارایی پرسنل را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اجزای اصلی دستگاه اسکرابر صنعتی

کفشور صنعتی

دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی به یک شکل کار می کنند و عمدتاً شامل ۳ بخش اصلی و تاثیر گذار نظافتی می باشند. این اجزاء شامل برس های دوار جهت از بین بردن آلودگی های سطح و براق کردن آن، تی هلالی شکل موجود در انتهای دستگاه که به همراه سامانه مکنده جهت جمع آوری آب باقی بر سطح عمل می کند و آخرین قسمت مخازن آب تمیز و آب کثیف می باشد؛ که به ترتیب برای تأمین آب مورد نیاز برای شستشوی و هم چنین نگه داری آب جمع آوری پس از تی کشیدن می پردازد.

 

 

وجه تمایز اسکرابر با سایر شیوه های نظافتی

کف شوی

عملکرد بالای اسکرابر از آن جایی ناشی می شود که با ترکیب آب، مواد شوینده و سرعت بالای پردازش برس بر روی سطح، آلودگی ها به خوبی از سطح جدا شده و در ادامه حرکت دستگاه به جلو، تی انتهای کف شوی که به موتور مکنده متصل است، تمامی آلودگی ها را از روی سطح جمع می کند و در نتیجه آن هم زمان با عملیات شستشوی سطوح خشک کردن ان نیز صورت می گیرد؛ تا از لیز خوردن افراد و باقی ماندن رد قدم ها بر سطح جلوگیری به عمل آورد. در روش های سنتی شستشوی سطوح توسط تی صورت می پذیرفت و جمع آوری آب از سطح امکان پذیر نبود.

اسکرابر های باتری دار چه برتری نسبت به مدل کابلی دارند ؟

زمین شوی

هنگامی که هدف از تهیه دستگاه، استفاده از آن در محیط های پر تردد و یا پر  پیچ و خم است، استفاده از کفشوی کابلی بسیار دشوار خواهد بود. عدم وابستگی دستگاه های باتری دار موجب افزایش قابل توجه قدرت مانور و امکان استفاده از آن ها در محیط های فاقد پریز می گردد. هم چنین مدت زمان مصرفی جهت جابهجایی کابل و یافتن پریز می گردد؛ عملاً حفظ می گردد.

 

 

رابطه ی ظرفیت اسکرابر با راندمان دستگاه کف شوی صنعتی

اسکرابر صنعتی

در هر بار که مخزن آب تمیز دستگاه خالی گردد، لازم است تا اپراتور برای تخلیه ی آب آلوده آن را به محیطی خارج از محل کار برده و مخزن آب تمیز را مجداً (در صورت خالی شدن) پر نماید. این جابه جایی و زمان صرف شده برای تخلیه ی مخزن و پر کردن دوباره آن زمان قابل توجهی است. لذا اگر ظرفیت مخزن آب کم باشد، کاربر به دفعات باید مخزن را پر و خالی کند؛ اما در صورتی که حجم مخزن افزایش یابد، وزن دستگاه افزایش می یابد. در مجموع ارزش صرفه جویی ناشی از پیوسته کردن زمان کاری به مراتب بالاتر از انرژی مصرفی جهت جابه جا کردن اسکرابر های دستی می باشد. البته در اسکرابر های سرنشین دار موجود، موتور محرک این مشکل را هم حل کرده است .

 

 

 

لینک های مفید:

اسکرابر: لیست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید