راهنمای خرید دستگاه نماشوی

راهنمای خرید دستگاه نماشوی

چگونه می توان بهترین دستگاه نماشوی را برای تمیز کردن پنجره ها، ساختمان ها و موارد دیگر پیدا کرد؟ نماشو ها بسیاری از کارهای نظافت در فضای باز را به سرعت انجام می دهند. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید دستگاه نماشوی یاری کنیم و نکاتی در مورد استفاده و مراقبت از این دستگاه به شما ارائه دهیم.

دستگاه نماشوی چیست؟

اگر قصد خرید دستگاه نماشوی را دارید ابتدا باید آن را بشناسید. نماشوی، دستگاهی برای نظافت حرفه‌ای سطوح شیشه ای، نمای سنگی بیرون ساختمان ها و پنل های خورشیدی می باشد. مهم ترین کارایی این دستگاه، شستشو سطوحی است که دسترسی و شستشو آنها کاری بسیار خطرناک و دشوار است. این تجهیزات جدید و پیشرفته فرآیند پر خطر و پر هزینه، تمیز کردن شیشه های ساختمان و نماها را به کاری بسیار ساده، ایمن و کم هزینه تبدیل کرده است.

دستگاه نماشوی
راهنمای خرید دستگاه نماشوی

تجهیزات و بخش های دستگاه نماشوی

دستگاه شیشه شور، بسته به نوع آن دارای بخش های مختلفی است که با کمک یکدیگر فرایند شستشو را با بهترین کارایی انجام می دهند. این دستگاه ها غالبا به طور مشترک دارای بخش های سیستم فیلتراسیون، لنس، برس شستشو، پمپ، مخزن رزین و… می باشد.

نحوه کار دستگاه نماشوی

نحوه کار این دستگاه به این صورت می باشد که ابتدا آب شهری توسط سامانه فیلتراسیون به صورت کامل تصفیه شده و تمام املاح و مواد معدنی آب حذف می شود و آب تصفیه شده خالص برای شستشو، بدون باقی ماندن لک و کثیفی انجام می گیرد. سپس این آب توسط پمپ تعبیه شده روی دستگاه از داخل لنس به طرف بالا، سمت برس برده می شود و فرآیند شستشو انجام می گیرد.

نحوه استفاده از دستگاه نماشوی
استفاده از دستگاه نماشوی

مزیت های خرید دستگاه نماشوی

اگر قصد خرید دستگاه نماشوی را دارید از مهم ترین و ارزشمندترین مزیت این دستگاه می توان به شستشو به طور مستقیم از روی زمین اشاره کرد که کاهش خطرات جانی را به دنبال دارد و همچنین عدم استفاده از داربست ها و بالابر ها باعث کاهش هزینه های گزاف شده است. به علاوه سیستم فیلتراسیون که با تصفیه آب شهری به آب خالص بدون املاح و مواد معدنی باعث می شود سطوح بدون باقی ماندن هرگونه لک و آلودگی با بالاترین کیفیت تمیز شوند.

از دیگر مزایای خرید دستگاه نماشوی، بی نیازی به هر گونه مواد شوینده است. کار با این دستگاه شستشو بسیار آسان است و فرد تنها با یک بار استفاده به راحتی می تواند کار شستشو را خود به تنهایی انجام دهد. لنس های تلسکوپی و نظافتی دستگاه های نماشوی از جنس کربن یا الومینیوم است که وزن کمی داشته که روند شستشو را تسریع می کند و سهولت می بخشد. یکی دیگر از نکات مهم درباره خرید دستگاه نماشوی قیمت آن است که در مقایسه هزینه در طول زمان با سایر روش های قدیمی از قبیل استفاده از طناب، نردبان و… بسیار کمتر و به صرفه تر است.

خرید دستگاه نماشوی
راهنمای خرید دستگاه نماشوی برای نظافت سطوح شیشه ای و نماهای ساختمانی

تعمیر و نگهداری

مراحل تعمیر و نگهداری در مدل های مختلف متفاوت است ، اما رعایت اصول مراقبتی مناسب منجر به عملکرد کارآمد و دوام طولانی برای دستگاه شما می شود. بعضی از این امور حتما بایستی توسط کارشناسان فنی ذی ربط انجام گیرد و بعضی از امور هم بصورت روزانه، ماهیانه و حتی فاصله های زمانی بیشتری صورت پذیرد.

دستوراتی که هر روز باید بررسی شوند

کارهایی که پس از خرید دستگاه نماشوی، هر روز موظف به انجام آن ها هستیم، بررسی سالم بودن شلنگ ها و عدم نشتی شلنگ های داخل کابین است.

دستوراتی که هر ماه باید بررسی شوند

عملی که هر ماه باید برای حفظ و سلامت دستگاه انجام دهیم، چک کردن فیلترهاست که در صورتی که به قهوه ای تغییر رنگ داده باشند باید آن ها را تعویض کنید. به دلیل وجود بخش های متفاوت در مدل های مختلف نماشورها، به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید و همیشه دستورالعمل های استفاده، نگهداری و ایمنی را دنبال کنید.

انتخاب دستگاه نما شوی

هنگام خرید دستگاه نماشوی برای امور نظافتی خود، به خاطر داشته باشید که دستگاه را متناسب با شرایط نظافتی خود انتخاب کنید بطور مثال چک کنید که طول لنس دستگاه انتخابی شما متناسب با ارتفاع ساختمانی است که قصد دارید آن را تمیز کنید.

نوع و اندازه برس شستشو، حجم مخزن رزین از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید به آن دقت داشته باشید. با توجه به شرایط محیطی، در بعضی موارد ممکن است در نقل و انتقال دستگاه با مشکلاتی رو به رو باشید به همین منظور مدل ترولی با قابلیت حرکت می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر به دنبال خرید دستگاه نماشوی با کیفیت خیلی خوب و با تاثیر گذاری بالا و قیمتی بسیار پایین تر نسبت به نمونه های دیگر هستید بهترین پیشنهاد ما نماشوی ایرانی مدل EFC4 است.

دستگاه نماشوی ایرانی
دستگاه نماشوی ایرانی

نماشوی ایرانی EFC4

نماشوی ایرانی با قابلیت استفاده برای سطوحی مانند شیشه، کامپوزیت، پنل های خورشیدی، آجر و دیگر نماها است و جزو نسل اول نماشوی های تولیدی شرکت ابراهیم می باشد. نماشور EFC4 دارای دو حالت تنظیم آب شهری و تصفیه شده است. بخش فیلتراسیون این دستگاه شامل ۴ فیلتر با قدرت ۹۵ درصد است که بطور موثر با حذف املاح و مواد معدنی موجود در آب کیفیت شستشو را بالا می برد. نماشوی ایرانی با جریان برق مستقیم کار می کند. این دستگاه شامل پمپ ۳۲ ولتی با فشار حداکثر ۸ مرتبه، آب با فشار بالا را در حالی که تصفیه می شود به بالا پمپاژ می کنند و درحالت تصفیه، اتوماتیک فعال می شود.

دستگاه شستشو EFC4، شلنگ هایی مجزا برای عبور آب شهری و تصفیه شده به سمت لنس و برس را دارا می باشد. روی برس ها نازل هایی جهت پاشیده شدن هر دو آب، تصفیه شده و شهری وجود دارد. لنس این نماشور ایرانی به طول ۹متر است که قابل بلندتر شدن تا ۱۵ متر را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید