معرفی تست DOP ، تست بازدهی فیلتر جاروبرقی های ساخت دلفین

معرفی تست DOP ، تست بازدهی فیلتر جاروبرقی های ساخت دلفین

کمپانی دلفین ، از معتبرترین تولید کنندگان جاروبرقی صنعتی در دنیا می باشد. این شرکت به منظور جلب رضایت مشتری ،افزایش کیفیت محصولات و بالا بردن سطح ایمنی ، تولیدات خود را به گواهینامه های معتبری مجهز می نماید. یکی از موارد به بخش فیلتر جاروبرقی مربوط می شود که کیفیت خوب آن رابطه مستقیمی با افزایش سطح ایمنی دارد. شرکت دلفین به جهت تضمین کیفیت و سطح ایمنی بالا در تولید جاروبرقی های خود، این بار تاییدیه جدیدی به سیستم فیلتراسیون دستگاه افزوده است. این تاییدیه که با گذراندن تست DOP بدست می آید ، سطح بالایی از ایمنی را برای کاربر و دیگر افراد فراهم می کند.

معرفی تست DOP

از سال ۲۰۱۵ میلادی ، شرکت دلفین وعده تست DOP را برای افزودن یک تاییدیه به بازدهی فیلتر جارو برقی داده است. در این تست جریانی از ذرات ریز روغن با ابعاد ۳ دهم میکرون به داخل جاروبرقی مکش می شود و میزان بازدهی فیلتر هپا در به دام انداختن این ذرات بررسی می شود. این تست توسط یک فوتومتر هواپخش ( aerosol photometer ) انجام می گیرد که دارای قابلیت اندازه گیری غلظت ذرات در دو انتهای فیلتر هپای نصب شده بر روی جاروبرقی می باشد. با این فوتومتر می توان بطور دقیق درصد میزان ذرات فیلتر شده را مشخص نمود. فیلتر هپا ، فیلتر ایمنی جاروبرقی است و باید سطح بالایی از فیلتراسیون را تضمین کند. دستگاه های جاروبرقی ساخت شرکت Delfin دارای فیلتر H14 هستند که قابلیت به دام انداختن ۹۹۵/۹۹ درصد ذراتی به کوچکی ۱۸ صدم میکرون را دارند.

مزایای تست DOP

تست DOP ، گواهینامه ای مازاد است که علاوه بر تاییدیه اولیه توسط سازنده فیلتر هپا ، به فیلتر تعلق می گیرد. فیلتری که این تست را پشت سر می گذارد ، بالاترین سطح بازدهی را تضمین می نماید. تست DOP همچنین برای بررسی اندازه صحیح فیلتر با توجه به جاروبرقی که در آن نصب شده و در نتیجه عدم کاهش کارایی فیلتر جاروبرقی توسط مکش هوا مفید است. بنابراین این تست بطور اساسی بازدهی و ایمنی فیلتر را هنگام استفاده از جارو برقی تضمین می نماید.

چرا باید برای فیلتر جاروبرقی خود درخواست تست DOP بدهید؟

گرفتن تست DOP ، به منظور تایید عملکرد فیلتر HEPA ، تضمین ایمنی کاربر و بازگرداندن هوای خالص به محیط در حین عملکرد جاروبرقی می باشد و بنابراین ضرورت دارد.

در چه مواردی درخواست تست DOP به شدت توصیه می شود؟

تست DOP برای صنایعی که با ذرات سمی و ریز سر و کار دارند ، به شدت توصیه می شود. :

صنایع شیمیایی و پتروشیمی

صنایع دارویی ( اتاق تمیز )

نیروگاه های هسته ای

صنایع مرتبط با آزبست

شرکت های ساختمانی

صنایع غذایی

صنایع فلز کاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید