بهترین دستگاه زمین شوی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دستگاه زمین شوی چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه های زمین شوی، سریع ترین پر بازده ترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات نظافتی برای شستشوی سطوح کف هستند. این تجهیزات با استفاده از برس های ساینده و آب سطوح را تمیز می کنند و از این جهت در حذف آلودگی های قدرتمند تر از روش های سنتی عمل می کنند. برخورداری از سیستم خشک کن را نیز به ویژگی عملکردی زمین شوی اضافه کنید تا کارآمدی آن را بیشتر احساس کنید. برای انتخاب بهترین دستگاه زمین شوی چند نکته اساسی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید، حداکثر بازدهی را از یک کفشوی مکانیزه داشته باشید.

دستگاه زمین شوی چگونه عمل می کند؟

دستگاه زمین شوی صنعتی دو عمل شستشوی سطوح کف و خشک کردن آنها را بطور همزمان انجام می دهد. این دستگاه دو برس چرخان دارد که با استفاده از آنها جرم و آلودگی ها از سطح بیرون می کشد. سرعت بالای چرخش برس ها، جنس خوب آنها همراه با محلول شستشوی مناسب باعث اثربخشی این فرآیند می شود. موتور مکش و تی دو بخش دیگر زمین شوی هستند که وظیفه جمع آوری آب و خشک کردن سطح را بر عهده دارند. موتور مکش آب آلوده جمع شده توسط تی را در نهایت به مخزن آب کثیف منتقل می نماید. مکانیزم اصلی عملکرد تمامی زمین شوی ها بدین صورت است اما نحوه انجام آن در مدل های مختلف متفاوت است. مثلا زمین شوی دستی با نیروی کاربر به جلو حرکت می کند اما زمین شوی سرنشین دار با هدایت کاربر از روی صندلی عمل می نماید. تنظیماتی مانند تنظیم فشار برس بر سطح و ویژگی هایی مانند پهنای نظافت و کارایی عملی در مدل های مختلف زمین شوی، متفاوت است.

دستگاه زمین شوی صنعتی سرنشین دار
دستگاه زمین شوی صنعتی سرنشین دار

مهم ترین ویژگی های بهترین دستگاه زمین شوی

خرید بهترین دستگاه زمین شوی بایستی با در نظر گرفتن معیار هایی انجام شود. با توجه به معیار ها می توانید حداکثر کارایی مد نظر از دستگاه را داشته باشید و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کنید. ممکن است دستگاه خریداری شده کیفیت مطلوبی نداشته و یا متناسب با فضای شما نباشد. در اینصورت هزینه مجددی برای تهیه دستگاه به شما تحمیل می شود. در ادامه چند مورد از مهم ترین ویژگی های بهترین دستگاه زمین شوی بیان می گردد.

عملکرد بی نقص شستشو

بخش مهم عملکرد هر دستگاه زمین شوی، فرآیند شستشو می باشد. این بخش متشکل از برس ها، سیستم پاشش آب، مخزن آب تمیز، شلنگ پاشش آب روی برس ها از مخزن، بخش تنظیم فشار برس، سیستم جدا کننده برس از جای خود و جا زدن آن و بخش حرکت عمودی برس زمین شوی است. هریک از این بخش ها با عملکرد موثر می توانند در فرآیند شستشو موثر باشند. مثلا اگر تمامی بخش ها خوب عمل کنند اما جنس برس ها خوب نباشد، سطح به خوبی تمیز نمی شود. حتی ممکن است در این وضعیت کفپوش آسیب ببیند. بنابراین بهترین دستگاه زمین شوی باید دارای سیستم شستشوی با کیفیت و بی نقصی باشد. برخورداری از برخی قابلیت ها مانند تنظیم فشار برس نیز کمک می کند تا با توجه به جنس سطح و نوع آلودگی بتوانید بهترین نتیجه را از فرآیند شستشو داشته باشید.

دستگاه کفشوی صنعتی دستی
دستگاه کفشوی صنعتی دستی

خشک کن با کیفیت

خشک کن تمامی اسکرابر ها یا زمین شوی ها یک عملکرد مشخص در جمع کردن آب و انتقال آنها به مخزن دارد. اما نحوه انجام این فرآیند و قدرت دستگاه در خشک کردن مناسب سطح تحت تاثیر عوامل مختلفی بوده و متفاوت است. سبک طراحی تی خشک کن یک عامل مهم در درست انجام شدن فرآیند خشک کن زمین شوی می باشد. بنابراین بهترین است زمین شوی هایی را انتخاب کنید که دارای تی V شکل هستند و می توانند آب را به خوبی از اطراف جمع کنند. همچنین بهترین دستگاه زمین شوی باید دارای لاستیک تی با کیفیت و مقاوم باشد. مقاومت در برابر آسیب و ارتجاع بالا از خصوصیات تی با کیفیت است. قدرت موتور مکش در بالا کشیدن آب آلوده به سمت مخزن آب کثیف نکته مهم دیگری می باشد که باید مد نظر قرار گیرد. بهترین دستگاه زمین شوی صنعتی دارای موتور مکش با قدرت بالاست که بدون وقفه آب آلوده را مکش می کند و از باقی ماندن آب بر روی سطح جلوگیری می نماید.

استعلام قیمت دستگاه زمین شوی برقی

کارایی متناسب با نیاز

زمین شوی که خریداری می کنید باید با وسعت محیط و جنس کفپوش سازگار باشد. معمولا تمرکز اصلی خریداران بر روی تهیه زمین شوی با ابعاد مناسب با نظافت وسیع ترین فضای محیط است در حالیکه باید موارد دیگری نیز مد نظر قرار گیرد. بعنوان یک مثال موسسه آموزشی را در نظر بگیرید که قصد تهیه زمین شوی برای نظافت کف کلاس ها، راهرو ها و سایر بخش ها را دارد. برای این موسسه انتخاب کفشوی با اندازه مناسب همه نواحی، می تواند سودمند باشد زیرا ممکن است در برخی بخش های کم وسعت کلاس ها دستگاه نتواند به خوبی در محیط حرکت کند. در مجموع اگر فضای محیط وسیع باشد، زمین شوی سرنشین دار گزینه مناسبی است. این دستگاه سرعت حرکت و عملیات بالایی دارد و زحمت کاربر را بسیار کم تر می نماید. اما باید توجه داشته باشید این دستگاه باید بتواند در تمامی بخش های محیط شما بدون مشکل حرکت کند.

تی خشک کن کفشوی صنعتی
تی خشک کن کفشوی صنعتی

کیفیت ساخت بالا ، مهم ترین ویژگی بهترین دستگاه زمین شوی

معیار مهم برای انتخاب بهترین دستگاه زمین شوی صنعتی از بین مدل های مختلف موجود در بازار، کیفیت ساخت بالای دستگاه و استحکام و مقاومت بخش های مختلف دستگاه است. ممکن است یک کفشوی از همه نظر از نظر شما مناسب به نظر بیاید، اما بعد از مدتی بعلت کیفیت پایین، هزینه های تعمیر و سرویس زیادی را به شما تحمیل کند. ضمن اینکه بی کیفیت بودن زمین شوی ممکن است در کیفیت شستشو نیز تاثیر گذاشته و حتی زحمت نظافت را دوچندان کند. شرکت های با سابقه در زمینه تولید و ارائه تجهیزات نظافتی اسکرابر بهترین گزینه برای خرید بهترین دستگاه زمین شوی با کیفیت هستند تا بتوانید سرمایه خود را حفظ کنید. برند سازنده معتبر زمین شوی ضمن ارائه مشاوره برای تهیه بهترین دستگاه برای شستشوی سطوح کف در محیط شما، می تواند بهترین کیفیت را ارائه دهد. ضمن اینکه خدمات پس از فروش مطمئنی داشته و در صورت نیاز به قطعات یدکی و تعویض لوازم مصرفی زمین شوی، خیالتان راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید